FIA-inom predsjedniku Jeanu Todtu također nije bilo drago gledati kako se brojne momčadi prošle sezone muče s kaznama za nove elemente pogonske jedinice, ali svjestan je činjenice da se ništa ne može promijeniti bez pristanka svih momčadi. A to je praktički nemoguća misija jer Mercedes i dalje ima odličnu pogonsku jedinicu, dok je Ferrarijev predsjednik Marchionne ranije rekao da ne pristaje na smanjenje dozvoljenih motora jer je njegova momčad već cijeli razvoj prilagodila upravo toj stavci.
“Jako je teško”, rekao je Yusuke Hasegawa prije nekoliko tjedana. “Ne samo za nas. Renault je imao poteškoća. Mislim da to nije razumno. S tehničkog gledišta, teško je. Ako to radimo nauštrb performansi, lako je. Ako motor radi s 2000 okretaja manje, naravno da možemo završiti, ali to onda nema smisla.”
Na pitanje štiti li pravilnik Mercedes i Ferrari, Hasegawa dodaje:
“Kao posljedicu, da. Diskutirali smo puno puta. S tri motora imamo šansu samo dva puta uvesti nadograđeni motor. Moramo imati dobar motor na startu sezone, ali ako ne budemo imali, onda imamo samo dvije šanse za uvođenje novog motora.”
“Smanjenje troškova je važno, to podržavam.”
Sljedeće godine jedan motor mora trajati sedam utrka pa će najviše posla od svih proizvođača imati upravo Honda kojoj je motor prošle sezone trajao samo dvije utrke.
“Ovog trenutka se moramo koncentrirati na pouzdanost, da motor izdrži sedam utrka. Ali moramo popraviti i performanse.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
njušim nove negativne rekorde… :(
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa čitajući ovu zadnju rečenicu, ili nove negativne rekorde, ili zaostatke od 4 sek po krugu, mada ni moji nisu nešto puno bolji, daj Bože da se varam.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo vjere zeko …
Strpljenja ti ne fali (s obzirom na nick).
:rofl: :rofl:
Još ako se uračuna da se, kompletan PU, može promijeniti samo jednom u toku sezone još to gore izgleda.
Ovo pravilo odgovara samo Mercedesu i Ferrariju.
Još jedan dokaz da nema tu ljubavi prema sportu kako svaka ekipa govori.
Samo novac.
Honda je kolateralna šteta u obračunu sa Red Bull-om.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a zašto bi ovo sa 3 motora odgovaralo samo mercedesu i ferrariu ? nadam se da odgovor neće bit “zato jer imaju najbolje , najpouzdanije motore” jer i renault je u 2014. “krenija” isto sa V6 ka merc i ferrari ;) a hondi iako je “kasnila” jednu godinu niko nije kriv šta u 3 sezone nije dovela motor do “savršenstva” jer ipak prevladava mišljenje kako su japanci mačci , znalci , ultra točni i precizni , radišni , nepokolebljivi skoro pa …. savršeni . i zašto bi prelazak na 3 motora po sezoni značija nedostatak ljubavi prema sportu i šta je , kako se ta ljubav manifestira ? jer samo bi se amaterizam moga deklarirat ka ljubav prema sportu … tu nema novaca ;) ako je samo novac u pitanju onda je ovo možda promašilo temu jer manje motora = manje troškova , a u F 1 itako svaki novčić koji timovi imaju se potroši i još fali jer F 1 je skup sport . svak ko gubi može se ljutit , negodovoat ali da npr honda ima PU u rangu merca sigurno/vjerovatno bi pozdravili ovakav potez . uostalom i lani je broj PU bija smanjen u odnosu na 2016. pa šta se desilo ? ništa ! tek se vidilo koliko su ovi motori izdržljivi u odnosu na bilo koji motor korišten u povjesti F 1 ,a i padali su rekordi ( naročito pri kraju sezone ) koje su nekad držali V10 koje je trebalo manje “štedit” jer nije bilo ovako “drastičnih” ograničenja .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravka navoda.
Moja pretpostavka da samo njima odgovara.
Ne moraš mi vagati svaku riječ
Moja pretpostavka se zasniva na činjenici da je na glasanju, jedino Ferrari bio protiv promjene ovog pravila. Mercedes suzdržan (čini mi se).
Vidjet ćemo slijedeće sezone ko će i kako biti pouzdan.
Već je bila rasprava o ovome, da si pratio moje riječi, vidio bih da ja nemam ništa protiv legitimnog branjenja interesa od strane Ferrarija i Mercedesa.
Ovo pravilo je uvedeno davno.
Ferrari je potrošio velike novce i neće da se odrekne prednosti. Ima svako pravo da brani svoj uloženi kapital. Ne bi bilo ni pošteno da ih neko natjera na to.
Za ljubav prema sportu, romantici poput mene, bi volili da su se Ferrari i Mercedes odrekli te prednosti, nauštrb ljubavi prema sportu.
Jer kad treba potpisati novi ugovor, puna su im usta ljubavi prema F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Har Kl … šta se “kostriješiš” ? ne važem svaku tvoju rič nego repliciram na napisano pošto ne mogu gata/nagađat šta si zapravo mislija zar ne ? nisam ni napisa ( ili možda jesam ? ) da si protiv toga da neko ( ferrari ) brani svoje interese . svak brani svoje , to je normalno . a nije ferrari jedini “ulupa” kesu u razvoj , to je uradija i mercedes i renault i honda ( svak prema financijskim mogučnostima ) sve u interesu rezultata , uspješnosti . za ljubav prema sportu merc i ferrari su se trebali odreč te prednosti ? a dobro , valjda je to točno , valjda su uspješni u prošlost kad je ljubav bila puno veća tako radili . RB/AN su primjer jer su uvik dijelili svoje aerodinamična dostignuća sa ostalim timovima . i RB je odbacija DD da brown GP ne “strši” iznad drugih … za ljubav sporta . odreć se prednosti bi značilo grubo rečeno omalovažit trud svih inžinjera koji su krvavo radili da se ta prednost postigne . nije ona pala sa neba . kako bi se vrednovala kvaliteta , znanje inžinjera kad neki ne bi bili bolji od drugih i time stvarali prednost šta je i normalno . tako je u svakoj industriji , neko je uspješniji , pametniji i njegovi proizvodi ( a i kompletan bolid je proizvod , alat u rukama vozača ) imaju prednost kupaca pred manje uspješnim proizvodima konkurenata iz iste branše . prednost je nagrada za uložena sredstva , trud , znanje inžinjera , a donosi i titule tj uspjeh šta je cilj svakom sportu . i ne samo sportu . zašto je npr renault u jedno trenutku angažira illiena ? tek tako ili zbog toga da bar dostige prednost merca i ferraria jer njihovim inžinjerima je ili falilo znanja ili su upali u “kreativnu crnu rupu” ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da Hondu cekaju teske godine.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bome ni Renault nema razloga za veselje ako ne poduzmu nešto po pitanju pouzdanosti….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih ja otpisivao Renault prije vremena.
Imali su neke vrlo interesantne transfere prosle godine. ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi motori kao da su rađeni za LMP1 kategoriju. Ok, trebalo je zbog poznatih stvari preći na zeleniju stranu motorsporta. Ok, zvuk je otišao u mp4. Ok, momčadi imaju svoju politiku. Ok,postalo je monotonije. Ok, Merc ako ne zariba nešto u razvoju šasije može računati na sami vrh dodaljnjega. Ali ovo s.anje sa 3 motora za cijelu sezonu? Što je previše, ni s kruhom ne valja. I ako još nova pravila za 2021. budu ostala mrtvo slovo na papiru…..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton i Mercedes bi mogli dostiči Šumaherove rekorde,ne može im nitko prismrdit. Opet živa dosada od sezone
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda je nahebala…. Jedan motor za 7 utrka!?!?!? Sretno!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne pratim nijednu drugu seriju pa neznam, zna li netko da li se ovakve gluposti od pravila pojavljuju i u DTM-u, Indycaru……… ???
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogu oni uvesti i pravilo od jednog motora po sezoni. A momcadi ce koristiti onoliko motora koliko moraju.
pokazalo se da i sa zadnje startne pozicije neke momcadi mogu doci do solidnih pozicija. Zrtvujes dvije utrke i eto te na 5 motora.
koja usteda ….
2
0