Renault zadovoljan napretkom na pogonskoj jedinici u 2017.

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 6 godina 2 min 1 komentara

Renault je arhitekturu svoje pogonske jedinice potpuno promijenio za 2017. te su odlučili ne uvoditi velike nadogradnje, već niz sitnih poboljšanja kako sezona odmiče. Direktor Cyril Abiteboul je sada otkrio koliko je napretka postignuto na R.E.17 te je zadovoljan poslom koji je u svakom pogledu ostvaren na ovogodišnjem jednosjedu.

Podsjetimo, cilj je bio dobiti tri desetinke u odnosu na motor iz 2016., te još toliko do kraja ove godine.

“To je bio cilj koji smo si sami postavili, ali tijekom sezone smo zapravo pronašli različite načine za upravljanje motorom kako bi izvukli dodatne performanse. Sam motor se od kraja prošle do kraja ove godine poboljšao više ili manje blizu jedne sekunde kada iskorištavamo njegov puni potencijal, a to nije nešto što radimo trajno. To je jednostavno ogroman broj”, rekao je Abiteboul.

“To nije prošlo bez utjecaja na pouzdanost, jasno je da to bio veliki minus sezone, ali ono što smo napravili s motorom u pogledu performansi je nešto o čemu nikada nismo sanjali, da vam budem iskren. To je više nego što smo mislili da možemo ostvariti.”

Cilj momčadi za 2017. je bio peto mjesto konstruktorskog poretka, ali Renault je tek na posljednjoj utrci ugrabio šesto. Međutim, Abiteboul je ponosan na momčad koja je bolid unaprijedila da bude četvrti najbrži na VN Abu Dhabija.

“Što se tiče šasije, mislim da je isto jasno da smo imali jako pristojnu šasiju od Silverstonea nadalje, što je zasluga momčadi koja je sada u stvarno dobroj formi. Ako gledate tempo, od Silverstonea smo imali bolid koji je više-manje bio četvrti u pogledu potencijala, što nismo uvijek mogli vidjeti zbog problema s pouzdanosti.”

“Ako pogledamo gdje smo bili prošle godine i kako smo startali u ovu sezonu, možemo biti ponosni što imamo četvrti najbrži bolid na gridu. Momčad i dalje raste, i po pitanju kvantitete i kvalitete.”

“Sve je po planu u smislu ulaganja, dovođenja kadrova, organizacijskih promjena, stjecanja novih sponzorstava, pa sve u svemu mislim da je 2017. bila pozitivna godina.”


Odgovor

1 komentar

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Pa neznam baš da su bili četrvti. Ne djeluju mi ni približno kao Force India. A i ta “sekunda po krugu” je ustvari nepoznata mjerna jedinica. Di sekundu ? Na Monzi, u Bakuu, u MonteCarlu ili na ultrakratkom Interlagosu? Sekunda u Belgiji i sekunda u Brazilu su dve totalno različite stvari. A govoriti o prosjeku nema smisla jer u prosjek ulaze utrke održane unutar barem pola godine, ako ne i više, a onda i bolid valjda napreduje. Razumio bi kad bi se poboljšanja mjerila u postotku vremena.
    Npr. u Barceloni smo kasnili za Mercedesom 1,3% vremena po krugu, da bi do Suzuke to smanjili na 0,8%



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.