Izdvojeno

U Ferrariju tvrde da su prijetnje o odlasku nakon 2020. ozbiljne

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Marchionne tvrdi kako su Ferrarijeve prijetnje o odlasku na kraju 2020. godine ozbiljne, te da odluka dovođenja Alfe Romeo nije u koliziji s tim. Upravo suprotno. Alfa je ugovorno vezana uz F1 točno do kraja 2020. godine.

Kaže da se naporno radi na pronalasku rješenja koja bi osigurala ostanak Ferrarija u Formuli 1 na dugoročnom planu. Ipak, naglasio je kako njegova kompanija ne može prihvatiti određene promjene pravila.

“Dijalog se razvija, a još imamo vremena da pronađemo dodirne točke u našim razlikama.”

“Naša pozicija je jasna. Ugovor kojeg smo sklopili sa Sauberom ističe 2020., za svaki slučaj ako Ferrari ne bude u F1 nakon toga.”

“Ta mogućnost je ozbiljna. Različitosti nisu male, ali Chase i ja oboje vjerujemo da ćemo pronaći kompromis za dobrobit sporta.”

“Bili smo vrlo jasni na kojim područjima ne možemo popustiti: razvoj tehnologije je za nas esencijalan. Ne možemo napraviti bolide jednakima do te razine da se ne mogu raspoznavati na tehnološkom polju.”

“Srce Ferrarija je tehnički razvoj. Ako to nije smjer onda će Ferrari pronaći druge kontekste u kojima može pokazati svoje znanje na stazi. Možda ćemo tada biti sa Sauberom.”

Marchionne je izrazio sumnje oko plana smanjenja budžeta za ekipe.

Liberty Media planira sazvati sastanak ekipa ove zime kako bi razradila taj koncept do detalja, ali Marchionne ne vjeruje da se to može provesti u praksi.

“Prvi sam koji želi srezati troškove jer ovaj sport ne poznaje granice. Ali, ograničenje budžeta je skoro nemoguće.”

“Recimo, mi imamo neke ljude u GT programu koji povremeno također rade u kontekstu Formule 1, pa je nemoguće kontrolirati menadžment ljudstva.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Zauzimanje što bolje pozicije na liniji scrimmagea :chill:



    3

    0
  2. Potpisujem.. F1 nije Nascar ni Indy niti će to ikada biti..
    Osvajaju oni koji najviše ulože i to je to..
    Neću valjda Haas, Toro Rosso, Sauber biti prvaci pored titana..
    #nema amerikanizacije u oktanskom cirkusu ;)



    13

    0
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    I Mclaren Honda je bila ozbiljan tim davne 2015 ?



    5

    0
  4. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ne vjerujem u to.


    0

    0
  5. Michael Schumacher
    Ferrari Maniac Prikaži

    Ne daj se Sergio, čuvaj nam naše!



    7

    0
  6. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    “Bili smo vrlo jasni na kojim područjima ne možemo popustiti: razvoj tehnologije je za nas esencijalan. Ne možemo napraviti bolide jednakima do te razine da se ne mogu raspoznavati na tehnološkom polju.”

    Nema se tu što dogovoriti. Formula 1 već decenijama predstavlja vrh tehnoloških i inžinjerskih dostignuća u motosportovima, zašto bi se sada sport šablonizirao jer su mogućnosti nekoliko ekipa veće od drugih. Ovo nije fudbal koji može igrati svako s dvije noge, uvijek je bila u pitanju igra bogatih. Takav je poredak od samog nastanka pa do danas.

    Naravno da je rezanje troškova dobrodošlo, ali na to se trebalo misliti prije ove farse s hibridima i cijelom pričom oko zelenih motora. Kao da je dvadeset V8 motora za tri dana sedmično bilo ključno u globalnom zatopljavanju, ma daj..



    12

    0
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Demantuješ se kolega.
      Hibridi jesu vrh tehnoloških i inžinjerskih dostignuća. Ne znam po čemu ih smatraš farsom?



      1

      0
      • Da, ali su se također pokazali kao daleko skupljim projektom nego bilo koji motor prije ovog. I jos k tome su uveli tokene , pa su ekipe koje nisu uz pomoc tokena i motora pokusavale na sve moguce druge nacine naci koju desetinku u ostalim djelovima bolida sto je rezultiralo jos vecim troskovima . F1 momcadi trebaju imati mogucnost da pokazu svoje znanje ali razvoj vrhunske tehnologije koja obicno bude samo u F1 ne može kostati po sezoni manje. I gore je kolega lijepo rekao uvijek je u sportu bila igra bogatih. Pogledaj u sto se nogomet pretvorio. A one priče o salery capu kao u USA su meni smjesne jer koji bi vozac npr ako je ugovorom vezan za Merc Rb ili Ferrari sada htio nagodinu voziti za Sauber TR ili Has? U nekim sportovima je to izvedivo ali u F1 nije. Izvedivo je jedino ako misle postici da F1 bude slicna F2 ali onda F1 gubi svoj smisao.



        2

        0
      • Ross Brawn
        Tuzlaensis novinar Prikaži

        @Har KI

        Demantuješ se kolega.
        Hibridi jesu vrh tehnoloških i inžinjerskih dostignuća. Ne znam po čemu ih smatraš farsom?

        Smatram ih farsom jer su se razvoj i cijena istih ispostavili kao najveći promašaj sporta u posljednjih petnaestak godina. Uveli su ih na brzinu i bez previše razmišljanja, a onda pokušajima da poprave situaciju zapravo napravili još veći i zamršeniji problem.


        0

        0
  7. Formula 1
    Libero Prikaži

    Potpuno razumljivo, Ferari ne prodaje sokove‚ kao neki da ih bole uši za tehnički razvoj i primenljivu tehnologiju.



    7

    0
  8. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Kada netko od velike četvorke digne glas tresu se brda.
    I to je OK + magnituda ovisi i o rezultatskom stanju zadnjih 10 godina. (petoga ne spominjem jer to on ionako 2-3 puta godišnje zlorabi pa ih nitko baš ne doživljava, a njihov odlazak bi napravio najmanje štete F1, naravno mislim na RB)

    Uredu je da se sluša velika 4,5 torka.
    Nije uredu da se jednome od njih popusti na način da to znači sigurno osvajanje slijedećih sezona,
    pa makar do tada imali i 20 sušnih godina.
    Na žalost, to se desilo.
    Krenulo je s Ferrarijem, pa s Red Bullom, pa sa Mercedesom.
    Kada jednom krene, kao lavina je, jednostavno nema kraja.
    Teško je to zaustaviti.

    2021 godine imaju ponovo šansu pokušati pogodovati nikome.

    Kako da to prepoznaju? Pa tako ako se svi na nešto žale i prijete, znači da su na dobrom putu. Samo još balans i moglo bi biti dobro.
    Sumnjam da se među tim ljudima ne kreću i ne sjede u odborima takvi stručnjaci i doktori nauka
    u svojim domenama, da ne mogu prepoznati ono što je
    izjedanačavajuči faktor,
    od onoga što je
    protekcionistički faktor
    za neku momčad.
    p.s.
    I za bližu budućnost neke momčadi.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni