Sergio Marchionne tvrdi kako su Ferrarijeve prijetnje o odlasku na kraju 2020. godine ozbiljne, te da odluka dovođenja Alfe Romeo nije u koliziji s tim. Upravo suprotno. Alfa je ugovorno vezana uz F1 točno do kraja 2020. godine.
Kaže da se naporno radi na pronalasku rješenja koja bi osigurala ostanak Ferrarija u Formuli 1 na dugoročnom planu. Ipak, naglasio je kako njegova kompanija ne može prihvatiti određene promjene pravila.
“Dijalog se razvija, a još imamo vremena da pronađemo dodirne točke u našim razlikama.”
“Naša pozicija je jasna. Ugovor kojeg smo sklopili sa Sauberom ističe 2020., za svaki slučaj ako Ferrari ne bude u F1 nakon toga.”
“Ta mogućnost je ozbiljna. Različitosti nisu male, ali Chase i ja oboje vjerujemo da ćemo pronaći kompromis za dobrobit sporta.”
“Bili smo vrlo jasni na kojim područjima ne možemo popustiti: razvoj tehnologije je za nas esencijalan. Ne možemo napraviti bolide jednakima do te razine da se ne mogu raspoznavati na tehnološkom polju.”
“Srce Ferrarija je tehnički razvoj. Ako to nije smjer onda će Ferrari pronaći druge kontekste u kojima može pokazati svoje znanje na stazi. Možda ćemo tada biti sa Sauberom.”
Marchionne je izrazio sumnje oko plana smanjenja budžeta za ekipe.
Liberty Media planira sazvati sastanak ekipa ove zime kako bi razradila taj koncept do detalja, ali Marchionne ne vjeruje da se to može provesti u praksi.
“Prvi sam koji želi srezati troškove jer ovaj sport ne poznaje granice. Ali, ograničenje budžeta je skoro nemoguće.”
“Recimo, mi imamo neke ljude u GT programu koji povremeno također rade u kontekstu Formule 1, pa je nemoguće kontrolirati menadžment ljudstva.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zauzimanje što bolje pozicije na liniji scrimmagea :chill:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prati li se to NFL? ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Regularni dio onako, kad naletim….
Obično ne dočekam do kraja onu što počinje u 22:30, hehe
Play-off pogledam većinu tekmi,….., ali u reprizama. :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ista stvar i kod mene..mogli bismo i temu otvoriti ako se još netko zanima :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maaaahh, ima general tema…
Da ne zatrpavamo sa temama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, pogotovo ako se nitko drugi ne zanima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko kaže da nema nikog tko prati NFL?? Samo New England Patriotsi i Tom moj imenjak Brady
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisujem.. F1 nije Nascar ni Indy niti će to ikada biti..
Osvajaju oni koji najviše ulože i to je to..
Neću valjda Haas, Toro Rosso, Sauber biti prvaci pored titana..
#nema amerikanizacije u oktanskom cirkusu ;)
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imate pravo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj mi govoriti na “vi”.. pa tek sam Wehrleinovo godište :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mos’ mislit.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Mclaren Honda je bila ozbiljan tim davne 2015 ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem u to.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne daj se Sergio, čuvaj nam naše!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema se tu što dogovoriti. Formula 1 već decenijama predstavlja vrh tehnoloških i inžinjerskih dostignuća u motosportovima, zašto bi se sada sport šablonizirao jer su mogućnosti nekoliko ekipa veće od drugih. Ovo nije fudbal koji može igrati svako s dvije noge, uvijek je bila u pitanju igra bogatih. Takav je poredak od samog nastanka pa do danas.
Naravno da je rezanje troškova dobrodošlo, ali na to se trebalo misliti prije ove farse s hibridima i cijelom pričom oko zelenih motora. Kao da je dvadeset V8 motora za tri dana sedmično bilo ključno u globalnom zatopljavanju, ma daj..
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Demantuješ se kolega.
Hibridi jesu vrh tehnoloških i inžinjerskih dostignuća. Ne znam po čemu ih smatraš farsom?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, ali su se također pokazali kao daleko skupljim projektom nego bilo koji motor prije ovog. I jos k tome su uveli tokene , pa su ekipe koje nisu uz pomoc tokena i motora pokusavale na sve moguce druge nacine naci koju desetinku u ostalim djelovima bolida sto je rezultiralo jos vecim troskovima . F1 momcadi trebaju imati mogucnost da pokazu svoje znanje ali razvoj vrhunske tehnologije koja obicno bude samo u F1 ne može kostati po sezoni manje. I gore je kolega lijepo rekao uvijek je u sportu bila igra bogatih. Pogledaj u sto se nogomet pretvorio. A one priče o salery capu kao u USA su meni smjesne jer koji bi vozac npr ako je ugovorom vezan za Merc Rb ili Ferrari sada htio nagodinu voziti za Sauber TR ili Has? U nekim sportovima je to izvedivo ali u F1 nije. Izvedivo je jedino ako misle postici da F1 bude slicna F2 ali onda F1 gubi svoj smisao.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har KI
Smatram ih farsom jer su se razvoj i cijena istih ispostavili kao najveći promašaj sporta u posljednjih petnaestak godina. Uveli su ih na brzinu i bez previše razmišljanja, a onda pokušajima da poprave situaciju zapravo napravili još veći i zamršeniji problem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno razumljivo, Ferari ne prodaje sokove‚ kao neki da ih bole uši za tehnički razvoj i primenljivu tehnologiju.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada netko od velike četvorke digne glas tresu se brda.
I to je OK + magnituda ovisi i o rezultatskom stanju zadnjih 10 godina. (petoga ne spominjem jer to on ionako 2-3 puta godišnje zlorabi pa ih nitko baš ne doživljava, a njihov odlazak bi napravio najmanje štete F1, naravno mislim na RB)
Uredu je da se sluša velika 4,5 torka.
Nije uredu da se jednome od njih popusti na način da to znači sigurno osvajanje slijedećih sezona,
pa makar do tada imali i 20 sušnih godina.
Na žalost, to se desilo.
Krenulo je s Ferrarijem, pa s Red Bullom, pa sa Mercedesom.
Kada jednom krene, kao lavina je, jednostavno nema kraja.
Teško je to zaustaviti.
2021 godine imaju ponovo šansu pokušati pogodovati nikome.
Kako da to prepoznaju? Pa tako ako se svi na nešto žale i prijete, znači da su na dobrom putu. Samo još balans i moglo bi biti dobro.
Sumnjam da se među tim ljudima ne kreću i ne sjede u odborima takvi stručnjaci i doktori nauka
u svojim domenama, da ne mogu prepoznati ono što je
izjedanačavajuči faktor,
od onoga što je
protekcionistički faktor
za neku momčad.
p.s.
I za bližu budućnost neke momčadi.
0
0