Izdvojeno

Newey nije oduševljen ‘ružnom’ halo zaštitom

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov tehnički direktor Adrian Newey nije oduševljen halo zaštitom kokpita koja će na bolidima Formule 1 biti obavezna od sljedeće godine. Britanac se svakako zalaže za povećanu sigurnost, ali smatra da je trebalo provesti više testova prije uvođenja halo zaštite, za koju smatra da je nespretno izvedena i estetski ružna.

“Moram priznati da imam podijeljena mišljenja o halo zaštiti. S jedne strane smatram da je dobra bilo koja stvar koja bolid može učiniti sigurnijim. Kada je netko uistinu teško ozlijeđen ili pogine, to je strašno. Bio sam prisutan na pogrebu Justina Wilsona prije tri godine, vidjeti tugu na licima njegove obitelji je bilo užasno. Prema tome, ako halo pomaže učiniti bolide sigurnijim, to moramo pozdraviti.”

“Inženjer u meni govori da se to jednostavno čini tako nespretnom i ružnom solucijom, čini se kao da bismo trebali napraviti nešto bolje od toga.”

“Mislim da je potrebno više istraživanja. Zatvoreni kokpit bi vjerojatno bio vizualno atraktivniji, ali to bi onda bilo utrkivanje bolida zatvorenih kokpita.”

“Štogod Formula 1 radi , to mora biti pristupačno i u nižim formulama, jer zašto bi život vozača Formule Ford bio manje vrijedan od života vozača Formule 1? Moramo pronaći rješenje koje se može prenijeti, ali ne možemo pobjeći od činjenice da je ovo rješenje ružno. Umjetnik u meni tvrdi da je halo napadan.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni