F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda će se vratiti na motor iz 2017. ako nova specifikacija bude problematična

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iz Honde poručuju da će im na raspolaganju biti ovogodišnja pogonska jedinica ako se nova specifikacija za 2018. pokaže kao problematična.

Japanski proizvođač će iduće godine surađivati s Toro Rossom umjesto McLarena, tako da će na raspolaganju imati mogućnost zadržavanja starog motora u uvodnim utrkama ako predsezonska testiranja pokažu da novi nije pouzdan.

“To je od velike pomoći [da možemo zadržati isti koncept],” izjavio je Hondin vođa na odlasku, Yusuke Hasegawa.

“Moramo pronaći više performansi i bolju pouzdanost, a to je puno bolje u ovom stadiju sezone.”

“Nismo još odlučili kakva će u potpunosti biti specifikacija za iduću godinu, ali barem imamo sigurnosni plan, što je trenutni motor. Sad sam siguran da iduću sezonu možemo dobro započeti.”

“Promijenili smo koncept motora od prošle na ovu godinu. Nema sumnje da nam je to bilo potrebno. Razmišljamo u pravom smjeru. Najveći problem bio je nedostatak kilometraže na zimskim testiranjima. Ono što smo pokušali bilo je dobro, ali smo trebali više vremena da završimo posao.”

Hasegawu će uskoro zamijeniti Yasuaki Asaki i Toyoharu Tanabe, ali je šef na odlasku uvjeren da će Honda zablistati ove godine. g6c5py

“Odabrali smo gotovo isti koncept kao naši protivnici pa iz te perspektive nema razloga zašto ne bi bili ravnopravni s njima.”

U 2017. godini Honda je iskoristila povratne informacije vanjskih suradnika kako bi ubrzali svoj napredak, a iako ne žele otkriti o kome se točno radi – planiraju nastaviti te suradnje, čak ih i proširiti.

“Započeli smo puno suradnji s partnerima, a njihove identitete ne želimo objavljivati. Možemo vidjeti rezultate iz tog projekta,” kaže Hasegawa.

“Nastavit ćemo s tim, nema razloga da prestanemo. Čak ih moramo i proširiti. Razumijem da mnogi ljudi misle kako je Honda pokušala uspjeti sama, ali to nije točno. Sretni smo kad možemo primiti pomoć iz vana, i to i radimo.”

“Naravno da postoje određeni problemi poput fizičke udaljenosti ili jezičnih barijera, to nije jednostavan posao. Moramo do maksimuma iskoristiti domaći potencijal, ali nemamo prigovora na vanjsku pomoć. Naravno, to se i povećava.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Ajmo Honda, više proradi, bez obzira što nisi u Mcl, bilo bi super napokon imati sva 4 proizvođača motora u istom rangu…



    7

    0
  2. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    Znaci TR se nemora ni trudit oko dizajna bolida



    16

    0
  3. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Kada čitam ove vaše komentare za Hondu – ne samo u ovom članku…. čini mi se da ste svi rođeni u 21. stoljeću??!! :facepalm:

    Za sve treba vremena, pa i deset godina ako treba, da se dođe do rezultata.

    Možda vam to nije dobar primjer, ali pogledajte Michaela Schumachera i prve godine u Ferrariju. OK? Nema instant uspjeha, pa niti u ovom današnjem ispolitiziranom F1 vremenu, i vremenu novijih i još novijih općenitih tehnoloških dostignuća. OK?



    3

    0
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Pa nije dobar primjer, 1996. MS je bio 3×1, 3×2 i 2×3, 8xpodijum, a Hill 10, Jacques 11, idučih godina se borio za naslov.
      Mercedesovi i Ferrarijevi motori će iduće godine napraviti još veću razliku u odnosu na Renault, pogotovo Hondu.



      7

      0
      • . istina je šta piše forumaš Alain Prost ali to su samo rezultati iz 1996. već te sezone ferrari je tavršija prvenstvo na 2. mistu konstruktora . primjer pigmaliona je sasvim promašija metu ako komparira prve ( više njih do uspjeha/titule ) sezone MS u ferrariu jer već 2. godine se MS borija za titulu i zbog sudara sa JV diskvalificiran , bodovi oduzeti ( 78 Vs 81 JV ) , ferrari opet 2. u konstruktorskom . 1998. MS završava 2. ( 2. ferrari u konstruktorskom ) , a da nije bilo DC i belgije vrlo lako je bilo moguće da bi već te sezone MS osvojia prvu titulu sa ferrariem . 1999. MS je slomija nogu , za titulu se borija irvim , a ferrari je osvojia konstruktorski naslov . kako uspoređivat prve godine feraria koji je i vozački i konstruktorski stalno bija u vrhu i muke honde ? oba vozača McLH su od povratka honde u F 1 u 3 sezone ZAJEDNO osvojili 132 boda tj 73 boda više od MS SAMOG u 1996. … njegovoj prvoj sezoni ferraria koji po pigmalionu je valjda sporo ka i honda hvata priključak sa najboljima ;) btw , ferrari je do osvajanja titule od 1996. do 1999. 3 X završava 2. i 1 X 1. u konstruktorskom , a McLH 2 X predzadnja ( 2015./17. ) i jednom ( 2016.) 6. od 11 timova . usporedba ( branjenje ? ) honde , njenih “muka” sa ferrariem na putu do uspjeha je smišno .



        6

        0
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        @Alain Prost
        @avalon

        Niste me skužili, niti jedan od vas dvojice. Priznajem moj primjer MS i Ferrarija nije idealan – ali da malo pojasnim.

        Budimo objektvni: MS i Ferrari su tek 2000. godine DOMINATNO uništili konkurenciju ( kao Mercedes 2014.-e ).

        Budimo realni ( i pomalo ŠBBKBB ): MS i Ferrari 1999. godine bi osvojili prvenstvo, da MS ni’ imao sudar sa zidom.

        Moje mišljenje je da su se MS i Ferrari penjali u progresu ( što je očekivano ) 1996. / 97. / 98. da bi bili full THE BEST. To je poanta mojeg lošeg primjera – trebalo im je vremena. Kužite?

        Vjerujem u Hondu i njihov japanski pogon za stvaranje F1 motora.


        0

        0
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Pa prije 2000. nisu ni mogli nikoga uništiti kada nisu nikoga ni pobijedili, nisu ni 2000. dominantno pobijedili, Ferrari 170, McLaren 152, mislim da je čak Mclaren imao više podijuma. MS je imao tri trke u srcu sezone s nula bodova, da nije pobijedio 4 zadnje ništa od naslova, nema tu dominacije.
      Honde mi je žao, ali ovo je neusporedivo, sa novim sustavom bodovanja onaj 1996. loš Ferrari bi samo s MS imao 171 bod, a Honda ni dogodine to neće dostići.



      4

      0
  4. Bernie Ecclestone Ferrari1345 Prikaži

    Zar može problematičnije od motora iz 2017? :D



    8

    0
  5. Fernando Alonso Alen Šmit Prikaži

    Ma iće bolje, samo treba vremena.



    3

    0
  6. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Here we go again…



    4

    0
  7. Velika vam sreća i u prošlogodišnjem motoru



    4

    0