Izdvojeno

Renault otkrio planove za bivšeg FIA-inog čovjeka Budkowskog

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prelazak bivšeg FIA-inog tehničkog direktora Marcina Budkowskog u redove Renaulta prošle je godine izazvao burne reakcije ostalih timova. Budkowski je kao FIA-in tehnički direktor bio upoznat sa svim tehničkim detaljima i budućim nadogradnjama svih bolida, zbog čega su se momčadi jasno pobunile zbog straha da će Budkowski sve te podatke prenijeti Renaultu.

Budkowski je FIA-u napustio u rujnu prošle godine te je dobio samo tri mjeseca otkaznog roka čime bi mogao početi s radom u Renaultu već prije početka ove sezone. Nakon brojnih pregovora s ostalim momčadima, Renault je pristao odgoditi njegov dolazak u tvornicu u Enstoneu do 1. travnja.

Iz Renaulta inzistiraju da do tog datuma Poljak neće raditi na novom bolidu, ali kažu kako će on već od siječnja početi raditi na drugim Renaultovim aktivnostima u motorsportu te upoznavanju njihove strukture.

Cyril Abiteboul, šef Renaultove F1 momčadi, razumije suparničke momčadi, ali naglašava da Budkowski nije zaposlen samo kako bi im prenio sve tajne suparnika.

“Mogu razumijeti skeptičnost momčadi, ali mi nismo zaposlili nekog Marcinovog kalibra na poziciju izvršnog direktora samo zbog toga što zna o drugim timovima. Zaposlili smo ga zbog njegovih sposobnosti, iskustva i vještina.“

“Nismo zainteresirani za tajne drugih bolida te mislim da je dobar pokazatelj toga činjenica da smo ga prihvatili praktički izolirati od bilo kakvog razvoja šasije do travnja.“

“On će ustvari biti na našoj platnoj listi od siječnja, ali neće biti uključen u razvoj F1 šasije. Bit će uključen u rad izvan F1, fokusiran na brojne druge trkaće aktivnosti koje odrađujemo.“

“Također trebam da on razumije širu organizaciju Renaulta. Postoji proces prilagodbe prije nego se može fokusirati na rad na razvoju šasije i operativne aktivnosti koje će obavljati u Enstoneu od travnja nadalje.“

Abiteboul kaže kako će se Budkowskijeve dužnosti nadopunjavati s njihovom postojećom tehničkom strukturom jer oni od njega žele da organizira momčad na način da ih odvede do sljedećeg nivoa, tj. borbe za naslov.

“Marcinov posao je praktički dovesti Enstone od snažnog natjecatelja iz sredine poretka do top momčadi. Marcin će biti fokusiran na izgradnju organizacije i operacije kako bismo se uskladili s našom ambicijom za 2020.-2021. kad se želimo početi boriti za naslov. Želim da Marcin sagradi savršenu F1 momčad 21. stoljeća.“

Komentiraj

1 komentar

  1. Mogu razumijeti skeptičnost momčadi, ali mi nismo zaposlili nekog Marcinovog kalibra na poziciju izvršnog direktora samo zbog toga što zna o drugim timovima.

    Hm…znači indirektno (i vjerojatno nenamjerno) priznaju da su ga ipak zaposlili zbog toga makar nas uvjeravaju da to nije istina . Tu sve daljnje isprike padaju u vodu i ulaze u sferu priča za malu djecu.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni