Sauberov vozač Marcus Ericsson je uspio zadržati svoje mjesto u momčadi za 2018. iako je ove sezone bio lošije plasiran od timskog kolege Pascala Wehrleina. Šveđanin i četvrtu godinu zaredom nije uspio osvojiti više bodova od momčadskog kolege; Mercedesov junior je za švicarsku ekipu osvojio pet bodova, a Ericsson niti jedan.
Ipak, smatra da se dobro nosio protiv hvaljenog momčadskog kolege. Ako se pogledaju kvalifikacije, odnosno posljednja runda u koju su ušla oba vozača i postavila vrijeme, razlika između Sauberovih vozača je bila druga najmanja na gridu, samo 0.05 s.
“I dalje imam osjećaj da sam se razvio i postajao bolji i bolji. Moja prva godina u Formuli 1 s Kamuijem Kobayashijem bila je stvarno teška, Kamui je imao puno iskustva i bio je jako dobar vozač.”
“Mislim da je Pascal supertalentiran vozač i za mene je stvarno dobro što sam imao njega za momčadskog kolegu. Sva ta pompa oko njega kao Mercedesovog juniora, koji je bio mjerilo, bila je savršena za mene.”
“Ako pogledate statistiku ove godine i ako uzmete prosjek između momčadskih kolega, mislim da smo bili najbliži par na gridu u pogledu kvalifikacija i utrka. Jedini problem je što smo većinu vremena proveli na začelju ne boreći se za bodove, zato imam nula bodova, a on pet, i to se čini kao velika razlika. Međutim, ako bolje pogledate brojeve, zapravo je bilo jako, jako tijesno između nas.”
Upitan koji je razlog što se ta činjenica nije više odrazila u javnosti, Ericsson kaže:
“Mislim da je problem to što je teško impresionirati kada vozite za momčad s dna poretka. Čak ako odradim jako dobar vikend, to možda znači da sam se kvalificirao ispred svog momčadskog kolege. Sredinom sezone smo bili stvarno daleko od svih, čak da sam se kvalificirao ispred Pascala i imao jako dobru utrku, i dalje bismo završili zadnji ili predzadnji. Nitko ne bi znao jeste li odradili stvarno dobru utrku ili ne.”
“Trebam biti u bolidu koji je redovito u prvih 10 i onda možete pokazati svoje vještine, spreman sam za to, naporno sam radio posljednjih godina i upravo je to potrebno za sljedeći korak.”
Wehrlein je u prvom dijelu sezone dobio Ericssona u kvalifikacijama sa 7:2, no u nastavku je popustio te je Ericsson bio bolji s 5:4. U prosjeku je Pascal bio pola desetinke brži vozač subotom poslijepodne, a bodove je ove sezone osvajao u Španjolskoj i Azerbajdžanu.
Za 2018. još uvijek nema osigurano mjesto, dok će u Alfa Romeo Sauber F1 Teamu voziti Ericsson i Ferrarijev junior i trenutni F2 prvak Charles Leclerc.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Momak samo naprijed. Napredak koji ostvaruješ je očigledan i po meni nisi ništa trenutno lošiji vozač od razvikanog Wherleina.
Jbga jedina ti je mana što si imao već 4 sezone za poboljšanje kad realno nisi trebao imati niti jednu u F1. Ali može ti biti.
Ne postoji čovjek na planeti koji nebi iskoristio lovu i poznanstva za vozit F1.
Tako da samo jako naprijed.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koji napredak?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
napredak čačak :)
brijem da ‘hey you’ nemisli na istog eriksona na kojeg ja mislim.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ili nisam skonto ironiju na prvu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahahahahahhaha…… gagaggagagaga…… upišah se od smijeha…… za malo. Da voziš još 4 godine u F1 sa ovom financijskom pozadinom, ne bi bio bolji od Wehrleina.
:facepalm:
Ne želim trolati, ali meni ovakvi F1 ljudi / platiše su isti, tako da u isti koš trpam i Pereza, i Strolla.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Perez????
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dodatak: Leclerc će ga pojesti za doručak u sezoni 2018.-oj i to bi mogla biti točka na i, Marcusove moćne F1 karijere, i zauzimanja F1 kokpita Wehrleinu, Nasru, Giovinazziju, Norisu i sličnima…..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može samo na playstationu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cim su smanjili tezinu Ericssonovog bolida onda je i njihova borba postala ravnopravna.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi put cujem za tu teoriju.
Hoces da kazes da je vozio tezi bolid od
Wehrlein-a I da je to razlog sto je vozio sporije?
Moze li link da vidim ko je izvor informacije?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od pocetka sezone je imao tezi bolid. Prvo je bilo 4kg pa se onda popelo do 10kg. Nakon americke utrke su mu srezali tezinu bolida no i dalje je njegov bolid tezi.
https://www.autosport.com/f1/news/132206/ericsson-weight-costing-me-03s-per-lap
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu otvoriti. Nisam subscriber :) Ali vjerujem da je tako.
Hvala na informaciji. Nisam to upratio.
To baca malo drugacije svjetlo na njihov odnos.
Ali opet on je trebao poderati “malog” s obzirom na godine staza.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam ja shvatio nije bolid bio tezi za 10 kg nego Ericsson zar ne?
To je vec njegov problem
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad smo kod ravnopravne borbe, prilažem :
http://www.skysports.com/f1/news/12433/10923290/pascal-wehrlein-refuses-to-deny-claim-sauber-favour-marcus-ericsson
i citat s autosporta:
”It is understood the owner wanted to give Ericsson priority over Wehrlein, but Kaltenborn was not in favour of such a policy.
Following lengthy discussions, the two parties decided they could not find a way forward working together and chose to part ways.”
3
0