F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault otkrio planove za bivšeg FIA-inog čovjeka Budkowskog

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prelazak bivšeg FIA-inog tehničkog direktora Marcina Budkowskog u redove Renaulta prošle je godine izazvao burne reakcije ostalih timova. Budkowski je kao FIA-in tehnički direktor bio upoznat sa svim tehničkim detaljima i budućim nadogradnjama svih bolida, zbog čega su se momčadi jasno pobunile zbog straha da će Budkowski sve te podatke prenijeti Renaultu.

Budkowski je FIA-u napustio u rujnu prošle godine te je dobio samo tri mjeseca otkaznog roka čime bi mogao početi s radom u Renaultu već prije početka ove sezone. Nakon brojnih pregovora s ostalim momčadima, Renault je pristao odgoditi njegov dolazak u tvornicu u Enstoneu do 1. travnja.

Iz Renaulta inzistiraju da do tog datuma Poljak neće raditi na novom bolidu, ali kažu kako će on već od siječnja početi raditi na drugim Renaultovim aktivnostima u motorsportu te upoznavanju njihove strukture.

Cyril Abiteboul, šef Renaultove F1 momčadi, razumije suparničke momčadi, ali naglašava da Budkowski nije zaposlen samo kako bi im prenio sve tajne suparnika.

“Mogu razumijeti skeptičnost momčadi, ali mi nismo zaposlili nekog Marcinovog kalibra na poziciju izvršnog direktora samo zbog toga što zna o drugim timovima. Zaposlili smo ga zbog njegovih sposobnosti, iskustva i vještina.“

“Nismo zainteresirani za tajne drugih bolida te mislim da je dobar pokazatelj toga činjenica da smo ga prihvatili praktički izolirati od bilo kakvog razvoja šasije do travnja.“

“On će ustvari biti na našoj platnoj listi od siječnja, ali neće biti uključen u razvoj F1 šasije. Bit će uključen u rad izvan F1, fokusiran na brojne druge trkaće aktivnosti koje odrađujemo.“

“Također trebam da on razumije širu organizaciju Renaulta. Postoji proces prilagodbe prije nego se može fokusirati na rad na razvoju šasije i operativne aktivnosti koje će obavljati u Enstoneu od travnja nadalje.“

Abiteboul kaže kako će se Budkowskijeve dužnosti nadopunjavati s njihovom postojećom tehničkom strukturom jer oni od njega žele da organizira momčad na način da ih odvede do sljedećeg nivoa, tj. borbe za naslov.

“Marcinov posao je praktički dovesti Enstone od snažnog natjecatelja iz sredine poretka do top momčadi. Marcin će biti fokusiran na izgradnju organizacije i operacije kako bismo se uskladili s našom ambicijom za 2020.-2021. kad se želimo početi boriti za naslov. Želim da Marcin sagradi savršenu F1 momčad 21. stoljeća.“

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
693 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Mogu razumijeti skeptičnost momčadi, ali mi nismo zaposlili nekog Marcinovog kalibra na poziciju izvršnog direktora samo zbog toga što zna o drugim timovima.

    Hm…znači indirektno (i vjerojatno nenamjerno) priznaju da su ga ipak zaposlili zbog toga makar nas uvjeravaju da to nije istina . Tu sve daljnje isprike padaju u vodu i ulaze u sferu priča za malu djecu.



    2

    0