F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ericsson smatra da je pružio dobar otpor Wehrleinu

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sauberov vozač Marcus Ericsson je uspio zadržati svoje mjesto u momčadi za 2018. iako je ove sezone bio lošije plasiran od timskog kolege Pascala Wehrleina. Šveđanin i četvrtu godinu zaredom nije uspio osvojiti više bodova od momčadskog kolege; Mercedesov junior je za švicarsku ekipu osvojio pet bodova, a Ericsson niti jedan.

Ipak, smatra da se dobro nosio protiv hvaljenog momčadskog kolege. Ako se pogledaju kvalifikacije, odnosno posljednja runda u koju su ušla oba vozača i postavila vrijeme, razlika između Sauberovih vozača je bila druga najmanja na gridu, samo 0.05 s.

“I dalje imam osjećaj da sam se razvio i postajao bolji i bolji. Moja prva godina u Formuli 1 s Kamuijem Kobayashijem bila je stvarno teška, Kamui je imao puno iskustva i bio je jako dobar vozač.”

“Mislim da je Pascal supertalentiran vozač i za mene je stvarno dobro što sam imao njega za momčadskog kolegu. Sva ta pompa oko njega kao Mercedesovog juniora, koji je bio mjerilo, bila je savršena za mene.”

“Ako pogledate statistiku ove godine i ako uzmete prosjek između momčadskih kolega, mislim da smo bili najbliži par na gridu u pogledu kvalifikacija i utrka. Jedini problem je što smo većinu vremena proveli na začelju ne boreći se za bodove, zato imam nula bodova, a on pet, i to se čini kao velika razlika. Međutim, ako bolje pogledate brojeve, zapravo je bilo jako, jako tijesno između nas.”

Upitan koji je razlog što se ta činjenica nije više odrazila u javnosti, Ericsson kaže:

“Mislim da je problem to što je teško impresionirati kada vozite za momčad s dna poretka. Čak ako odradim jako dobar vikend, to možda znači da sam se kvalificirao ispred svog momčadskog kolege. Sredinom sezone smo bili stvarno daleko od svih, čak da sam se kvalificirao ispred Pascala i imao jako dobru utrku, i dalje bismo završili zadnji ili predzadnji. Nitko ne bi znao jeste li odradili stvarno dobru utrku ili ne.”

“Trebam biti u bolidu koji je redovito u prvih 10 i onda možete pokazati svoje vještine, spreman sam za to, naporno sam radio posljednjih godina i upravo je to potrebno za sljedeći korak.”

Wehrlein je u prvom dijelu sezone dobio Ericssona u kvalifikacijama sa 7:2, no u nastavku je popustio te je Ericsson bio bolji s 5:4. U prosjeku je Pascal bio pola desetinke brži vozač subotom poslijepodne, a bodove je ove sezone osvajao u Španjolskoj i Azerbajdžanu.

Za 2018. još uvijek nema osigurano mjesto, dok će u Alfa Romeo Sauber F1 Teamu voziti Ericsson i Ferrarijev junior i trenutni F2 prvak Charles Leclerc.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Marlboro Hey You Prikaži

    Momak samo naprijed. Napredak koji ostvaruješ je očigledan i po meni nisi ništa trenutno lošiji vozač od razvikanog Wherleina.

    Jbga jedina ti je mana što si imao već 4 sezone za poboljšanje kad realno nisi trebao imati niti jednu u F1. Ali može ti biti.

    Ne postoji čovjek na planeti koji nebi iskoristio lovu i poznanstva za vozit F1.

    Tako da samo jako naprijed.



    6

    0
  2. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Hahahahahahahhaha…… gagaggagagaga…… upišah se od smijeha…… za malo. Da voziš još 4 godine u F1 sa ovom financijskom pozadinom, ne bi bio bolji od Wehrleina.

    :facepalm:

    Ne želim trolati, ali meni ovakvi F1 ljudi / platiše su isti, tako da u isti koš trpam i Pereza, i Strolla.



    3

    0
  3. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Dodatak: Leclerc će ga pojesti za doručak u sezoni 2018.-oj i to bi mogla biti točka na i, Marcusove moćne F1 karijere, i zauzimanja F1 kokpita Wehrleinu, Nasru, Giovinazziju, Norisu i sličnima…..


    0

    0
  4. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Može samo na playstationu



    1

    0
  5. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Cim su smanjili tezinu Ericssonovog bolida onda je i njihova borba postala ravnopravna.



    4

    0