F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ecclestone ne odobrava novi format motora za 2021.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Bivši ‘gazda’ Formule 1 a danas predsjednik emeritus i savjetnik uprave Formule 1, 87-godišnji Britanac Bernie Ecclestone, ne slaže se s novim prijedlogom formule pogonskih sklopova za 2021. koji je nedavno potvrđen na sastanku momčadi, zainteresiranih proizvođača, nositeljem komercijalnih prava i FIA-om.

Ecclestone se, kao i mnogo puta ranije, zalaže samo za ekstremne slučajeve: ostaviti trenutni koncept ili uvesti nešto potpuno drugačije.

“Problem je što su svi oni potrošili bogatstvo na ove proklete motore pa se ne žele vratiti svojim upravama i reći: ‘Trebamo još nešto novca jer moramo preinačiti motore’. Iskreno, mislim da bi trebali napraviti nešto potpuno drugačije ili ostaviti ovako.”

“Sve što su trebali napraviti je ono što smo se složili prije tri godine s Jeanom Todtom, a to je veći protok goriva, više goriva u bolidu, i da im dopustimo da se vrte dodatnih 2000 okretaja. To je sve što je bilo potrebno.”

Ecclestone dodaje da nema velike razlike pod vodstvom Liberty Medije, osim što je utrkivanje ove sezone puno bolje zahvaljujući dvije podjednako konkurentne ekipe u vrhu.

“Nisu trebali raditi toliko predviđanja oko toga što mogu učiniti. Trebali su pričekati i vidjeti što se može napraviti. Siguran sam da je ono što su imali u mislima i ono što su htjeli učiniti bilo ispravno. Problem je kako to izvesti.”

“Sve što smo zaista trebali napraviti je pogledati natrag kada je F1 bila jako popularna. Izvaditi pravilnik van i napraviti stvari takvima.”

“Utrkivanje je dobro, bolje nego što je bilo. Četiri godine smo ovo čekali, malo je lakše kada postoji konkurencija. Ferrari se sada probudio, to je dobro.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Sve što smo zaista trebali napraviti je pogledati natrag kada je F1 bila jako popularna. Izvaditi pravilnik van i napraviti stvari takvima.

    Pa zašto niste? Ah da, nije bilo vremena. Gramzivost i gomilanje novaca na vlastiti račun je uzimalo previše vremena za pomak na bolje.



    20

    0
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Standardni serator nakon odlaska s funkcije na kojoj je nesto mogao napravit.. Nesto ka nasi politicari.. Kad su na vlasti, ne rade nista, cim vise nisu znaju ama bas svaki detalj gdje se nesto moze poboljsat..



    12

    0
  3. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Bolju naslovnu fotografiju niste mogli postaviti.Naime,Ecclestone izuzetno precizno pokazuje smjer kojim je F1 krenula pod njegovim vodstvom.



    5

    0
  4. Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

    Koji komentari… Blage veze vi nemate. Kad je bila vijest o novim motorima svi negoduju kako se gotovo ništa neće promijeniti. Kada to kaže Bernie, jedan od najomraženijih likova kod zatucanih navijača, onda se pljuje po njemu. Valjda su takvi komentari bili spremni čim ste vidjeli njegovo ime u naslovu, bez obzira šta piše u tekstu…

    Zašto Bernie nije napravio neke promjene? Iz istog razloga zašto ni ova uprava ne može napraviti ništa značajnije, jer se timovi (proizvođači motora) previše pitaju. A nije da nije pokušavao. Zna svako ko ima pojma o F1 da je bio protiv ovih motora. A i ovaj dogovor o kojem govori, kojeg je postigao sa Jeanom Todtom, bi bio prava stvar. Ali ga je vjerovatno blokirao neki od timova. Jer takva je danas situacija u F1 oko donošenja odluka. Nešto kao situacija u BiH.



    10

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      bernie mi je bio najomraženiji lik dok ga nisu smijenili i ne smatram se zatucanim navijačem.
      molim te, pažlljvije biraj riječi…to se odnosi i na ‘blage veze vi nemate’.



      8

      0
    • Schumi … potpisujem !!!!! bernie je bija omiljena meta zatucanih i onih koji ili nemaju veze ili imaju malko veze sa F 1 . točno da je bernie bija protiv ovih motora ali za “ukinut” ih treba je bit diktator . svi su najčešće pričali kako BE samo trče za lovom , a nisu obraćali pažnju na skoro miljardu $ koja je dijeljena timovima zavisno o plasmanu , o novčićima koje je dobijala FIA pa i “tim” koji je radija prenose trka “seleći” ljudstvo , tehniku po skoro svim lokacijama/stazama F 1 jer kad bi to radili ljudi van FOM -a znalo je bit “zbrčkanih” prenosa zbog “pogubljenosti” režije . mnogi su nagađali zaradu bernia i to u bruto iznosu jer … ko je*e troškove . sad dolaskom liberty medie i carey – a i brawna stvari su puno bolje zar ne ? ne trče se za zaradom , a i pravilnik je “popeglan” , sve je na pragu savršenstva za razliku od ere bernia . BE bi sigurno prihvatija ferrarievo o samo 3 PU po sezoni , a novo vodstvo će sigurno prihvatit ono o čemu priča horner :) :) :) i omrznuti HALO koji je “smišljen” u eri BE neće zaživit itd , itd . e bernie , bernie šta si uradija F 1 i fanovima , poznavateljima iste . PS izvinjavam se pojedincima koji su se eventualno pronašli u onom “zatucani navijači” i onom ‘blage veze vi nemate’ … ma nisam mislija ( valjda ni Schumi ) na vas ……



      3

      0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        @avalon, Nisam nikad “gotivio” ovog lika. Kad ga vidim odmah vidim pohlepu. Moj dojam.
        Odakle ti pravo da me nazivaš zatucanim likom koji nema nikakve veze sa F1 zbog mog dojma jedne osobe?
        Izvinuo se jesi nekim pojedincima, ali s obzirom na moje gore navedene stavove ja nisam pripadnik tih pojedinaca.
        A sad kažeš:
        skoro miljardu $ koja je dijeljena timovima zavisno o plasmanu
        I ti kažeš meni da ja nemam pojma o F1?
        Ništa tu nije neko nekome udijelio. Sve su to timovi zaradili.
        Da nije timova odakle bi se te milijarde slile u F1? Da li mi gledamo menagment ili F1? Zarada je se dakle dijelila između timova i F1 menagmenta po unaprijed dogovorenim principa.
        Naravno da je menagment (BE) imao velikog uticaja na povećanje prihoda, ali nije on to radio zbog dobrobiti F1 ili timova. O tome se može pričati nadugo u nekoj drugoj temi.
        Nije ovdje ni bila tema raspodjela prihoda već nova pravila za motore 2021.
        Ostali dio pola nisam shvatio. Čini mi se da hoćeš da kažeš da je BE bruto zarađivao mnogo, ali da je ustvari bio u minusu kad se odbiju troškovi??
        Kako god isti bi odgovor bio.
        PS. Nemoj se naljutiti što sam bio direktan bio. Malo ste agresivno nastupili obojica.
        Ako ti i @schumi imate neki stav o nekome, bezobrazno je tvrditi da su svi protivnici tog stava citiram:

        zatucanih i onih koji ili nemaju veze ili imaju malko veze sa F 1



        6

        0
      • Pirelli Hard Monty Prikaži

        Nakon ovih nadasve prosvjetiteljiskih postova @schumi-@avalon,ponosan sam na svoje neznanje i zatucanost.



        4

        0
      • Har Kl .. jesi li negdje primjetija da si baš ti imenivan u mome komentaru ? jer pišeš “Odakle ti pravo da me nazivaš zatucanim likom koji nema nikakve veze sa F1 zbog mog dojma jedne osobe?” ako si se prepozna to je tvoj , a ne moj problem jer imenovan nisi ( uostalom nije niko zar ne ? ) nadalje me valjda kritiziraš pišući “Nije ovdje ni bila tema raspodjela prihoda već nova pravila za motore 2021.” , a nekoliko komentara ispod odobravaš komentar forumaša Crash – a ( Upravo tako. Potpis od do :) ) koji ni ne spominje motore , nova pravila za njih nego je samo “izlija kiselinu” po BE :) znači , to je OK jer se podudara sa tvojim mišljenjem jer ni on ne “gotivi” bernia ka ni ti , a ja koji sam ipak spomenija da je BE bija protiv ovih motora nemam pojma o F 1 jer sam napisa “skoro miljardu $ koja je dijeljena timovima zavisno o plasmanu” . priznajem , za razliku od vas koji omalovažavate BE i njegov rad u F 1 ja nemam pojma o radu , ustroju itd F 1 pa pišem samo o onome šta je vidljivo i očito skoro svima koji to žele vidit . ono “iza zavjese” za razliku od vas ne znam . “Naravno da je menagment (BE) imao velikog uticaja na povećanje prihoda, ali nije on to radio zbog dobrobiti F1 ili timova.” a za koga je BE radija na povečanju prihoda ? da toga nije bilo bi li timovi imali za raspodjelu miljardu $ ili manje ? naravno da su timovi i menađment sinergija ( ka i neka firma ) jer oni su “radnici” , a BE je recimo “direktor” ako “radnici” rade ali ih “direktor” loše vodi “firma” propada i obrnuto … ako “radnici” ne rade dobro , a “direktor” je dobar opet je propast . znači svi zajedno učestvuju u zaradi koja se posli dili po utvrđenim kriterijma ( plasmanu ) . ” Čini mi se da hoćeš da kažeš da je BE bruto zarađivao mnogo, ali da je ustvari bio u minusu kad se odbiju troškovi??” krivo ti se čini … ako gledaš ( ili gledate vi koji ne “gotivite” BE ) na brutto zaradu onda sam vam samo želija skrenut pažnju na troškove ( timovi , FIA , transporti TV ekipa i opreme itd ) koje je FOM ima ( to možemo gledat ka nabava sirovina , strojeva , plačanje energenata itd kad bi FOM gledali ka firmu , BE ka “direktora” , timove ka “radnike” ) i ono šta je preostalo bi bila zarada BE .. ugrubo rečeno . zar on nije ima pravo na zaradu jer i radija je nešto zar ne ? samo ja ne znam koliko je zaradija ali vi ostali koji ga ne “gotivite” to znate i zato mu zamjerate jer je osim za F 1 zarađiva i za sebe ? vjerovatno nisi shvatija ( kako pišeš ) onaj dio di pišem o liberty media koji za razliku od BE želi samo dobro F 1 , sve ulaže u nju i vjerovatno je osobno ( ako bi ih gledali ka jednu osobu ) u gubitku tj ne zarađuje :) :) :) neka se Schumi brani sam ( ako misli da treba ) , a tebe ću pitat samo jedno … di to ja TVRDIM “da su SVI protivnici tog stava citiram: zatucanih i onih koji ili nemaju veze ili imaju malko veze sa F 1” valjda si izostavija neku rječicu ( nap onu SVI ) pa nisam shvatija poantu tj da mislim na SVE .. e da i nisam se izvinija tebi osobno ( mada te nigdi ne spominjem u komentaru ) nego pojedincima ako su se prepoznali . ako si se prepozna onda sam ti se izvinija , a ako nisi ( “ja nisam pripadnik tih pojedinaca.” ) onda se moj komentar tebe ” ne dotiče” pa ti se i ne trebam izvinjavat ;) ne , ne ljutim se šta si bija direktan ( to zapravo volim jer “čist raču , duga ljubav” ) samo možda bi treba shvatit da je i moj komentar neka vrsta direktnosti , a ne “agresivan nastup” . i ka šta si se ti složija ” “potpisa” post Crash – a ( koji KONKRETNO piše o BE ) tako sam i ja “potpisa” komentar Scumia u kojem spominje one koji nemaju veze i zatucani su no nikoga KONKRETNO imenom , prezimenom ili nickom ne spominje . u čemu je razlika između tvoga i moga “potpisa” ? možda u tome jer je moj benigan ? ;)



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

        avalon, sve si rekao. A lako se prepoznati kad pljuješ po nekom bez razloga. Odnosno čisto zbog mržnje prema liku, a ne zbog toga što je rekao, što je i tema ovoga članka…



        1

        0
      • Mercedes Jester Donator Prikaži

        @Schumi

        Odnosno čisto zbog mržnje prema liku, a ne zbog toga što je rekao, što je i tema ovoga članka…

        Eto….ja ga ne volim ne zbog njega samoga već zbog onog što je napravio, htio napraviti (srećom, nije uspio), a jednim dijelom i rekao. Da li to znači da sam po tvojim i avalonovim kriterijama (jer on to isto “potpisuje!!!!”) zatucan i blage veze nemam? Zanimljivo je kad se svi koji ne razmišljaju i misle isto etiketiraju zatucanima. Ili u avalonovom slučaju, neistomišljenicima se kilometarskim postovima naokolo objašnjava djelomično argumentirano te se cijela poanta gubi u tom moru nepotrebnih okolišanja i nevažnih informacija umotanih u njegov već standardno naporan cinizam i sarkazam.



        2

        0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      A tko bi se trebao pitati? F1 nije obavezna, dakle ako se nekom “radniku” ne sviđa ne mora sudjelovati, a na “direktoru” je da vidi valja li mu “firma” kad mu ode taj “radnik”. Pa ako zaključi da mu ne valja onda će se truditi zadržati “radnika” pa će s njim pregovarati o uvjetima ostanka u “firmi”.

      Neke momčadi imaju reputaciju ključnih “radnika” pa se “direktor” malo zabrine kad mu požele otići, a za neke ga nije baš puno briga jesu li tu ili nisu.



      4

      0
  5. Mclaren KERS Prikaži

    Hrvatska ima 4 miliona izbornika, svi znamo da su svih 3 999 999 bolji od Čačića , Dalića itd..ali kad to treba i pokazati onda zavlada kravlje ludilo. Lako je promatrati sa strane i soliti pamet, gospodin Bernie je imao šansu ali nije vidio, nije vidio ništa bio je zasljepljen nekim drugim stvarima, sad kad se ohladio i pribrao vidi F1 očima nekog običnijeg navijača .



    6

    0
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Kada smo već kod starih i potrošenih…………Malo off topic
    Gledao sam jedan izvrstan dokumentarac.
    Nisam znao da su Roman Polanski i Jackie X dobri frendovi.
    Što će reći Jackie Stewart ga je puštao da bude cijelo vrijeme s njim i da snima što god hoće.
    Iz toga je nastao dokumentarac.
    Roman Polanski je 2013 odlučio pospajati djelove snimki razgovora….
    Cijeli dokumentarac se događa u tjednu – 7 dana Velike nagrade Monte Carla u Monaku 1971. godine.
    Radnja prati Jackie-a od dana kada je došao u Monaco (na vrhuncu karijere) u pokušaju osvajanja utrke, sve njegove pripreme, dvojbe, probleme, razmišljanja, spavanja, klope, novinarskih dosađivanja, hodanja o stazi metar po metar i procjenjivanja svakog zavoja, rupe, grbe, koja može utjecati na ponašanje bolida. Da li će utjecati samo na dva ili sva četiri kotača, način vožnje koji je potreban.
    Voziti sporije u višoj brzini, imati miran bolid ili stiskati do kraja?
    Njegov je zaklučak tada bio bolje sporije i miran bolid a dok drugu uhvate bolid ili promjene brzinu ti
    taman nadoknadiš to sporijim i mirnim bolidiom……………
    Puno toga sam po prvi puta čuo i naučio. Naravno totalno druga era Formule.
    Napominjem, to je bila 1971. godina a Polanski ga je odlučio snimi 42 godine kasnije iz prikupljenih i pospajanih starih materijala.
    Na kraju dokumentarca oboje sjede danas (1913) stariji potrošeniji i mudriji i daju zaključak o tim godinama.
    U dok. se još pojavljuju Juan Manuel Fangio, Graham Hill, Ken Tyrrell i još dosta prijatelja, suparnika…..
    IMDB link
    http://www.imdb.com/title/tt3504226/?ref_=fn_al_tt_1

    A kako doći do filma? Pa znate, onako kako ne smijem reći. Ovo ono i za 5 minuta imaš film.
    Postoji i titl, ali samo na engleskom. Pomaže jer ima i Franciza, Talijana…..

    Toplo preporučam, lude godine
    Prepostavljam da je većina fanova to gledala, ali eto, ja nisam, pa stavljam to ako još neko nije gledao, neka si priušti lijepu večer uz 1h i 30 min lijepoga filma.

    p.s.
    onako za potpalu.
    Cijeli taj tjedan 1971. na VN Monte Carla je padala kiša, pa nije, pa je , pa nije pa je…
    Pa pred početak utrke se navukao crni oblak, a Jackie je bio nabrži po suhom a, 3 sek. po krugu sporiji po mokrom.


    0

    0