Izdvojeno

Mallya: Skeptici mogu pogaziti svoje riječi

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Izjava Vijaya Mallyje iz naslova članka odnosi se u prvom redu na Renaultovog direktora Cyrila Abiteboula. Podsjetimo, Francuz je početkom sezone samouvjereno rekao kako će manje momčadi s manjim budžetima, poput Force Indije, imati težak zadatak u novoj eri Formule 1 jer će napredak kroz sezonu i donošenje nadogradnji biti skoro nemoguć posao, s obzirom na to da će te ekipe svoje budžete uglavnom već potrošiti na izradu potpuno novog bolida.

“Mislim da će ova sezona biti i utrka naoružanja te suosjećam s momčadima kojima fali resursa. Vjerujem da će većina budžeta za izradu bolida Force Indije biti potrošena do ovog trenutka, samo kako bi se nosili s novim pravilima”, rekao je Abiteboul u veljači 2017.

Rasplet je, naravno, bio svima poznat. Force India je obranila četvrto mjesto u konstruktorskom poretku, te su osvojili najviše bodova u svojoj povijesti.

“Cilj je bilo treće mjesto, ali završili smo na četvrtom drugu godinu zaredom. Imao sam puno skeptika kojima savjetujem da pogaze svoje riječi, nadam se da će osjećaj biti dobar.”

“Jako sam ponosan što smo s našim ograničenim resursima bili bolji od snažnijih protivnika.”

“Hvala Otmaru (operativnom direktoru) i njegovom vodstvu, (tehničkom direktoru) Andyju Greenu, (glavnom inženjeru) Tomu McCulloughu i Andyju Stevensonu (sportskom direktoru).

“Imam odličan tim trkača kojima je utrkivanje u krvi i koji znaju napraviti najviše što se može iz onoga što imamo. Nikada se ne predajemo.”

“Letvica će za 2018. još jednom biti postavljena visoko i spremni smo za našu konkurenciju”, rekao je Mallya.

Njegov zamjenik Bob Fernley je pohvalio svoju momčad, tim više što su uspjeli osvojiti više bodova od Renaulta, Williamsa i McLarena zajedno.

“Uoči sezone smo bili zabrinuti zbog Renaulta, Williamsa i McLarena. Veličinu našeg rezultata pokazuje to što smo osvojili više bodova od svih njih zajedno, što je izvanredno.”

“Zasluge idu svima. Ne samo zbog nas ovdje, već i zbog posla u tvornici. Ovo je momčadski napor. To je razlika između onoga gdje smo mi i gdje su ponekad ostali. Mi smo trkaća momčad.”

“Pouzdanost je ključ. Mislim da smo druga najpouzdanija momčad nakon Mercedesa. Nije to samo do pogonske jedinice. To je čimbenik, ali stvar je i do šasije i kako trkaća momčad radi.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Ferrari1345 Prikaži

    Kako bi rekli na 24sata.. Indijski Todorić :D

    Zbilja treba pohvaliti cijeli tim na ostvarenom rezultatu. Uz onakav budžet oni su konstruktorski prvaci. Nadam se da će u idućoj godini najmanje biti tu na razini Renaulta i Mclarena mada svake godine sve više iznenađuju

    Još samo fali da promjene ime



    6

    0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Pa pričalo se da će Force india – puno ime: Sahara Force India Formula 1 Team
      promijeniti ime u “Force one”
      Onda opet prije mjesec dva se pričalo da vjerojatno neće.
      Izgleda da je to usko vezano sa odsutstvom ili nedobogzla pisutstvom riječi – egl: “Guilty” koju sud sigurno neće napisati, kada ima toliko drugih lijepih riječi.
      Recimo zastara, prekid, pogreška, može tehničke prirode, a čujte morti pravopisne, gramatičke ili stilske greškice i to na bilo kojem od jezika suda ili prijevoda. Engleskom, Indijskom i ostalih 1730 jezika 800 nariječja kojim govore odvjetnici gore uslikanog prečasnog gospodina, koji tako puno radi i daje narodu.
      Uvijek i samo misli na malog čovjeka, poljoprivrednika, domovinu, a tek onda….. ako nikome više ne ustreba, ono što je zerice ostalo, ide za Force Indiu. Kusur s dna sefčuge u bunkerči.., ovaj škrabice ide njemu da more režije i tramvaj platit. Pa ne bu se valjda švercal i kršio zakon.
      Mi bi prvi trebali imati razumijevanja i strpljenja. Ime momčadi je najmanje bitno.

      Bitniji su ljudi borci, privrednici spasitelji. Pa bar smo ih mi upoznali tone.
      Nekoliko, ono, baš je**ih Kiklopa, desetke tzv: najvećih, stotine – ne više od 200 velikih, par tisuća srednjih, nekoliko desetaka tisuća malih, jedva stotinjak tisuća najmanjih radišnih dobrotvora – poštenjaka.
      Svi imaju nešto zajedničko. Ne samo da su Hrvati nego svo od reda potičku iz prvog pa do stoprvog koljena iz Hlebina.
      Zato i jesu naivci pravi, svi od reda potomci naših starih:
      Krsto Hegedušić -zvan i Hrvoje-nikad ne znaš kad će koje ime zatrebat.
      Pa Ivan Lacković – Croata molim, a tam su i Mijo, Martin, Trumbetaš, Puco, Skrunjeni, Smajo…….
      One koji se još mrdaju možete ih naći na gemištu.
      Kod Pintarića ne?


      0

      0
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Ovaj Abiteboul mi je baš antipatičan tip, ali možda je to samo do mene. Bilo kako bilo, ove dvije sezone FI su zaista melem za dušu svakog romantičara u F1. Pogodili su s Oconom ‘u sridu’ što bi se reklo, pronašli dosta dobrih sponzora i nadam se da će na najbolji način riješiti ovaj vozački konflikt iz druge polovine sezone :)



    5

    0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      To je ex Jordan i momčad koja pokazuje pravi F1 duh momčadi kakav se mogao vidjeti i čuti u F1 60-tim, 70-tima, 80-tima, 90-tim godinama prošlog stoljeća.

      Duh kakav su imali Ken Tyrrell, Giancarlo Minardi, Colin Chapman, Jack Brabham…….

      Vijay je lopov svoje vrste…. ali zato njegova momčad ima pravi trkaći pedigre.



      6

      0
  3. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Tip mi se “čuje” malo na Flavija Briatorea, ali sve jedno,
    Force India mi je uvijek bila draga momčad.
    Stalno su gurali naprijed.
    Nikada nisu završavali na zadnjim mjestima.
    U F1 su ušli za željom biti momčad sredine i od prvoga su to bili i borili se svim silama da opstanu i krenu gore.
    Imam osjećaj da svake sezone žele malo više.
    Stalno pokušavaju dosegnuti stepenicu više.
    Ova stepenica – treća momčad – naravno gotovo je nemoguće, ali…………
    kada bi ih sreća malo pomazila i uspjelo im biti treći,
    lova iz Azije, namjerno neću reći samo Indije počela bi se slijevati
    tako da bi im i Mercedes, Ferrari i RB zajedno zavidjeli.
    Kako je ponekad za korak ka velikim promjenama potrebno samo malo sreće.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni