Izdvojeno

Zimska stanka, 30. dan: Vozač s najbrže zarađenom kaznom u Formuli 1

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel je u svojoj F1 karijeri srušio brojne rekorde, neke od njih uspio je nadmašiti već u ranoj fazi karijere, dok je one neke važnije srušio krajem 2013. kada je postao četverostruki svjetski prvak.

Nijemac je u Formuli 1 debitirao tijekom trkaćeg vikenda u Turskoj 2006. u ekipi Sauber BMW, gdje je kao treći vozač mijenjao Roberta Kubicu/Nicka Heidfelda. Vettel je tog vikenda srušio tri rekorda, pa idemo redom.

Na prvom slobodnom treningu je postao najmlađi vozač koji je sudjelovao na jednoj od sesija trkaćeg vikenda (19 godina i 53 dana). Otprilike u isto vrijeme, odmah po izlasku iz garaže, ili da budemo precizniji nakon devet sekundi, Vettel je postao vozač s najbrže zarađenom kaznom u Formuli 1. Maksimalna brzina u pit laneu Istanbul Parka je bila 60 km /h, a senzori su uhvatili Vettela kako u jednom trenutku vozi 64.3 km/h, zbog čega je kažnjen s 1000 dolara.

Mladi Vettel je tada bio silno uzbuđen zbog svog službenog debija pa je zaboravio uključiti pit lane speed limiter.

“U prvoj sesiji sam zaboravio uključiti ograničavač brzine u pit laneu, što će biti skupo, a nakon drugog slobodnog treninga je sustav odabrao mene za test na nedozvoljene supstance.”

Upravo je taj drugi slobodni trening Vettelu donio puno više sreće. Vettel je na njemu mijenjao Nicka Heidfelda te je postavio najbrže vrijeme treninga. Jasno, time je postao najmlađi vozač koji je imao najbrže vrijeme jedne sesije u Formuli 1.

Komentiraj

3 komentara

  1. Na fotki Seb izgleda kao Joker iz Gothama :D



    4

    0
  2. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    Svaki dan pišete članke na čemu smo vam iznimno zahvalni pa vjerujem da nije na odmet bacit vam neku ideju.
    Naime sada sam gledao neke slike iz 1989,90,91,92,93 (zlatno doba F1,Senna,Prost,Mensel …)

    Zanima me koliko je onda bolida završavalo u istom krugu ili kolike su bile razlike u kvalifikacijama i u utrci u vremenima U današnje vrijeme nekada pole siter u tri kruga već napravi razliku ogromnu dali je i tada tako bilo i tako to … :)
    Lp



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni