F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff: Halo je grozan, ali potreban

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon skoro devet godina raznih studija u kojima je FIA proučavala metode zaštite kokpita jednosjeda, Međunarodna automobilistička federacija je halo zaštitu uvela kao obaveznu u Formuli 1 od sljedeće sezone. Titanska naprava omotana u ugljična vlakna nalazit će se iznad kokpita te će za cilj imati odbijanje bilo kakvih krhotina usmjerenih prema vozaču.

FIA je provela istraživanje u koje je uključila 17 različitih slučajeva ozbiljnih nesreća, a ustanovljeno je da bi halo bio koristan kod njih 15, dok bi se u preostala dva pokazao neutralnim. Mercedesov šef Toto Wolff se isto tako slaže da treba učiniti sve što je moguće kako bi se dodatno zaštitilo vozače, ali ipak ima zamjerke na izvedbu koja će se implementirati 2018.

“To je grozan dio! Imali smo ga na zadnjem sastanku osoblja i pokazali smo ga. To je veliki dio metala, pretežak, čini se potpuno stran te bih ga volio odrezati kada bih mogao! Ali onda opet trebamo gledati sigurnost vozača i ako postoji naprava koja pomaže spasiti živote, onda je trebamo staviti na bolid. Možda u budućnosti možemo pronaći rješenje koje je estetski malo ugodnije od halo zaštite. Kada je riječ o aerodinamičkom razvoju, to ne utječe previše i svi imaju isti problem.”

Minimalna masa bolida će biti povećana za 5 kg zbog dodatne težine koju nosi halo, ali Wolff predviđa da je stvarna težina halo i njegovih priključaka oko 10 kilograma.

“Sa svim vijcima je vjerojatno oko 10 kilograma koje dobivate na najvišoj točki bolida. Prema tome, težište se bitno pomiče prema gore i to nekako trebate kompenzirati. Zato je sve to krivo!”, zaključio je Austrijanac.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mercedes ved30 Prikaži

    Lol ako treba zaštititi vozače f1 sa tim sranj… onda Rossiju i ostalima treba napraviti kabinu na motorima ko onaj mali skuter od bmw-a.



    12

    0
  2. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Čak i u slučaju da je potreban, odluka je ishitrena. Trebalo je dati još vremena za usavršavanje aero-screena i shielda, mislim da su oba rješenja dosta kvalitetnija od konačnog.



    3

    0
  3. Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

    Navici cemo se na halo kao sto smo i na sve dosad.



    3

    0