F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Williams: Integracija halo sustava zaštite težak zadatak za F1 momčadi

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Williamsov tehnički direktor i jedan od dioničara ekipe, 55-godišnji Britanac Paddy Lowe, još je jedno lice u nizu koje tvrdi da je integracija halo sustava zaštite kokpita sa šasijom bolida dosta težak pothvat. Budući da će halo biti obavezan od 2018. nadalje, sve momčadi moraju dizajne svojih šasija prilagoditi ovom elementu, dok će bolidi morati proći nove testove kako bi ih FIA mogla homologirati.

“To je veliki projekt. I dalje radimo na tome, integracija je jako teška. Šasiju treba prilagoditi jako velikim opterećenjima pa će veći utjecaj biti strukturalni, a ne aerodinamički”, rekao je Lowe.

Budući da halo dodaje nešto mase, zbog čega je između ostalog minimalna masa bolida s vozačem i bez goriva za 2018. povećana za 5 kg (733 kg), Lowe priznaje da je i to prostor na kojem neke momčadi mogu napraviti bolji posao od ostalih tako što neće previše otežati bolid.

“Pretpostavljam da i u tome leže neke performanse. Glavna stvar je vjerojatno koliko efikasni možete biti sa zahtjevima za montažom da se možete nositi s opterećenjima – koliko mase morate dodati na taj problem jer je sve u težini.”

Aerodinamički utjecaj je malen iako će momčadi moći razviti vlastite dodatke za halo, ali unutar strogih FIA-inih limita, kako bi utjecale na protok zraka.

“Postoje neki manji aerodinamički utjecaji. To nismo vidjeli kao veliki projekt, utjecaj nije naročito bitan. Tu ima nekakav prostor za manevar, ali ne veliki”, zaključio je Lowe.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Mercedes Jester Donator Prikaži

    F1 2018:

    – Flip-flops mode ON.



    3

    0
  2. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Oh,…… da li će doći dan, kada će ukinuti famozni HALO sustav / zaštitu? :facepalm:
    Što da kažem ljudima, koji ne prate F1 – zašto bolid liči na papuču isusovku?



    5

    0
  3. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    letjet će ovaj halo već nakon jedne sezone, mark my words



    2

    0
  4. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Senna se okreće u grobu



    1

    0
  5. Dao Bog da bude samo nekoliko utrka pa da ga maknu ali cisto sumnjam… Vjerojatno bi ga mozda mogli maknuti 2019.



    3

    0