F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda: Prelazak na tri motora je nerazuman

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA-inom predsjedniku Jeanu Todtu također nije bilo drago gledati kako se brojne momčadi prošle sezone muče s kaznama za nove elemente pogonske jedinice, ali svjestan je činjenice da se ništa ne može promijeniti bez pristanka svih momčadi. A to je praktički nemoguća misija jer Mercedes i dalje ima odličnu pogonsku jedinicu, dok je Ferrarijev predsjednik Marchionne ranije rekao da ne pristaje na smanjenje dozvoljenih motora jer je njegova momčad već cijeli razvoj prilagodila upravo toj stavci.

“Jako je teško”, rekao je Yusuke Hasegawa prije nekoliko tjedana. “Ne samo za nas. Renault je imao poteškoća. Mislim da to nije razumno. S tehničkog gledišta, teško je. Ako to radimo nauštrb performansi, lako je. Ako motor radi s 2000 okretaja manje, naravno da možemo završiti, ali to onda nema smisla.”

Na pitanje štiti li pravilnik Mercedes i Ferrari, Hasegawa dodaje:

“Kao posljedicu, da. Diskutirali smo puno puta. S tri motora imamo šansu samo dva puta uvesti nadograđeni motor. Moramo imati dobar motor na startu sezone, ali ako ne budemo imali, onda imamo samo dvije šanse za uvođenje novog motora.”

“Smanjenje troškova je važno, to podržavam.”

Sljedeće godine jedan motor mora trajati sedam utrka pa će najviše posla od svih proizvođača imati upravo Honda kojoj je motor prošle sezone trajao samo dvije utrke.

“Ovog trenutka se moramo koncentrirati na pouzdanost, da motor izdrži sedam utrka. Ali moramo popraviti i performanse.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    njušim nove negativne rekorde… :(



    12

    0
    • Pa čitajući ovu zadnju rečenicu, ili nove negativne rekorde, ili zaostatke od 4 sek po krugu, mada ni moji nisu nešto puno bolji, daj Bože da se varam.



      9

      0
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Malo vjere zeko …
      Strpljenja ti ne fali (s obzirom na nick).
      :rofl: :rofl:
      Još ako se uračuna da se, kompletan PU, može promijeniti samo jednom u toku sezone još to gore izgleda.
      Ovo pravilo odgovara samo Mercedesu i Ferrariju.
      Još jedan dokaz da nema tu ljubavi prema sportu kako svaka ekipa govori.
      Samo novac.
      Honda je kolateralna šteta u obračunu sa Red Bull-om.



      6

      0
      • a zašto bi ovo sa 3 motora odgovaralo samo mercedesu i ferrariu ? nadam se da odgovor neće bit “zato jer imaju najbolje , najpouzdanije motore” jer i renault je u 2014. “krenija” isto sa V6 ka merc i ferrari ;) a hondi iako je “kasnila” jednu godinu niko nije kriv šta u 3 sezone nije dovela motor do “savršenstva” jer ipak prevladava mišljenje kako su japanci mačci , znalci , ultra točni i precizni , radišni , nepokolebljivi skoro pa …. savršeni . i zašto bi prelazak na 3 motora po sezoni značija nedostatak ljubavi prema sportu i šta je , kako se ta ljubav manifestira ? jer samo bi se amaterizam moga deklarirat ka ljubav prema sportu … tu nema novaca ;) ako je samo novac u pitanju onda je ovo možda promašilo temu jer manje motora = manje troškova , a u F 1 itako svaki novčić koji timovi imaju se potroši i još fali jer F 1 je skup sport . svak ko gubi može se ljutit , negodovoat ali da npr honda ima PU u rangu merca sigurno/vjerovatno bi pozdravili ovakav potez . uostalom i lani je broj PU bija smanjen u odnosu na 2016. pa šta se desilo ? ništa ! tek se vidilo koliko su ovi motori izdržljivi u odnosu na bilo koji motor korišten u povjesti F 1 ,a i padali su rekordi ( naročito pri kraju sezone ) koje su nekad držali V10 koje je trebalo manje “štedit” jer nije bilo ovako “drastičnih” ograničenja .


        0

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Ispravka navoda.
        Moja pretpostavka da samo njima odgovara.
        Ne moraš mi vagati svaku riječ
        Moja pretpostavka se zasniva na činjenici da je na glasanju, jedino Ferrari bio protiv promjene ovog pravila. Mercedes suzdržan (čini mi se).
        Vidjet ćemo slijedeće sezone ko će i kako biti pouzdan.
        Već je bila rasprava o ovome, da si pratio moje riječi, vidio bih da ja nemam ništa protiv legitimnog branjenja interesa od strane Ferrarija i Mercedesa.
        Ovo pravilo je uvedeno davno.
        Ferrari je potrošio velike novce i neće da se odrekne prednosti. Ima svako pravo da brani svoj uloženi kapital. Ne bi bilo ni pošteno da ih neko natjera na to.
        Za ljubav prema sportu, romantici poput mene, bi volili da su se Ferrari i Mercedes odrekli te prednosti, nauštrb ljubavi prema sportu.
        Jer kad treba potpisati novi ugovor, puna su im usta ljubavi prema F1.


        0

        0
      • Har Kl … šta se “kostriješiš” ? ne važem svaku tvoju rič nego repliciram na napisano pošto ne mogu gata/nagađat šta si zapravo mislija zar ne ? nisam ni napisa ( ili možda jesam ? ) da si protiv toga da neko ( ferrari ) brani svoje interese . svak brani svoje , to je normalno . a nije ferrari jedini “ulupa” kesu u razvoj , to je uradija i mercedes i renault i honda ( svak prema financijskim mogučnostima ) sve u interesu rezultata , uspješnosti . za ljubav prema sportu merc i ferrari su se trebali odreč te prednosti ? a dobro , valjda je to točno , valjda su uspješni u prošlost kad je ljubav bila puno veća tako radili . RB/AN su primjer jer su uvik dijelili svoje aerodinamična dostignuća sa ostalim timovima . i RB je odbacija DD da brown GP ne “strši” iznad drugih … za ljubav sporta . odreć se prednosti bi značilo grubo rečeno omalovažit trud svih inžinjera koji su krvavo radili da se ta prednost postigne . nije ona pala sa neba . kako bi se vrednovala kvaliteta , znanje inžinjera kad neki ne bi bili bolji od drugih i time stvarali prednost šta je i normalno . tako je u svakoj industriji , neko je uspješniji , pametniji i njegovi proizvodi ( a i kompletan bolid je proizvod , alat u rukama vozača ) imaju prednost kupaca pred manje uspješnim proizvodima konkurenata iz iste branše . prednost je nagrada za uložena sredstva , trud , znanje inžinjera , a donosi i titule tj uspjeh šta je cilj svakom sportu . i ne samo sportu . zašto je npr renault u jedno trenutku angažira illiena ? tek tako ili zbog toga da bar dostige prednost merca i ferraria jer njihovim inžinjerima je ili falilo znanja ili su upali u “kreativnu crnu rupu” ?


        0

        0
  2. Mclaren KERS Prikaži

    Mislim da Hondu cekaju teske godine.



    5

    0
  3. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Bome ni Renault nema razloga za veselje ako ne poduzmu nešto po pitanju pouzdanosti….



    4

    0
  4. Mclaren wilson Prikaži

    Ovi motori kao da su rađeni za LMP1 kategoriju. Ok, trebalo je zbog poznatih stvari preći na zeleniju stranu motorsporta. Ok, zvuk je otišao u mp4. Ok, momčadi imaju svoju politiku. Ok,postalo je monotonije. Ok, Merc ako ne zariba nešto u razvoju šasije može računati na sami vrh dodaljnjega. Ali ovo s.anje sa 3 motora za cijelu sezonu? Što je previše, ni s kruhom ne valja. I ako još nova pravila za 2021. budu ostala mrtvo slovo na papiru…..



    5

    0
  5. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Hamilton i Mercedes bi mogli dostiči Šumaherove rekorde,ne može im nitko prismrdit. Opet živa dosada od sezone



    8

    0
  6. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

    Honda je nahebala…. Jedan motor za 7 utrka!?!?!? Sretno!



    5

    0
  7. Williams Montoya Prikaži

    Ne pratim nijednu drugu seriju pa neznam, zna li netko da li se ovakve gluposti od pravila pojavljuju i u DTM-u, Indycaru……… ???



    3

    0
  8. Mogu oni uvesti i pravilo od jednog motora po sezoni. A momcadi ce koristiti onoliko motora koliko moraju.
    pokazalo se da i sa zadnje startne pozicije neke momcadi mogu doci do solidnih pozicija. Zrtvujes dvije utrke i eto te na 5 motora.
    koja usteda ….



    2

    0