F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso: Nikakve sumnje zbog prelaska na Renault

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako je Renault u posljednje vrijeme imao dosta problema s pouzdanosti svojih pogonskih jedinica, Fernando Alonso nije zabrinut zbog McLarenovog prelaska na motore francuskog proizvođača. Stanje u Viryju je ipak bolje nego u Hondi; dok su Japanci u prosjeku koristili 9.08 pogonskih jedinica po bolidu za 19 utrka ove sezone, kod Renaultovih potrošača je taj broj ipak puno manji – 5.06. Osim toga, Renaultov motor ima tri pobjede ove sezone, Ferrarijev 5, a Mercedesov čak 11.

VN Abu Dhabija će obilježiti posljednju utrku McLaren Honde, partnerstva koje je puno obećavalo, a na kraju dalo ništa.

“Mislim da je dobro vrijeme za promjenu. Osobno sam imao puno očekivanja od projekta McLaren-Honde i to je vjerojatno bio razlog zašto sam otišao iz Ferrarija, jer McLaren Honda je bilo dosta atraktivno partnerstvo nakon uspjeha koje su imali u prošlosti.”

“U zadnje tri godine nismo ostvarili rezultate koje smo željeli, nismo djelovali kako smo očekivali, pa je vrijeme za promjenu i udruživanje snaga s Renaultom.”

“Dosta sam optimističan kada vidim što Red Bull sada radi s Renaultovom pogonskom jedinicom. Očigledno i dalje nedostaju neke stvari, ali ukupno gledajući borite se za postolja, pobjede, i to je dosta drugačija slika od one koju sada imamo u McLarenu. Optimističan sam zbog toga.”

“Pomalo se osjećam kao doma vraćajući se onima koje smatram svojim prijateljima i drugom obitelji. To će biti odlično, oni su jako dobra kompanija i imaju jako dobar motor. Prema tome, nikakve sumnje.”

Pokretanje eSports momčadi

Španjolac je uoči VN Abu Dhabija postao prvi F1 vozač koji je pokrenuo vlastitu eSports momčad. Dvostruki svjetski prvak je formirao partnerstvo s McLarenovim sponzorom Logitechom kako bi se probio i na tom polju, s ambicijama da njegova ekipa postane najbolja na svijetu.

“Konačno sam šef momčadi”, našalio se Španjolac danas u paddocku Abu Dhabija.

Tvrdi da mu je Logitech prišao prije nekoliko mjeseci, a on je smatrao da je pravo vrijeme za takav pothvat jer eSports utrkivanje doživljava pravi zamah.

“Jako sam uzbuđen, potpuno nova stvar za otkrivanje. Mislim da je eSports u drugim formatima bio jako uspješan, ali u utrkivanju je tek na početku, mislim da će pristići veliki potencijal.”

“Sretan sam što ću biti jedan od prvih koji ulaže u ovom smjeru i mislim da dolaze dobra i zabavna vremena, ne samo za nas, već i za igrače i navijače.”

Na pitanje hoće li i on biti uključen u vlastiti tim, Alonso je odgovorio:

“Ne još. Ali imamo neke ideje za naše navijače vezane uz online natjecanja, mjesečna, gdje se oni neće natjecati samo s našim profesionalnim vozačima, već i sa mnom. Ja ću definitivno biti sporiji, više na amaterskoj razini. Zabavit ćemo se, to je prva stvar, te ćemo razviti platformu koja će biti dostupna za svakoga u svijetu.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Alonso ne sumnja u Renault, Hartley se ne sikira zbog Honde….. :mrgreen:



    8

    0
  2. Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

    Šta Red Bull radi sa tim motorom (Tag Heuer :D ), a šta sa tim motorom rade Renault i Toro Rosso?



    3

    0
    • pa renault je “novak” u F 1 , ka tim su se vratili tek lani i napredak ( bodovni ) je ove sezone evidentan … 49 Vs 8 bodova . možda bi bilo i više da je palmer odradija bolje . TR je vrlo solidan iako je kvyat podbacija . posli odlaska sainza ( naprasnog odlaska kvyata ) od hartleya i gaslya se bodovi nisu ni očekivali . pa ipak posli singapura ( 14. trke ) zaostatak TR/renaulta za williams mercedesom je iznosija tek 7 bodova . činjenica je da RB ima bolju vozačku posadu i šasiju od TR i renaulta . unatoč teškom početku uvođenjem ovih PU ( problemi na predsezonskim testiranjima 2014. ) renaultov motor je svo vrime bija puno bolji od hondinog . jer i te uvjetno loše 2014. RB je završija na 2. mistu konstruktora , ricciardo 3. , seb 5 . , a McLH 2015. tj prve sezone ? predzadnji u konstruktorskom , button 16. , fernando 17. . 13 odustajanja ( obojica ) u trkama , RB/renault tek 5 ( obojica ) . uz malu pomoć iliena ( ilmor ) renaultov motor je sasvim solidan za razliku od hondinog koji ipak na kraju ove sezone pokazuje izlazak iz krize pouzdanosti . još treba “riješit” snagu , a možda to opet bude uticalo na pouzdanost ?



      6

      0
      • Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

        Naravno, Renault je tim u usponu. Ali hoću da kažem da niko od tih timova nije blizu Red Bullu, pa tako neće biti ni McLaren. Očekujem da će bliže biti Renault, kao fabrička ekipa koja bi trebala najbolje poznavati svoj motor i najbolje ga uklopiti u bolid. I kao ekipa koja je u vleikom usponu, očekivano. I naravno da se očekuje od njih i daljnji uspon, kada prošire tim, i kad im budžet bude na nivou vodećih ekipa.
        I za Toro Rosso bi prelazak na Hondu trebao biti veliki napredak, pogotovo u razvoju bolida, sa većim budžetom u partnerstvu sa Hondom. A i Honda će valjda napredovati. Nije ni Renault ove godine baš bio pouzdan, pogotovo u TR bolidima. Mislim da Hondi to neće biti teško nadmašiti sljedeće godine. Kad si već spomenuo Ilena, Renault je ove godine odbacio njegovu pomoć, što je dovelo i do lošije pouzdanosti u odnosu na prošlu godinu.


        0

        0