Daniel Ricciardo vjeruje da je ključan faktor u osvajanju naslova ove godine bila sposobnost Lewisa Hamiltona da zadrži hladnu glavu, za razliku od glavnog konkurenta Sebastiana Vettela.
Hamilton je svoju četvrtu titulu osvojio tri utrke prije kraja sezone, a apsolutno sve utrke je završio u bodovima, dok je Vettel dva puta ove sezone odustajao.
U Singapuru je agresivno branio svoju poziciju na startu po noćnim i kišnim uvjetima nakon čega je uslijedio sudar s Raikkonenom i Verstappenom, a još ranije ove godine u Azerbajdžanu je kažnjen zbog namjernog udaranja Hamiltona pod sigurnosnim automobilom jer je mislio da ga je ovaj testirao na kočenju.
“Lewisova sezona – poštujem to,” izjavio je Ricciardo.
“Imao je sjajan bolid, ali mislim da je Sebastianov bolid također bio dobar i Lewis je samo uspio zadržati hladniju glavu. Imao je bolji nivo konzistentnosti i smirenosti. Morate to poštovati.”
“Uvijek je bio vrlo brz i mislim da je odvezao vrlo dobru sezonu.”
Ricciardov Red Bull su mnogi predviđali kao glavnog konkurenta Mercedesu ove sezone s obzirom na prirodu novog tehničkog pravilnika, ali su propustili priliku i prekasno se uključili u borbe za pobjede.
Završili su na trećem mjestu u poretku konstruktora, a Daniel Ricciardo i Max Verstappen su bili peti, odnosno šesti u vozačkom poretku.
“Nažalost, Mercedes je bio zaista jak u prošle četiri godine. Bili su najbolja ekipa.”
“Mislili smo da ćemo ove godine moći pružiti izazov. Na nekim utrkama i jesmo, ali to nije dovoljno za titulu.”
“Na kraju, ja i Max smo 5. i 6. u poretku, pa prema tome nismo ni blizu onome što smo htjeli.”
“Iduće godine moramo započeti sezonu s boljom formom ako mislimo imati šansu. To je upravo ono što nam je nedostajalo ove sezone. Odmah na početku smo bili predaleko od Mercedesa i Ferrarija.”
“Jako smo napredovali, što je zaista dobro, a sad treba zadržati taj momentum.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lujo i Mercedes je kombinacija koje nece biti srusena do promjene pravila. Jos malo i stize Schumachera.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još malo pa krava jajce znesla …
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos malo i ide u penziju :P
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još malo stiže MS i ide u penziju.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako u prvom dijelu sljedeće sezone Ferrari ne bude (barem) konkurentan Mercedesu kao ove sezone, a Renaultoova PJ ne bude imala manje od 5% deficita za Mercedesovom PJ vrlo lako bi se to moglo ostvariti, budimo realni.
Mislim da je prva polovica sljedeće sezone ključno za Ferrarijevu i Renaultovu konkuretnost zadnje dvije sezone ovih motora, jer ako se ne pokaže da su barem na pola koraka od Mercedesa (tj. da vozač može presuditi u borbi za titulu/titule) daljni razvoj njihovi sadašnjih motora bi mogao izgubiti glavni fokus, što bi po meni gledajući dugoročno i bilo logično.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svejedno stoji da je Vettel uprčio Alonsa :D
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lakse je bit hladnije glave kad znas da imas bolji bolid u kvalama, u sezoni gdje je tesko pratiti i pretjecati na stazi, a realno i generalno za nijansu bolji bolid koji pridonosi mirnoci.
Ne zelim umanjiti Hamove zasluge, nego ipak malo skinuti po meni mit da je Vettel nesto posebno kriv…
Bas bi volio vidjet bilo ciju skuliranost i smirenost u Sebovoj situaciji i bolidu, gledajuci cijelu sezonu…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krace receno, misljenja sam da nije Vettel zbog “smirenosti” izgubio prvenstvo, nego eventualno propustio napraviti iznenađenje i pothvat…
Neovisno o tome, Lewisu naravno kapa dole…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Riki moj.
Ham je imao hladniju glavu od Vettela, ali ne i od tebe. Tvoja glava je bila na -273c, ali slabiji bolid te spriječio……
“Nije to go*no, to se pas pos*o”
Obje, zapravo sve momčadi igraju i na psihološku kartu.
Tako su igrali i Mercedes i Ferrari i RB……….
Sjetite se npr: Mercedesove pile naopako. U 15 od 20 utrka – mi nismo favoriti, Ferrari je, bla bla bla
A Mercedes je od početka imao jači bolid.
U prvom dijelu sezone je bilo više sporih staza koje im nisu odgovarale, zbrojili su oni točno.
Još su u pauzi sezone najviše napredovali ili vjerojatnije, uvjerili se u dugotrajnost i pouzdanost motora, pa odobrili za drugi dio sezone gumbić “light speed”
Jer, kako to da su oba tima bila unutar 1 desetinke na sva tri treninga ako po jednakim koracima trenirali i Q1. Q2.
Onda dođe Q3, odjednom evo sekunde prednosti. Samo tako. Iz vedra neba.
Mercedes je pobjedio prvenstveno jačim bolidom.
Da su bolidi bili izjednačeni, priča bi tekla potpuno drugačije.
Momčad koja ima slabiji bolid nema što gubiti. Mora riskirati.
Teoretski može ne pokušavati ništa. Papučarski voziti na drugim pozicijama i onda se opravdavati za drugo mjesto, nije bilo mogućnosti…….. navijači bi ih pokopali. Pokušati sve pa i rizične poteze koji u 5 od 6 ili 9 od 10 slučajeva kako god hoćete donesu gubitak a ne dobit. – Max je za taj postotrak isto dobar pokazatelj.
Istina je i da je Ferrari ove sezone imao hrpu nesreće a Mečke sreće. Sjetimo se samo sudara Botas Raikkonen. Botas ne?namjerno pogriješi, zalupa se u Kimija. Kimiju od udarca krepa bolid a Botas zbog svoje greške pobijedi. To se rijetko viđa.
Ok sreća prati hrabre – najbolje….. možemo i pod to svesti ali ove sezone mi ta poslovica ne sjeda.
Ovo je bila Mercedesova sezona.
A Mercedes je odlučio da će ovo biti Lewisova sezona. Prošla nije bila.
Ako bi se i ove sezone morao mučiti sa momčadskim kolegom otišao bi kao i Nico.
Zato su uzeli friškoga Botasa koje je pristao biti vodonoša, kada je potrebno i ako je potrebno s obzirom na Mercedesovu prednost bolida.
Nadam se da će slijedeća sezona ako ništa drugo malo smanjiti zaostatke između momčadi, pogotovo prve 3….4? momčadi.
Do 2021. Mercedes je momčadski pobjednik, a vrlo vjerojatno i vozački.
2021. ćemo vidjeti za koga su pravila rađena – zlobno rečeno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svi guštaju srat po vettelu a ljubomorni do yaya
1
0