Izdvojeno

Hamilton: Paul Ricard nije prava staza za VN Francuske

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Lewis Hamilton dobro je upoznat sa stazom Paul Ricard koja će sljedeće godine ugostiti VN Francuske. Britanac je ovoga ljeta tamo nastupao prilikom Pirellijevog testa guma, ali mu se staza nije baš svidjela. Četverostruki svjetski prvak je priznao da mu je Magy-Cours bio puno draži.

“Iskreno, ne sviđa mi se”, rekao je Hamilton za francuski Canal+. “Volio sam kada smo imali Veliku nagradu na Magny-Coursu. Mjesto je prekrasno, ali staza Paul Ricard, kada kažem da mi se ne sviđa, znači da nije tako dobra kao Magny-Cours.”

“Najvažnija stvar je da imamo Veliku nagradu u Francuskoj jer je to važan dio Europe, važna stanica europske turneje. Samo što, znate, Francuska ima jako puno prekrasnih staza. Le Mans naprimjer, i iz nekog razloga nemamo utrku na najljepšoj stazi. Međutim, možda ćemo imati najbolju utrku cijele sezone upravo na Paul Ricardu.”

Paul Ricard je 14 puta bio domaćin VN Francuske od 1971. do 1990. Sljedeće godine utrka će se održati 24. lipnja, što će biti prva utrka na francuskom tlu nakon desetogodišnje pauze.

 

Komentiraj

15 komentara

  1. Upravo tako! Veliki sam zagovornik VN Francuske i jako mi je krivo bilo svih ovih 10 godina sto nije bilo trke tamo, i sad napokon kad su se vratili oni izaberu daleko najruznju stazu u Francuskoj. Mozda ni nebi bila tako grozna da nema ovoliko asfaltiranih izletnih zona, necu nikad prezalit Magny Cours.



    9

    0
  2. Bernie Ecclestone
    Ferrari1345 Prikaži

    Točno tako sam i ja govorio kada je vraćena VN Francuske

    Po meni ova utrka će označit tešku tugu i stvarnost u kojoj se F1 nalazi. Utrka sa bolidima koji su opremljeni HALO sustavom i koji se natječu na potpuno asfaltiranom parkirališu bez izletnih zona sa zvukom koji nije ni blizu konkurentskim serijama…

    Ruglo!



    17

    0
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Kako mislis bez izletnih zona?
      Meni najvise smeta visak izletnih zona.



      6

      0
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Vjerojatno si mislio sljuncanih izletnih zona?



      7

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      Jes, može se izletiti svuda naokolo, bez prevelike štete. Ali staza ipak ima ograničenja. Pitanje je kako će FiA gledati na kraćenje… Ako se bude uredno kažnjavao svaki pokušaj kraćenja, neće biti nikakvih problema. Staza nije ko neke gradske sa krivinama od 90 stepeni. Ima raznih kombinacija po kojima se može voziti. Šta ima veze što je sve asfaltirano. Problem nije staza, nego autoritet (FiA), i kako će gledati na napuštanje granica staze. Zato granice staze i postoje da se ne može voziti posvuda.



      1

      0
      • ovaj ‘novi’ paul ricard je zamišljen kao testna staza. zato ima goleme izletne zone bez pješčanih klopki, masu konfiguracija i one prskalice.
        a kad nešto testiraš, bolje je ‘samo’ izletit nego zaglavit u pijesku. jer onda treba vučna služba, troši se vrijeme…



        1

        0
  3. Kimi Raikkonen
    Iceman 7 Prikaži

    Stazu trebaju dobro naoruzat s preprekama jer koliko asfalta ima ne mora se motat ni na jednom zavoju… 70% asfalta je visak sto kvari dozivljaj..



    3

    0
  4. Bez brige Lewis, bit će najbolji navijači na svijetu barem :)



    27

    0
  5. Fernando Alonso
    Alen Šmit Prikaži

    Ovde su trke bolje, M-C je zabavna za vožnju ali su loše trke 7n83j4


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni