F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Prost: Pogonske jedinice uopće nisu skupe

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Četverostruki svjetski prvak i bivši šef istoimene momčadi, 63-godišnji Francuz Alain Prost, smatra da aktualne pogonske jedinice uopće nisu skupe kao što se to posljednjih godina u medijima spominje. Međutim, šefovi Formule 1 se baš i ne slažu te će na sljedećim sastancima pokušati dogovoriti mjere koje će za cilj imati smanjenje cijene kako bi u konačnici još nekoliko (ponajviše nezavisnih) proizvođača moglo sa svojim jedinicama ući u Formulu 1.

Prost se osvrnuo na kratki period od 1997. do 2001. u kojem je vodio vlastitu F1 momčad, te tvrdi da je cijena današnjih pogonskih sklopova zapravo dvostruko manja nego u njegovo vrijeme. Iako jedna pogonska jedinica jest skuplja od jednog V10 motora, stvar je u tome da su momčadi u prošlosti tijekom sezone koristili ogromnu hrpu motora, pa je ukupna sezonska zaliha bila puno skuplja nego što je to slučaj danas sa sofisticiranim hibridnim V6 jedinicama.

“Moji motori su koštali 28 milijuna dolara 2001., a koštali bi 31 milijun u 2002. da je momčad kojim slučajem preživjela. Danas smo između 15 i 17 milijuna dolara. Proizvođači su stoga spustili troškove za puno kompleksnije motore.”

Što se tiče smjera za novi motor 2021. i smanjenja troškova, Prost dodaje:

“Ići ću čak jedan korak dalje. U redu je pojednostavniti motore, izvaditi MGU-H i smanjiti troškove. Ali ako govorimo o ograničenju proračuna, onda trebamo pogledati druga područja tehničkog pravilnika, poput aerodinamike. Nisu sve stvari jasne.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Ha treba velika lova da bi se zaigralo sa velikim momcima..



    5

    0
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    u odnosu na period 2009-2013 koji je jedini bitan….skupe su.



    2

    0
  3. F1 je bila i biti Ce skup sport!Isto tako svake sezone se skoro mijenjaju pravila(sto me zivcirati),a uz to neke ekipe se bolje snadu i pokupe sav slag!Iskreno receno vise od svega me me smetaju te kazne i ograničenja…,ali zaista!Vratite pjescane zone,pustite ih da se utrkuju i ne kemijajte glupa pravila!…Hvala na razumijevanju gospodo u FIA-i!???



    1

    0
  4. Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

    E moja FiA, zar je toliko teško zaključiti u čemu je problem? Toliko godina, i uvijek ponavljaju istu grešku.
    Uvijek trube o smanjivanju troškova. A jedna stvar je sigurna. Bez obzira na to šta oni promjene, zabrane, ograniče, oni koji imaju para uvijek će naći načina da ih potroše. Nema tog pravila koje se ne može zaobići.
    I uvijek prave tu istu grešku sa promjenama, u nadi da će limitirati bogate, a pomoći slabijim ekipama. A urade upravo suprotno. I tako nastaju ove dominacije koje uvijek gledamo.

    Jedina stvar koja pomaže izjednačavanju grida su duga stabilna pravila. Ostavi ista pravila 20-ak godina. Ovi bogati mogu nekih 5 godina maksimalno praviti velike pomake, pri stabilnim pravilima. Poslije toga će upumpavati silne milione u milisekunde na stazi. Dok će slabiji timovi biti sve bliže.



    7

    0