Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Renaultov direktor Cyril Abiteboul je poznat kao čovjek koji ne bira riječi kada se situacija u vlastitoj ili partnerskoj kompaniji na trenutak otme kontroli, stoga ne treba čuditi i ova, posljednja izjava. Francuz tvrdi da je za nekonkurentnu pogonsku jedinicu djelomice krivac i Flavio Briatore koji je prije 10 godina napravio čistku u tvornici motora.
U prilog Abiteboulovoj tvrdnji idu i riječi Gerharda Bergera s početka hibridne ere Formule 1. Austrijanac je tada također rekao da je krivac za Renaultove performanse jednostavno zastarjelo postrojenje u Viry-Chatillonu.
“Viry-Chatillon je tim koji treba obnovu, ekipa u kojoj još jednom svatko treba naučiti raditi timski. Danas nastavljamo plaćati cijenu za odluku Flavija Briatorea iz 2007. o otpuštanju stotinu ljudi kada je dogovoreno zamrzavanje razvoja motora.”
“To je napuštanje Formule 1, dok je Mercedes s druge strane zadržao svoje aktivnosti, stekao vlasništvo nad Ilmorom i ulagao u budućnost s nekoliko projekata vezanih za cestovni program koji su vodili do onoga što se dogodilo u Formuli 1.”
“Otkako sam preuzeo vodstvo 2014., zaposlio sam oko stotinu novih ljudi u Viry-Chatillonu. Struktura je očigledno unaprijeđena, s preraspodjelom odgovornosti. Ljudi sada trebaju raditi zajedno i shvatiti jedni druge bez pričanja.”
Morate biti logirani za komentiranje.
O Flavio Flavio šta li si to uradio…
2
0
Ovaj Cyril Abiteboul je stvarno nabrijan. Prvo tiho, tiho, …..pa odjedanput progovori….. da zaboli…..
Vjerujem u Renault F1 projekat i očekujem dobre predstave u 2018.-oj od Hulkenberga i Sainza.
I da se Sainz nikada ne vrati u Red Bull.
8
0
Može neko objašnjenje za ovaj dio “stekao vlasništvo nad Ilmorom”
Šta je Merc vlasnik Ilmora ili?
1
0
sa wikipedije:
Daimler-Benz acquired Chevrolet’s 25% share of Ilmor in 1993. In 2002, Daimler AG increased its share to 55% and renamed the company Mercedes-Ilmor.[1] In 2005, Daimler became the sole owner of Ilmor and renamed the company first to Mercedes-Benz High Performance Engines, then to Mercedes-Benz HighPerformanceEngines. In December 2011, the company was renamed to Mercedes AMG High Performance Powertrains along with the renaming of Mercedes GP to incorporate the Mercedes-AMG brand.[2]
At the same time, the small Special Projects part of the company, which between 2003 and 2005 had been contracted to co-develop, arrangement, preparation and tune up Honda’s IndyCar Series engines until 2011, split away to become a separate company, owned by Mario Illien and Roger Penske. This new company, which is totally independent of Mercedes, is once again known as Ilmor Engineering Ltd.
6
0
Hvala, dobio sve info koje su me zanimale.
0
0
Je li Flavio odgovorio?
7
0
Tako to ide sa populistima i pri tome pokvarenjacima….
0
0
prevedi, molim te?
3
0