Nakon što je Pirelli objavio da smo prošle sezone imali najmanji broj pretjecanja otkad smo ušli u DRS eru, Sebastian Vettel je upitan za komentar.
Naime, Pirelli je zabilježio 435 pretjecanja, što je pad od čak 49% u odnosu na 2016. godinu u kojoj smo imali jednu utrku više.
“Za iduću godinu imam želju da se svi smire. Neke utrke su dosadne, pa što? Ne vidim problem u tome.”
“Ne mislim da trebamo novi rekord, nove rekorde svaku utrku, sve više i više pretjecanja.”
“Istina je da je ponekad teško pretjecati i to posebno frustrira ako ste onaj vozač iza koji pritom ima bolji ritam i zbog različitih razloga ne možete proći.”
“Ali onda opet, ako uspijete proći naprijed to vam pruža ogromno zadovoljstvo u bolidu, ponekad i izvan njega.”
“Ono što želim reći jest da bi pretjecanje trebalo biti izazov, a ne isporučeno na pladnju.”
“Ponekad se samo treba opustiti i prihvatiti da ćemo imati jednu ili dvije dosadne utrke u nizu, ali onda će opet biti odlična utrka nakon te,” zaključuje Vettel.
Vozači su se posebno žalili na nemogućnost pretjecanja ove sezone jer smo dobili nova aerodinamička pravila zbog kojih se bolidi teže slijede.
“Mislim da je Seb u pravu na neki način, to je jednostavno tako i takve su i neke staze,” komentirao je Daniel Ricciardo.
“Mislim da širi bolidi izgledaju sjajno i dali su nam dodatan downforce i grip, ali kad zauzmu više prostora na stazi imate manje čistog zraka pa je teško slijediti taj bolid. Dakle, to je dobro i loše.”
Lewis Hamilton se nada da će se ostvariti neke promjene koje će olakšati pretjecanje i vjeruje da će to poboljšati zabavu:
“Što se tiče utrkivanja nadam se da će u budućnosti pretjecanje biti lakše. Ne lakše, ali da ćemo moći slijediti jedan drugog. To ovaj sport zaista treba.”
“Što je više pretjecanja to je zabavnije ljudima za gledanje,” zaključuje Hamilton.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa svima se slažem, ali stajem na stranu prvoga u tekstu. :)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebi tako pricao da si u losijem bolidu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato je tu Alonso da unatoč masnim parama ponavlja GP2 engine
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da i.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa. To je to.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U biti, teško je biti navijač F1 jer smo svi mi pomalo zahtjevni.. ;)
Nije dobro kad imamo procesiju kao što je bila u Abu Dhabiu gdje se teško može pretjecati ili da imamo utrku, k’o u Brazilu, kad su brži bolide pretjecali sporije i prije ciljne ravnine.. Najbolje je da se nađe neki medium.. nezzz.. da brži bolide stave neko opterećenje ili da se vozači natovare vodom prije utrke :D
I ne znam kako je vama, ali meni se u novom dobu izrazito poboljšala Mađarska.. uvijek sam tu utrku smatrao živom dosadom, ali u zadnjih par godina utrke su ondje postale iznadprosječne.. pa čak mi je i Bahrain odličan, iako ga mnogi kude..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš mi to palo na pamet neki dan. Možda ima veze što su donekle i obnovili stazu
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao i Vedran, složio bih se sa svima, sve su im na mjestu.
Što se tiče broja pretjecanja i pada za 49%, to me uopće ne dira. Kvaliteta mi je daleko ispred kvantitete i ova sezona mi je bila jedna od boljih u DRS eri. Jedno pravo pretjecanje vrijedi više od 100 obilaženja s DRS-om.
Što se tiče dosadnih utrka, opet se slažem s Vettelom, da su pravila i bolidi ne znam kakvi, opet će se potrefit pokoja dosadna. Ove sezone imali smo par iznimno dosadnih utrka, ali zato daleko više uzbudljivih.
S druge strane, slažem se i s Hamiltonom u vezi praćenja bolida. Nadam se da će Brawn i ekipa uspjeti složiti dobra aerodinamička pravila te da će se bolidi moći pratiti bez problema tako da se možemo riješiti DRS-a.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najviše se slažem sa Hamiltonom, nekim čudom. I to rečenicom gdje spominje praćenje jedno drugog. Iako smo aerodinamika i ja na vi, prije cca godinu dana tupio sam upravo o tome.
Ako trust mozgova može izumitit ABS, traction control, servo, active suspension, ground effect, blown difusor, DDRS, MGU-H, sva ona krilca, zakrilca itd itd itd, onda u čemu je problem osmisliti bolid koji može pratiti onog ispred. Hebeš ti to kada se vozač vozika iza onog ispred i ne može ama baš ništa napraviti. To nije racing. Smatram da je to ono na čemu bi Ross Brawn trebao poraditi.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je i meni je tak. Neki su mi dani baš dobri, a neki dosadni.
Mada postoji mala razlika.
Ja zaradim 1 milijun Eura u životu a oni po utrci, sezoni kako tko.
I nemojte mi dizati tlak neke utrke moraju biti dosadne….
Imate para, pravila. Dosadna trka?
Zbuši gume prvoj petorici, naravno sve po unaprijed napisanim pravilima .
Ako sudac-komentator, neko iz publike zijevne više od 3 puta buši hahahhahaha.
Da vidiš kako će trka dobiti na draži.
Uostalom napravite izlazak zraka iza podnice u stranu dolje gor.e….. Onako kako više paše bolidu iza.
Jer da bolid iza može biti u firungu 0,2s i po zavojima zabrani DRS i eto ti borbi bikova,a ne davanja DRS žimigavca — zipa, pretjećem s lijeva..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I nije stvar u 100 pretjecanja po utrcu. Stvar je u borbi bolida na metar jedan iza drugoga s 350 km/h a zavoj se bliži.
https://youtu.be/mSD-VllWlYg?t=86
0
0