F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Piquet: Alonso uvijek radi nered u momčadi u kojoj se nalazi

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Trostruki svjetski prvak Formule 1, Nelson Piquet, pokudio je Fernanda Alonsa u intervjuu koji je dao za ESPN. Osvrnuo se na njegove odluke u karijeri, vozačke sposobnosti te odnos snaga između njega i ostalih vrhunskih vozača na gridu.

“On je zaista sjajan vozač, ali vrlo loš kada je u pitanju suradnja s momčadi. Mogao je biti trostruki, četverostruki ili peterostruki svjetski prvak, no on uvijek napravi veliki nered gdje god se nalazi, stvara velike probleme i napušta momčadi u krivo vrijeme. Kad dođete u novu momčad morate imati strpljenja, raditi s momčadi, razvijati bolid i nakon toga pobijeđivati.”

“Ne mislim da je bolji od Lewisa Hamiltona, mislim da je na istom nivou kao Vettel i Hamilton. Nekad jedan ima bolju godinu, nekad onaj drugi.”

Za kraj je usporedio svoje vrijeme u Formuli 1 s današnjim:

“Danas morate biti samo brzi i ne raditi pogreške, ostalo ništa ne trebate znati, inženjeri vam sve pripreme. Kad sam ja vozio bilo je drugačije, morali ste surađivati s momčadi te im pomoći u razvoju bolida.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    U njihovo vrijeme se moralo ići po snijegu preko sedam brda od smještaja do staze, onda se boriti golim rukama protiv četiri medvjeda za mjesto u kokpitu, upravljač je bio od lave i vozilo se bez rukavica, a asfalt na stazi je bio mjestimično popunjen ekserima.



    30

    0
  2. E moj Nelsone.

    Prvo kaže ovo: “Kad dođete u novu momčad morate imati strpljenja, raditi s momčadi, razvijati bolid i nakon toga pobijeđivati.”

    I nakon toga kaže ovo: “Danas morate biti samo brzi i ne raditi pogreške, ostalo ništa ne trebate znati, inženjeri vam sve pripreme. Kad sam ja vozio bilo je drugačije, morali ste surađivati s momčadi te im pomoći u razvoju bolida.”



    7

    0
    • pa šta je tu krivo rečeno ? zar u vrime NP nije bilo tako ? suradnja sa momčadi i pomoć ( vozačeve informacije iz prve ruke inžinjerima ) inžinjerima ? danas vozači vjerovatno ( čast iznimkama … “starim lavovima” ) manje znaju ali istine radi i sve je kompliciranije nego u vrime NP . zar LH nije “kuka” zbog problema i tražija pomoć/savjet iz boxa ( NR je problem “otklanja” kroz nekoliko krugova ) . baš dobro šta je objavljen i članak o najboljim vožnjama MS pa se treba spomenut španjolske 1994. kad je mjenjač “zaglavija” u 5. , a tada 25ogodišnji MS je vožnju prilagodija problemu , obavija 2 boxa startajući iz njih 5. i na kraju završija trku 2. sa 24 s zaostatka pred pobjednikom hillom ali i sa 60 s prednosti pred 3. blundellom . da nije ima znanja odusta bi zbog problema sa mjenjačem ka šta bi to danas napravili valjda skoro svi vozači jer inžinjeri im iz boxa ne bi mogli pomoć riješit “zaglavljenje” već bi bili prepušteni sami sebi i svome znanju , snalaženju . btw , vjerovatno ovo nije “prenos” kompletnog razgovora sa NP pa zbog toga njegove izjave izgledaju kontradiktorne , zbrčkane . ka da NP “mixa” izjave o prošlosti i današnjici i zbog toga sve izgleda neartikulirano , a možda u kompletnom razgovoru sa novinarima je sve uredno “složeno” i stoji …. PS pa zar MS nije bija jedan od najboljih ( možda i najbolji u novijoj F 1 ) vozača kad su u pitanju bili suradnja i razvoj bolida na osnovu te suradnje ? a on je po godinama bliži eri NP nego LH ili mladaca tipa max , carlos , itd .



      5

      0
      • Nisi shvatio što sam htio reći. Bolid ne razvija nijedan vozač kao prvo, bolid razvijaju svi ti silni inženjeri elektrotehnike, strojarstva, aeronautike i čega sve ne, da ne kažem magistri i doktori koji su se školovali za to i čiji je to posao, uz svu silnu računalnu tehnologiju koja je danas na raspolaganju. Vozač tu pomaže sa svojim inputom nakon što isproba bolid i određene stvari koje inženjeri pripreme, a taj input kvalitetno zna prenijeti gotovo svaki vozač danas. Pogotovo danas, kada enormno puno vremena provode analizirajući podatke (kojih je danas više nego ikada), dok su prije iste te sate provodili u noćnim klubovima i ne znam ni ja gdje. Da, stojim na strani Piqueta kada je ne tako davno rekao da današnji vozač nema pojma kako izgleda motor s unutrašnjim izgaranjem u svom presjeku, iako je to bilo malo preuveličano, ali shvaćam što je htio time reći, dok je nekad prije sve to bilo drugačije kada je i tehnologija bila drugačija. Tada je vozačev input ipak bio puno važniji, pa su i oni više u tome sudjelovali, što je opet frakcija onoga što je zasluga inženjera i mozgova koji su stajali iza konstruiranja bolida. U biti se slažem s tobom. Što se tiče zaglavljenih mjenjača u petoj brzini, sitaucija je tu danas puno drugačija jer su bolidi neka sasvim druga dimenzija u odnosu na ranu Schumacherovu eru, u svakom smislu, počevši od mehanike pa sve do elektronike.

        Ono što sam ja htio reći je to da mi nije jasno kako to da od Alonsa traži to famozno razvijanje bolida, dok s druge strane kaže da razvijanje bolida od strane vozača danas jednostavno nema, jer inženjeri sve rade, pa vozač ništa ostalo ne treba znati taman i da hoće. Dakle od Alonsa traži da radi nešto što danas vozači jednostavno ne rade? ‘Malo’ kontradiktorno, ali dobro. Valjda je jedna od najvećih ekipa u sportu pogriješila kada je 2015. za taj famozni razvoj McLaren Honde uzela dva tako iskusna vozača na gridu, odnosno – najiskusniji vozački par. Brz i iskusan u razvoju momčadi, barem su tako rekli. Valjda oni znaju bolje od nas. Samo što, eto, neki odmah krivo protumače to ‘razvoj bolida’ pa misle da vozač uzima računalo i izvodi složene jednadžbe i tako to. Ne kažem da si ti taj, ali tako ispada. :)



        8

        0
      • ma da , evidentno je da ja mislim kako vozači sa računalom izvode raznorazne aerodinamičke , termodinamičke itd jednadžbe kako bi razvijali bolid , a da tako ispada kad se post pročita potvrđuje i ovo PS “zar MS nije bija jedan od najboljih ( možda i najbolji u novijoj F 1 ) vozača kad su u pitanju bili SURADNJA i razvoj bolida na osnovu te suradnje ?” možda je i NP mislija na suradnju kad je priča o učešću FA u “razvijanju” bolida . pa i sam si primjetija da su u McLH na ponovnom “startu” u F 1 za vozače angažirali FA i JB … “stare” , iskusne koji znaju pružit informacije ( = suradnja ka i slučaju MS ) iz prve ruke inžinjerima . kad sam spomenija “zaglavljeni” mjenjač nisam uspoređiva ere , tehniku nekad i sada nego znanje i njegovu primjenu … ako i kad je to moguće . možda je NR kod rješavanja problema pomoglo i to šta mu je kolega bija MS , lik jako verziran jer .. sjećam se jednog intervjua dok je vozija merc … novinarku je vodija kroz “pogone” , a ona ga je pitala sve i svašta no MS je na sve ima odgovor i ona se na kraju začudila kako on sve zna , a michael se nasmija i odgovorija da on mora sve znat . naravno , ne sa računalom u ruci i za crtačim stolom .. da opet ne ispadne kako ja mislim da tako vozači pomažu razvoju bolida :)



        3

        0
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Najvece greska mu je sto je napustio McL nakon 2007. Velika gluposti i kao rezultat tog glupavog čina je izgubio dvije godine karijere. Temperament i ego su učinili svoje.

    “Kad dođete u novu momčad morate imati strpljenja, raditi s momčadi, razvijati bolid i nakon toga pobijeđivati.”

    Tipicna šablona koja ništa ne garantira.



    4

    0
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Greška je učinjena prije.
      Nije on napustio McLaren.
      Ne bi mogao ostati u McL ni da je htio nakon svega šta se desilo.
      Da je mogao kontrolisati ego nakon VN USA, 50-50 bi osvojio prvenstvo te godine.
      S obzirom na iskustvo možda bi čak taj omjer bio i na njegovoj strani.
      Dogodine opet ista priča bi bila. Ubijeđen sam da bi bar jedan naslov uzeo u te dvije godine.



      4

      0
    • Max Verstappen 33 Mario Prikaži

      “Tipicna šablona koja ništa ne garantira”
      Da, ali je jedini put ka tome. Da Alonso ima manje problema sa živcima bio bi u boljoj ekipi sa boljim rezultatima.



      6

      0
  4. Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

    A Nelson je bio ko andjeo, poznata cinjenica.



    3

    0
  5. Juan Manuel Fangio Estoril Prikaži

    Vedrane, ne bih se složio s tobom jer Nelson nije rekao da vozači ne trebaju razvijati bolid s momčadi, već da će im sve biti pripremljeno ako ne znaju ništa oko toga, u tom smislu je rekao. Surađivanje s momčadi je samo plus.

    S Nelsonom se djelomično slažem, budući da je Alonso ipak u zadnje tri godine pokazao određenu dozu strpljenja.


    0

    0
  6. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Pogledom na naslov sam mislio da je Vetma autor teksta :)



    3

    0
  7. Nakon afere s špijuniranjem i crashgate-om Alonso može biti sretan što je toliko “politike” u F1, da nije odavno bi bio bivši.



    7

    0