F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Abiteboul dio krivice za nekonkurentnu pogonsku jedinicu svaljuje i na Briatorea

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renaultov direktor Cyril Abiteboul je poznat kao čovjek koji ne bira riječi kada se situacija u vlastitoj ili partnerskoj kompaniji na trenutak otme kontroli, stoga ne treba čuditi i ova, posljednja izjava. Francuz tvrdi da je za nekonkurentnu pogonsku jedinicu djelomice krivac i Flavio Briatore koji je prije 10 godina napravio čistku u tvornici motora.

U prilog Abiteboulovoj tvrdnji idu i riječi Gerharda Bergera s početka hibridne ere Formule 1. Austrijanac je tada također rekao da je krivac za Renaultove performanse jednostavno zastarjelo postrojenje u Viry-Chatillonu.

“Viry-Chatillon je tim koji treba obnovu, ekipa u kojoj još jednom svatko treba naučiti raditi timski. Danas nastavljamo plaćati cijenu za odluku Flavija Briatorea iz 2007. o otpuštanju stotinu ljudi kada je dogovoreno zamrzavanje razvoja motora.”

“To je napuštanje Formule 1, dok je Mercedes s druge strane zadržao svoje aktivnosti, stekao vlasništvo nad Ilmorom i ulagao u budućnost s nekoliko projekata vezanih za cestovni program koji su vodili do onoga što se dogodilo u Formuli 1.”

“Otkako sam preuzeo vodstvo 2014., zaposlio sam oko stotinu novih ljudi u Viry-Chatillonu. Struktura je očigledno unaprijeđena, s preraspodjelom odgovornosti. Ljudi sada trebaju raditi zajedno i shvatiti jedni druge bez pričanja.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Kimi Raikkonen Iceman 7 Prikaži

    O Flavio Flavio šta li si to uradio…



    2

    0
  2. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Ovaj Cyril Abiteboul je stvarno nabrijan. Prvo tiho, tiho, …..pa odjedanput progovori….. da zaboli…..

    Vjerujem u Renault F1 projekat i očekujem dobre predstave u 2018.-oj od Hulkenberga i Sainza.
    I da se Sainz nikada ne vrati u Red Bull.



    8

    0
  3. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Može neko objašnjenje za ovaj dio “stekao vlasništvo nad Ilmorom”
    Šta je Merc vlasnik Ilmora ili?



    1

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      sa wikipedije:
      Daimler-Benz acquired Chevrolet’s 25% share of Ilmor in 1993. In 2002, Daimler AG increased its share to 55% and renamed the company Mercedes-Ilmor.[1] In 2005, Daimler became the sole owner of Ilmor and renamed the company first to Mercedes-Benz High Performance Engines, then to Mercedes-Benz HighPerformanceEngines. In December 2011, the company was renamed to Mercedes AMG High Performance Powertrains along with the renaming of Mercedes GP to incorporate the Mercedes-AMG brand.[2]
      At the same time, the small Special Projects part of the company, which between 2003 and 2005 had been contracted to co-develop, arrangement, preparation and tune up Honda’s IndyCar Series engines until 2011, split away to become a separate company, owned by Mario Illien and Roger Penske. This new company, which is totally independent of Mercedes, is once again known as Ilmor Engineering Ltd.



      6

      0
  4. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Je li Flavio odgovorio?



    7

    0
  5. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Tako to ide sa populistima i pri tome pokvarenjacima….


    0

    0