FIA-in predsjednik Jean Todt kaže da je “vrlo iznenađen” negativnošću koja se stvorila nakon potvrde da će u Formuli 1 iduće godine biti halo sustav zaštite cockpita.
Formula 1 već dulje vrijeme traži dodatnu zaštitu za glavu vozača, a nakon intenzivnih testova halo-a 2016. godine najprije je koncept odgođen, a onda i potvrđen za iduću sezonu.
Nekoliko aktivnih vozača, ali i navijači skoro unisono diljem svijeta su kritizirali estetski faktor.
Todtu nije jasno zašto se stvorilo toliko negativnosti, te kaže:
“Vrlo sam iznenađen… Za mene je halo mala promjena, ali može biti ogroman korak unaprijed po pitanju sigurnosti.”
“Moram reći da sam fasciniran koliko sam toga čuo o uvođenju haloa, što je normalan korak u procesu povećavanja sigurnosti u kategorijama jednosjeda.”
“Mogu se složiti da je Formula 1 vrh motorsporta i mediji su puno glasniji kad se priča o Formuli 1. Ali, ovo je također uvedeno u ostale jednosjede bez nekakvih komentara.”
“Za mene – ključna stvar je povećanje sigurnosti, a to halo donosi vozaču.”
“To je sad problem za inženjere. Imali smo dva različita istraživanja i na oba se pokazalo da je halo najbolje rješenje. Nažalost, ni to nije savršeno.”
“Motorsport je manje opasan nego nekad, ali je još uvijek opasan. Što god možemo napraviti da učinimo bolide sigurnijima – to ćemo napraviti,” zaključio je Todt.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što će napraviti na primjer ako se desi sudar i kod nekog vozača se polomi Halo tako da zatvori vozača u kokpitu i da vozač ne može izaći, što će onda biti.Ili kada se isto desi ali vozač ima neku ozbiljnu ranu i ne može izaći što onda, kako da dođu do njega.Za mene je Halo i Shield malo previše najbolje je da ostave ovako kako je. Na primjer Jules Bianchi ja mislim da njemu ni Halo ni Shield ne bih pomogao i možda bih ga Halo zarobio u kokpitu.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da bi ga i halo ubio koliko je stravičan i jak udarac bio.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Julesu ne bi ništa pomoglo.
On je zadobio teške povrde glave (mozga) zbog prevelike decelarije., ne zbog udarca.
A Halo bi ga možda samo još više povrijedio, te bi možda preminuo na licu mjesta.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako mislis od decelarije? Decelaracija mozda? Pojam suprotan od ubrzanja?!
Hoces da kazes da on nije imao fizicki kontakt kacige SA traktorom, vec zbog prevelikih sila deceleracije je doslo do povreda mozga?
Hvala na informaciji u svakom slucaju.
Zaista nisam imao pojma o tome.
Mislio Sam da su povrede glave nastale kao direktno posljedica udarca u kacigu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Deceleracija, naravno.
Tipfeler, jbga.
Ma bilo je kontakta kacige sa “nečim”, naravno.
Bilo bi čudno da nije.
Ali ne tolikog koliko smo svi ispočetka mislili.
Tj. da bi prouzrokovao momentalnu smrt.
Ili onoliko dugačku komu.
Googlaj “Diffuse axonal injury” ili “Difuzna aksonalna povreda mozga”.
Recimo, na žalost, da mu se mozak “pomjerao” unutar lobanje, naprijed pa nazad pri čemu je došlo do udarca u prednji dio lobanje, pa u zadnji, pa je došlo do oštećenja mozga (ovo je onako laički).
Poenta – nikakav Halo ne bi njemu pomogao, a dokazano je koliko je F1 sigurna (između ostalog i kaciga), jer je Jules preminuo od “unutrašnjih” povreda, a ne od “vanjskih”.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da i to govorim Renault_F1_team udarac je toliko jak da bi zdrobio Halo i možda nanio još teže ozljede. Frantic možda bi ga zbog Halo zarobilo unutra i kako sam već naveo da bi dobio još teže ozljede. A i Jules nije imao nikakvih vanjskih ozljeda njega je sama kaciga zaštitila i da se samo zabio u barijeru možda bi preživio i možda bio u komi ili kao Massa da se vrati godinu dana kasnije
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj osvrt na zadnju rečenicu (Hi): Ukinite F1, vozači će biti tada sigurno najsigurniji. Zaista smiješno. Zanima me dali su kod testiranja ove rugobe simulirali situaciju “klina” (podvlačenje pod prepreku) kao što je bilo kod Bijankija. Ah da g.Todt, ne zaboravite na g. Murphija.: “Sve što se može dogoditi, dogodit će se!!!”
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gospodine Todt, Vi ste nevjerovatno slijepi ili nevjerovatno bezobrazni!
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oće onda i MotoGP dobit roll-bar kad se prevrnu da klize po cijevima
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gospon Jean je malo star a naočale nije stavio još od 1988 kada su mu
otkrili slabovidnost.
Veli, loše mu stoje.
Neka vozači zajedno sjede u sobi i na daljinski…….
Naravno dodati im pojaseve, protupožarna odijela…. nikad se ne zna.
1
0