Izdvojeno

Prost: McLaren je sada pozitivni pritisak za Renault

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Renaultov savjetnik za Formulu 1 Alain Prost kaže da je dogovor oko isporuke motora kojeg su postigli s McLarenom zapravo pozitivni pritisak na tvorničku ekipu.

Mnogima nije bilo jasno zašto je Renault pristao opskrbljivati McLaren svojim motorima jer ionako imaju dovoljnu konkurenciju u Red Bullu, ali Prost vidi samo pozitivnu stranu:

“Ovo će stvoriti pritisak jer ćemo imati još jednog protivnika na svom polju.”

“Ali, znamo da će to biti pozitivan pritisak. Činjenica jest da moramo pobijediti svakog.”

Prost kaže da je ekipa iz Enstonea napredovala ove u 2017. godini, a skok sa sedmog na šesto mjesto u poretku konstruktora kojeg su ostvarili u samom finišu je samo nagrada za to.

“Ako rezimirate sezonu – šesto mjesto nije tako loše,” kaže Prost.

“Pri kraju drugog dijela sezone bili smo često četvrta najbrža ekipa po performansama. Imali smo problema s pouzdanošću, a kad je to tako onda morate malo popustiti po pitanju performansi.”

“To nije isprika, ali pokazali smo u Abu Dhabiju što možemo kad nam se sve poklopi. Pritisak je postojao, ali smo svejedno uspjeli.”

“Da smo htjeli, mogli smo ići i malo brže, ali smo također htjeli biti sigurni [da dođemo do cilja].”

“Zaostatak za dečkima na vrhu je još uvijek velik, ali ovo je način kako treba početi popravljati stvari. Prema tome, vrlo smo pozitivni.”

“Također ćemo popraviti performanse motora, ali to je uvijek rizik. Uvijek je izazov.”

Prost kaže da je čak i za ogromnu korporaciju poput Renaulta dodatni bonus od 6,5 milijuna američkih dolara kojeg su dobili zbog šestog mjesta bio velika stvar.

“Novac je važan jer kad dobijete više, to znači da su ostale ekipe dobile manje!”

“Također, činjenica jest da je posljednja utrka vrlo važna. Motivira ljude za zimu, osjećaju malo manje pritiska, sretniji su dok rade.”

Dodao je također kako je ključni potez bio dovođenje Carlosa Sainza uz Nicu Hulkenberga.

“To je bilo vrlo važno za nas.”

“Očigledno, ne znamo hoćemo li ga zadržati na kraju 2018. godine, ali morali smo donijeti ovu odluku jer još nismo u poziciji da budemo svjetski prvaci. Prema tome, moramo ići korak po korak.”

“Vidjet ćemo što će se događati na tržištu jer je sve vrlo otvoreno. Moramo se koncentrirati na rad s Carlosom i Nicom.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni