F1 razmišlja o postavljanju malenog LED zaslona na halo

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 6 godina 2 min 12 komentara

Da, dobro ste pročitali. McLarenov šef Zak Brown je upravo rekao da šefovi Formule 1 razmišljaju o malenom digitalnom zaslonu kojeg bi postavili s vanjske strane halo zaštite kokpita, naprave koja će od ove sezone biti obavezna na svim bolidima Formule 1. Razlog: iskorištavanje dodatnog prostora koji nudi halo. Nismo sigurni koliko to ima smisla, i može li takav zaslon visine samo par centimetara prenijeti ikakvu poruku u jurećem bolidu, no to ipak ostavljamo vama na razmatranje.

Ako vam nije jasno kakav bi to zaslon trebao biti, pokušat ćemo pojasniti. Radi se o zaslonu čije bi informacije stale samo u jedan redak, pa bi se slova pomicala ulijevo kako bi gledatelj mogao pročitati cijelu poruku. Nešto poput onoga što možete vidjeti u bankama gdje se ispisuju tečaji pojedinih valuta jedan za drugim, ili na burzama gdje se ispisuju vrijednosti dionica i tako dalje.

“Formula 1 priča o nekakvim ‘digitalijama’ na halo zaštiti pa mislim da ćemo ga iskoristiti na najbolji mogući način”, rekao je Zak Brown i nastavio.

“Vjerojatno nekakav ticker running kao što vidite na burzama. Nekakva vrsta informiranja – o tome se radi. Postoje neka pravila oko stvari koje možete i ne možete učiniti s halo zaštitom. Iznutra ne možemo stavljati druge boje jer ne žele da ometamo vozača.”

“Kao i sve druge stvari, to će se razviti vremenom pa će izgled halo zaštite biti drugačiji nego što je danas. Nadam se da će postati više integriran u cjelinu, sada izgleda kao nešto što je pričvršćeno na bolid. Ako s vremenom to može biti malo više integrirano u bolid, vizualno će biti ljepše.”

“Negativno je to što ide oko vozača, ali stvara više komercijalnih mogućnosti. Sve u svemu, nije dobitak ni gubitak.”

Glasnogovornik za Formulu 1 je na tu temu dodao:

“Ne razmišljamo o nečemu specifičnom za halo, ali uvijek tražimo nove načine za pomoć našim komercijalnim partnerima, i da partneri momčadi i promotora dobiju najbolju moguću vidljivost na svakoj utrci. Postoji puno eksperimentalnih rješenja koja testiramo. Priroda ovih stvari je takva da svjetlo dana u nadolazećoj sezoni može ugledati sve od toga, ali i ništa od navedenog.”


Odgovor

12 komentara

  1. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    evo nemam riječi…..



    4
    4

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Iceman 7 Prikaži

    Od iduce sezone postavit ce ekran na bolid gdje cemo moci gledat top shop reklame…



    11
    11

    0
  3. zigorec Prikaži

    Predlažem i postavljanje malih zvučnika kako bi vozači za trajanja utrka mogli uživati u slušanju lokalnih radio stanica.



    16
    16

    0
  4. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Ovo je odlicna ideja. Sve vise mi se svida smijer kamo Lmedija vodi f1.



    1
    1

    0
  5. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Razumijem potrebu za oglašavanjem..to je lova..ali ovo je glupost..



    1
    1

    0
  6. Michael Schumacher
    Ferrari Maniac Prikaži

    Nije bolest sve što boli….



    5
    5

    0
  7. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Meni, da budem iskren, ne smeta uopste.
    Sumnjam da cu I primjetiti u toku utrke ovaj display.
    Ne razumijem zasto nekome ovo smeta.



    1
    1

    0
  8. Ferrari
    ferrari1984 Prikaži

    ??? totalno su poludili



    1
    1

    0
  9. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    fora , ali inače sam ja protiv Halo sustava.



    1
    1

    0
  10. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Bože sam’ sačuvaj i sakloni.



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.