F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault zadovoljan napretkom na pogonskoj jedinici u 2017.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault je arhitekturu svoje pogonske jedinice potpuno promijenio za 2017. te su odlučili ne uvoditi velike nadogradnje, već niz sitnih poboljšanja kako sezona odmiče. Direktor Cyril Abiteboul je sada otkrio koliko je napretka postignuto na R.E.17 te je zadovoljan poslom koji je u svakom pogledu ostvaren na ovogodišnjem jednosjedu.

Podsjetimo, cilj je bio dobiti tri desetinke u odnosu na motor iz 2016., te još toliko do kraja ove godine.

“To je bio cilj koji smo si sami postavili, ali tijekom sezone smo zapravo pronašli različite načine za upravljanje motorom kako bi izvukli dodatne performanse. Sam motor se od kraja prošle do kraja ove godine poboljšao više ili manje blizu jedne sekunde kada iskorištavamo njegov puni potencijal, a to nije nešto što radimo trajno. To je jednostavno ogroman broj”, rekao je Abiteboul.

“To nije prošlo bez utjecaja na pouzdanost, jasno je da to bio veliki minus sezone, ali ono što smo napravili s motorom u pogledu performansi je nešto o čemu nikada nismo sanjali, da vam budem iskren. To je više nego što smo mislili da možemo ostvariti.”

Cilj momčadi za 2017. je bio peto mjesto konstruktorskog poretka, ali Renault je tek na posljednjoj utrci ugrabio šesto. Međutim, Abiteboul je ponosan na momčad koja je bolid unaprijedila da bude četvrti najbrži na VN Abu Dhabija.

“Što se tiče šasije, mislim da je isto jasno da smo imali jako pristojnu šasiju od Silverstonea nadalje, što je zasluga momčadi koja je sada u stvarno dobroj formi. Ako gledate tempo, od Silverstonea smo imali bolid koji je više-manje bio četvrti u pogledu potencijala, što nismo uvijek mogli vidjeti zbog problema s pouzdanosti.”

“Ako pogledamo gdje smo bili prošle godine i kako smo startali u ovu sezonu, možemo biti ponosni što imamo četvrti najbrži bolid na gridu. Momčad i dalje raste, i po pitanju kvantitete i kvalitete.”

“Sve je po planu u smislu ulaganja, dovođenja kadrova, organizacijskih promjena, stjecanja novih sponzorstava, pa sve u svemu mislim da je 2017. bila pozitivna godina.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Williams Montoya Prikaži

    Pa neznam baš da su bili četrvti. Ne djeluju mi ni približno kao Force India. A i ta “sekunda po krugu” je ustvari nepoznata mjerna jedinica. Di sekundu ? Na Monzi, u Bakuu, u MonteCarlu ili na ultrakratkom Interlagosu? Sekunda u Belgiji i sekunda u Brazilu su dve totalno različite stvari. A govoriti o prosjeku nema smisla jer u prosjek ulaze utrke održane unutar barem pola godine, ako ne i više, a onda i bolid valjda napreduje. Razumio bi kad bi se poboljšanja mjerila u postotku vremena.
    Npr. u Barceloni smo kasnili za Mercedesom 1,3% vremena po krugu, da bi do Suzuke to smanjili na 0,8%



    2

    0