Početak nove sezone Formule E donio je pregršt uzbuđenja i bizarnih situacija. Tek što je prošla prva minuta prve utrke već smo imali crvene zastave nakon što je nastao čep u prometu u jednom od oštrih zavoja u Hong Kongu.
Sam Bird je na kraju pobijedio u toj utrci iako je imao kaznu prolaska kroz boks jer se prilikom promjene bolida pogrešno parkirao i nekontrolirano zabio u svog mehaničara. No, taj dodatni prolazak kroz boks nije mu puno naštetio jer je pit-lane kratak, a ujedno i krati posljednja dva zavoja pa je samo 9 sekundi prednosti pred Vergneom bilo dovoljno da se vrati na čelo poretka.
Druga utrka donijela je bizarnost već na samom početku. Vodeći Rosenqvist se u prvom zavoju iz čista mira izvrtio na stazi.
Sav košmar u prve dvije utrke pogledajte u iduća dva videa.
https://www.youtube.com/watch?v=L6NlajWJ8pA
https://www.youtube.com/watch?v=4wCxyYW4Uys
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante, portal se počinje službeno baviti i FE ili si pisao ovo čisto zbog zanimljive utrke?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, ovo je samo kao offtopic zbog zanimljivih događaja.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro bi bilo da ima offtopic rubrika za ostale trkaće serije. Ne moraju se ostali novinari zamarati oko toga, ali ima forumaša koji svakako ulože nešto truda da objave neke stvari o ostalim serijama na forumu. Kao što na primjer croatic f1 radi za Formulu E. Nebi bilo loše da se nešto od toga objavi na portalu, u posebnoj rubrici. Tu bi više ljudi dobilo priliku pročitati nešto i o nekim drugim serijama. A privuklo bi i više ljudi na portal.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ja ne bih puno razmišljao.
Kao što po ljetu imamo 3 tjedna kiselih krastavaca,
po zimi imamo 3 mjeseca kiselog zelja i sarme.
Ako ima motor i 4 kotača i ako su se malo pokačili
lupkali, špijunirali, tukli, varali.
Zanimljiva vijest je zanimljiva vijest u mjesecu ispiranja mozga i novčanika psihološkim mučenjem za kupovanje NEpotrepština.
“Jingle bell jingle bell jingle all the way
skočim s mosta jel mi dosta – ak još jednom čujem
taj refren”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uostalom, pravo vrijeme da si ljubitelji oktana uz vaše članke
eventualno prošire ponudu.
Svaki vikend u kući stakla bruju
ko da nisu stakla nego zvučnici na struju.
p.s.
Najljepši vikendi.
Krene sa F2 , nastavi sa Moto Gp, taman dođe vrijeme za F1, nešto pojedeš, sklopiš oko i
navečer kulminacija Indy car + NASCAR, još ako je Daytona, brrrrrrrr
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I manje bizaran pole position :D
https://youtu.be/_8nMsfBzFCI?t=1m
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo je komedija :D bar za mene
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast ko ovo prati..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i pobjednički audi na kraju diskvalificiran.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro štivo dok nema prave F1..ja ne pratim tu FE, serija je za svaku pohvalu ali gledam ju onako s podsmjehom..bas sam prava konzerva.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je za sprdboxa :mrgreen:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo kontroverzno ili ne u Formuli E s tehničke strane imaju jasno određeni smjer kojim su krenuli.Struja i točka,za razliku od F1,vrhu oktanskog sporta gdje se rastežu između goriva,ulja,aditiva,struje,sudaca,”svetih krava”i guma,koja je svim tim začinima degradirala samu sebe,udaljava se od spotra i postaje 1,6litarska turbo igračka kojom korporacije reklamiraju 4-6 litarske cestovne monstrume.
Ps.
Jednom sam napisal-Izlaskom Safeta stičem dojam da konj predvodi trku magaraca-i kod toga ostajem.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj je tu kontroverzno i bizarno ?? Izgleda ko da je teks iz index ili 24sata :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako si već htio omalovažavati imaš pregršt int. stranica napravljenih samo
za to, zlo, laži, hajke i naopako, a ne za vijesti, bolje ili lošije, ali istinite.
Njih si mogao iskoristiti.
Međutim, ovdje isključivo komentiramo F1.
Ako si novi član, možda ne znaš.
F1 sezona je završena i treba dosta truda svaki dan naći informacije iz kojih bi se dali
napraviti suvisli članci.
p.s.
Ekipi portala
Samo naprijed i bez taktičkog punjenja baterija gdje vas drugi ne mogu preći.
Full gas ili ograda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A glede kontroverzosti. 9 sekundi prednosti, kazna prolaska kroz pit
i ostaneš prvi, više nego kontroverzno, jer općenito za to treba 20-tak sekundi.
Prvi puta čujem da prolaskom kroz boks presječeš 1/4 staze i jedva izgubiš
6 -7 sekundi.
Kazna prolaska kroz boks otp. znači 20 sek kazne.
Da su ga htjeli kazniti sa 5 sekundi imali su načina.
Očito su zeznuli projektiranje izlaska iz boksa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono što mene malo smeta kod te serije,
pretpostavljam zbog problema sa dovoljnom količinom energije,
su same staze.
Jasno mi je da su gradske i da moraju biti kratke, bar još neko vrijeme.
Ali širina staze, šira staza ne bi nikome smetala, a smanjila bi čepove
koji su malo smiješni i vrlo česti.
Najveći problem koji ja vidim je ta hrpa zavoja od 180o
Oni se rade vjerojatno zato da bi mogli što više puniti baterije,
međutim baš se na njima događaju blokade i hrpa nesportskih poteza.
Čuo sam da će od slijedeće sezone pokušati bez mijenjanja bolida,
t.j. s jednim bolidom odvesti cijelu utrku.
Da li će baterija biti veća-teža ili su išli u neku drugu krajnost ne znam.
Ali znam da volim pogledati.
Isto tako znam da bi puno toga mogli popraviti.
Zvuk na žalost ne.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče baterije, da, jednostavno će biti veća i teža (50 kg teža od trenutne), dostupna energija će se gotovo udvostručiti (sa 28 kWh na 54 kWh), a i maksimalna snaga koja se koristi u kvalifikacijama će s 200 kW skočiti na 250. U petoj sezoni na scenu stupa i potpuno nova šasija, sve to se naveliko testira na raznim tajnim testiranja, tako da neće “pokušati” bez mijenjanja bolida :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo. Drago mi je da ide napredak.
Glupo bi bilo da to sada stoji tako još 5 godina i samo po malo jačaju baterije.
Treba napraviti izazov, a izazov je umjesto dva, jedan bolid po utrci, i još naravno jači.
Mislim, moraju biti jači kada im dodaju 50kg. Negdje će i malo oduzeti, ali par kila, ne više.
Sada nisu nešto brzi i ne ulijevaju mi neku sreću gledajući ih kako prolaze zavojima.
Mislim da je to zbog pokušaja niskoprofilnih guma + kao zamjena veći amortizeri.
Jednom su to probali u F1. Niskoprofilne gume. Amortizeri, ultra, super, hiper….
Testni vozač je napravio krug, vratio se u boks i rekao:
Naredne krugove neka neko drugi lomi kičmu. Ja više neću niti da hoću ne mogu. Idem na terapiju, masažu. Ukočit ću se od bolova. F1 – 1.000ks brutala ubrzanja, promjene pravca, kočenja….jednostavno, zrak je savršeni ublaživač udaraca.
Formula E ima svoje gušteve – taktike.
Prvo se moraš pomiriti s činjenicom da su na struju i da je zvuk isti kao u novom ZET tramvaju.
Tu nema pomoći osim da im stave zvučnika ili da gledatelji viču brrm brrm dok prolaze.
Kada se malo ufuraš u ekipe, vozače, traktike, 2-3 utrke su i previše da pohvataš sve.
Čak i za mene.
Dobra furka, skrivati se u zavjetrini na 5.-6. mjestu, pa uštediti energije za krug više, da bi drugi dio utrke mogao -put the pedal to the metal- itd itd.
Ima gušta i u njima.
Taman traju toliko da ti ne dosade, a opet međusobne razlike su male + dvije suprotne taktike daju taman kaosa koliko treba.
Nešto kao i u F2. Tamo su 2 utrke, ovdje je jedna utrka ali ti trebaju dva bolida.
Još ih daju i na jubitubi, tako da stvarno možeš uživati bez razmišljanja o cijeni
vrstama paketa………….
0
0