Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne je upozorio ljude koji misle da blefira kad kaže da bi Ferrari mogao odstupiti iz Formule 1. Kaže da se takvi skeptici “igraju s vatrom”.
Marchionne je jasno naglasio da je spreman izvući Ferrari iz F1 ako ne bude zadovoljan pravilnikom u budućnosti.
Nije rijetkost da čujemo ovakve prijetnje, a koliko god situacija bila loša – Ferrari je jedina momčad koja je uz F1 od samog početka do danas. No, Marchionne kaže da bi se to moglo promijeniti, te da su njegove prijetnje ozbiljne:
“Neki ljudi kažu da blefiramo kad kažemo da bi se mogli povući zbog pravilnika za 2020./2021. godinu, ali oni se igraju s vatrom.”
“Situacija se promijenila od 2015. godine. Od tog trenutka svi znaju da ćemo mi ostvariti naše prijetnje kad ih kažemo.”
“Jedna od velikih prednosti je trenutni Concorde ugovor [između ekipa i F1] i on je bitno drukčiji od prošlih te osigurava veću ugovornu slobodu, čak i pod vremenom Liberty Medije.”
“Prošli ugovor je onemogućavao ekipama da procijene isplati li im se potražiti alternativnu seriju izvan cirkusa.”
Marchionne vjeruje da je stvaranje alternativne serije ostvariva opcija ako se ekipe skupe da to provedu u djelo.
“Postoji mogućnost alternativnog prvenstva od 2020./2021. godine. Ne možemo ignorirati tu mogućnost, ali bih volio da ju izbjegnemo ako je moguće.”
“Volio bih nastaviti s Formulom 1, ali moramo pronaći kompromise koji ne zakidaju Ferrari od pokazivanja našeg DNK u svakoj utrci.”
“Ako to ne možemo pronaći, onda Ferrari treba otići.”
“Ako Ferrari može izvući druge ekipe, moramo to vidjeti iz ekonomskog stajališta, ali mislim da smo u mogućnosti to napraviti.”
Marchionne kaže da ih novi vlasnik Formule 1 i dalje gnjavi pokušavajući pojednostavniti tehničku stranu bolida u budućnosti.
“Glavna stvar koja mi smeta jest da u Libertyju imate osobu koja ima veliko iskustvo u F1, a to je Ross Brawn, a on pokušava gurati u smjeru koji nije u DNK ovog sporta.”
“Svi smo bili dio F1 povijesti pa razumijemo gluposti i razumijemo Formulu 1.”
“Mi imamo odsjek koji radi isključivo na Formuli 1, prema tome poznajemo ovaj sport dobro. Moramo balansirati interes Libertyja s našim interesom, ali mislim da do tog možemo doći na vrijeme da Ferrari ne mora otići iz Formule 1.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uff skoro sam povjerovao ovaj put. Probaj 15486. put Marchionne
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ajte vise kog briga. Ne mozete osvojit naslov 15 godina pa vam je kriv pravilnik i ross brawn itd… A oni rade pravilnike za vas samo sto ste vi nesposobni
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnji pravilnik (mislim na PU) je rađen za Mercedes.
Odnosno, bolje reći da je Mercedes (Brawn) radio zadnji pravilnik. :chill:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dokle više te dezinformacije …
Nikad se nijedan pravilnik nije mogao raditi, a da Ferrari se ne pita.
Ovaj za 2021. je malo problematičan iz razloga što se poklapa sa istekom Concorde ugovora.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to je mal` te ne javna tajna….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno je rasprava svugdje bilo vezano za ovu temu.
Niko ništa nije zaključio.
Timovi se nisu oglasili. Niko ništa nije zabranio, a ni ukinuo. Ferrari nije uložio VETO.
Znači ostalo samo na špekulaciji ili ti “mal`te ne javnoj tajni” koja je nigdje veze.
Još jedna u nizu teorija urote.
Mercedes jeste ranije počeo sa razvojom, (nekoliko mjeseci do max 1 god), ali to je bila njihova kocka. Moglo je lako biti uludo bačen novac.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sad sam oept prošao dosta linkova od 2009. pa do danas svezi novih pu, prijedloga, 4 cilindra, 6 cilindara…
moj je zaključak kako je merc jednostavno bio najozbiljniji, najviše je razmišljao ‘unaprijed”, okupio top ekipu, najviše potrošio i to im se isplatilo.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali ipak nije…… ;)
Ja nemam s tim problem, niti mi to smeta.
Uvijek su bile “amplitude” rezultata.
Nekad se štimalo nekome, nakon toga štimalo se nekom drugom (kako bi se prekinula dominacija ovog prvog), pa onda treći,….., pa četvrti, ….. i tako u krug, u raznim kombinacijama.
Od sredine 80-ih pa naovamo imamo dominacije (veće ili manje) po 2-3 (ili više) godina.
Sve to ide u radni staž. :mrgreen:
I sve je to dio ovog sporta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da nije, Vidi se iz priloženog.
Ja sam htio da kažem
da ako je istina da je Mercedes počeo nekih pola godine ranije, to je bila njihova kocka.
Sem toga tih pola godine nije neka prednost.
U prednosti je bio onaj koji je došao na “zelenu granu” prije ostalih, a ne onaj koji je počeo razvijati motor prije ostalih.
Pogledaj Hondu, njihov motor iz 2016. ne bi pobijedio ni Renault-ov motor iz 2014.
Znači mogao si im dati ne pola godine već dvije godine prednosti.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ldm u drugom mjesecu ove godine je izjavio dvije zanimljive stvari za ovu raspravu:
– kako mu je lauda rekako da merc od 2007. razvija pu. – tko hoće neka vjeruje, tko neće ne mora, nije mi to toliko bitan ‘informacija’.
– kako je njegova greška što ferrari nije uložio veto da ne bi bili etitketirani da su kontra razvoja, ekologije i sl….
https://www.grandprix247.com/2017/02/01/montezemolo-mercedes-worked-on-their-f1-engine-since-2007/
u travnju 2009. mosley prvi put u sklopu ‘world engine’ projekta’ , kad mu gori pod nogama zbog naci sex afere spominje ideju novog f1 motora kao downsized, turbo motor sa dva ers.
u srpnju 2011. fia objavljuje konačnu verziju pravilinka za nove pu 2014. prihvaćen je prijedlog ferrarija za 6 cilindarskim motorima, i odbacuje prijedlog o pu sa 4 cilindra za 2013.
edit: na brzinu pišem, ispravite me slobodno ako sam što pogriješio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja se sjećam toga sa LdMom @zeko
Brawn je to samo “ispolirao”, laganini.
Ko da gledam.
@Har Ki, nemoj biti naivan i idealista.
Bilo bi super da si u pravu. :pivo:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjećam se ove izjave, ali nisam ni tada, a ni sada povjerovao u nju.
Bilo je izjava i Bernija kao i Max-a i dosta drugih ljudi.
Sve su to izjave date nakon odstupanja od zvaničnih pozicija, kad si u stanju da kažeš šta god želiš.
Kao što rekoh gore, čitao sam kilometarske rasprave o ovoj temi.
Milion argumenata i kontra argumenata.
I opet ništa svi na istim pozicijama.
Zvanični stav nisam pročitao nijedan po tom pitanju.
A ovo za 2007. je toliko neozbiljno.
Govorimo o milijardi eura, uloženih od ekipe koja je tada čak nije imala ni svoje ekipe, 7 godina prije uvođenja pravila.
EDIT: @Frantic, ma mi svi lupamo svoja viđenja.
Tako i ovo moje mišljenje za 2007.
Ne postoji način da znam istinu po ovom pitanju, mogu samo da čitam mišljenja stranih relevantnih novinara, i da po tome formiran svoje mišljenje.
Istinu znaju čelnici Mercedesa.
Čak i Brawn nije mogao znati ništa o tome.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idi, siroko ti polje. Kmeci ko red bull.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nista danas vise nije sveto. Samo lova i biznis.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bili bi se ti odrekao 70 milijuna eura? Čisto onako pitam…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa F1 je biznis. Smatrao sam da smo već nadišli tu priču o kruženju bolida na stazi. Ja jedino što vidim je puno eura koji se vrte na asfaltu. :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da mu još nisu objasnili da nitko nije nezamjenjiv. Iako, još puno žganaca moraju pojesti da bi dostigli RB razinu kmečanja. A najgore od svega je to što takva kmečanja (uz posebno veliku dozu iritantnosti) obično imaju i suprotan učinak od onog za što su namijenjena.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih se čudio da istupe iz F1. Što se događa u F1 i šire,…… – sve je moguće.
P.S. Mislim da je greška u tekstu:
Postoji mogućnost alternativnog prvenstva od 2020./2011. godine. Ne možemo ignorirati …..
Trebalo bi biti 2021. / ( 2022. ) godina, jer tada stižu novi motori, zar ne? 2021.?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravljeno, hvala!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
na motorsportu stvarno stoji:
”There is the possibility to create an alternative championship from 2020/2021,” he said. “We can’t ignore this possibility, but I prefer avoid it if we can.”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno je 20/21, zato jer ovaj Concorde ističe u prosincu 2020.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta misli pod “moramo pronaći kompromise koji ne zakidaju Ferrari od pokazivanja našeg DNK u svakoj utrci.”? Pobjeđivanje? Kolko puta do sada su se (vođeni tom logikom) McLaren, Williams, pa čak i Mercedes (2010-2014) trebali povući? Obično batrljanje gluposti
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neć on niđe.
Čovjek samo grabi što bolju poziciju.
Može mu se… :chill:
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ni ucjene nisu DNK ovog sporta gospon Marčione. Ne znam, ali ovaj lik mi je poput nekog tehnokrata. Strast prema motorsportu mu nije ne jača već gotovo nikakva strana. No, to je samo moje mišljenje.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što @Frantic reče ispod
Neće on niđe
ovo treba shvatiti baš kao građenje za bolju poziciju.
Sad će tek da nastupe pregovori o novom ugovoru.
Bitna stvar će naravno biti nacrt pravila.
Ali i nacrt se može mijenjati … Nije još postao zakon
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Ferrari navijam vec dvadeset godin tj od samog pocetka pracenja i ukoliko bi se “povukli” iz f1, ja bi definitivno prestao gledati f1 jer mi nimalo ne bi bila draz gledati istu jer kada i gube Ferrari je Ferrari.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sto bi svi vi koji ovu ideju omalovazavate , i dalje dominantni Mercedes koji je pravio bolid u dosluhu sa FIA ?
3
0