F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Brawn se boji da će Mercedesova prednost biti još veća u 2018.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Direktor motorsporta Formule 1, 63-godišnji Britanac Ross Brawn, boji se da bi Mercedesova prednost sljedeće sezone mogla biti još veća nego što je bila u drugoj polovici 2017.

Ekipa četverostrukih svjetskih prvaka je u novu sezonu krenula izjednačena s Ferrarijem, što je bilo odlično za sport nakon tri sezone u kojima je jedna momčad bila daleko u vrhu. Međutim, pravilnik za 2017. se drastično mijenjao, Mercedes je morao tražiti zamjenu za Rosberga, tehnički direktor Paddy Lowe je otišao krajem 2016. usred rada ekipe na novom bolidu, a njegova zamjena James Allison stigao je tek nešto kasnije. Brawn zato misli da će Mercedes biti samo bolji jer ove godine neće imati takav repertoar događanja u vlastitim redovima.

“Imaju odličnu grupu ljudi, ali brinem se da će sada biti još i bolji. Imali su promjenu u vrhu vodstva, a to se dogodilo usred promjene pravilnika, što nije mala stvar”, rekao je Brawn.

“Po njihovom priznanju, bolid za ovu sezonu je bio diva te slutim da to neće biti slučaj sljedeće godine. Nažalost na mnoge načine, jednostavno vidim nastavak dominacije. Nadajmo se da sam u krivu!”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

    Pa toga se svi boje, vjerojatno će i biti tako…



    11

    0
  2. Mclaren wilson Prikaži

    Ne bojim se dominacije jer ona je sigurna. Ono što ne bi volio vidjeti da će razlika između 3 vodeće momčadi u odnosu na ostatak biti još veći. Ionako predvidljive utrke bi postale učmale.



    6

    0
  3. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Nisam strašljiv. Hi! Dapače drago mi je ako tako bude. To znači da nisu granice razvoja tako blizu. Još ako se ostvare Samsungove prognoze za graphenove baterije, bit će veselja. Lakši bolidi, snage u “izobilju”….itd, itd.


    0

    0
  4. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Mercedes ima prosječnu momčad, prosječne dizajnere, prosječno vodstvo, ali u tvornici imaju vrhunske stručnjake koji su ‘uboli’ s pravilima koja su im išla na ruku i od tada samo nadograđuju prednost bez revolucionarnih i rizičnih inovacija, za kojim ne postoji potreba



    4

    0
    • Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

      Kako moš nešto ovako napisat molin te?



      6

      0
      • Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

        Jednostavno.

        Od 2014. godine su išli na kreaciju bolida koji će biti dobar u sporim zavojima, dakle išli su svake godine na siguricu. Budući da su u prve dvije imali ogroman suficit snage u PU, mogli su na račun toga ići na paket s nešto više downforcea, što se nije desilo.

        Zatim, ove godine je aerodinamički sektor fino promašio dizajn i Mercedesova šasija je bila treća po kvaliteti, možda i četvrta po nekim nagađanjima (mada to nikada nećemo saznati zbog neučinkovitosti Honde). Nadoknadili su zaostatak kroz sezonu kopiranjem Ferrarijevih rješenja i dijelom RedBullovih.

        Razumiješ što želim reći ovim primjerom? Ne pokušavam degradirati ekipu niti umanjiti njihov uspjeh, samo kažem da nije moguće da se u jednom trenutku u F1 pojavila skupina čudotvoraca bez značajnih ranijih uspjeha i stvorila najdominantniji bolid u povijesti sporta :)



        1

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @tuzla
        2013. je merc završio drugi u konstruktorima. ništa to nije ‘odjednom’.



        3

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Opet, ima ona javna tajna o “projektovanju” novog PU skoro godinu prije nego su pravila obznanjena. Brawn stari lisac, a još je i djed bio tu u ekipi….
        Tako da ste obojica (@Tuzla – BTW, jesmol’ nas dvojica zemljaci???, kao i @zeko) jednim dijelom u pravu.



        1

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @frantic
        vrijeđa me kad kažeš da smo obadvojica u pravu kad tuzla ekipu koja dominira 4 godine naziva prosječnom….


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        @Tuzla

        ….ali u tvornici imaju vrhunske stručnjake koji su ‘uboli’ s pravilima….

        @zeko

        ništa to nije ‘odjednom’.

        @Frantic

        Tako da ste obojica ….. jednim dijelom u pravu.

        Nisam ja ništa pogrešno napiso ;)


        0

        0
  5. Sad 2020 ili 2021 opet pogodujte nekome da gledamo 5 godina lova na neku drugu ekipu , pa pišite kako se bojite dominacije. Kada su tehnički pravilnici jednostavniji kao i motori i ostali djelovi bolida teško je naći rupe i neka poboljšanja koja donose nedostižnu prednost. A još veća glupost su tokeni s kojim se ta nečija prednost još teže stiže. Sva pravila koja su u zadnje vrijeme donosili su bili kontra nečega što bi bilo normalno i za očekivati. Htjeli bi izjednačen sport, e pa onda ne mijenjaš pravila svake 3 godine očekujući nešto da bude izjednačeno. Aman sada kada su RB i Ferrari blizu Mercu će oni opet sve izvrnuti naopačke. F1 je odavno prestala biti sport nego podilaženje najboljima i najjačima .



    3

    0