Williamsov tehnički direktor i jedan od dioničara ekipe, 55-godišnji Britanac Paddy Lowe, još je jedno lice u nizu koje tvrdi da je integracija halo sustava zaštite kokpita sa šasijom bolida dosta težak pothvat. Budući da će halo biti obavezan od 2018. nadalje, sve momčadi moraju dizajne svojih šasija prilagoditi ovom elementu, dok će bolidi morati proći nove testove kako bi ih FIA mogla homologirati.
“To je veliki projekt. I dalje radimo na tome, integracija je jako teška. Šasiju treba prilagoditi jako velikim opterećenjima pa će veći utjecaj biti strukturalni, a ne aerodinamički”, rekao je Lowe.
Budući da halo dodaje nešto mase, zbog čega je između ostalog minimalna masa bolida s vozačem i bez goriva za 2018. povećana za 5 kg (733 kg), Lowe priznaje da je i to prostor na kojem neke momčadi mogu napraviti bolji posao od ostalih tako što neće previše otežati bolid.
“Pretpostavljam da i u tome leže neke performanse. Glavna stvar je vjerojatno koliko efikasni možete biti sa zahtjevima za montažom da se možete nositi s opterećenjima – koliko mase morate dodati na taj problem jer je sve u težini.”
Aerodinamički utjecaj je malen iako će momčadi moći razviti vlastite dodatke za halo, ali unutar strogih FIA-inih limita, kako bi utjecale na protok zraka.
“Postoje neki manji aerodinamički utjecaji. To nismo vidjeli kao veliki projekt, utjecaj nije naročito bitan. Tu ima nekakav prostor za manevar, ali ne veliki”, zaključio je Lowe.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 2018:
– Flip-flops mode ON.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oh,…… da li će doći dan, kada će ukinuti famozni HALO sustav / zaštitu? :facepalm:
Što da kažem ljudima, koji ne prate F1 – zašto bolid liči na papuču isusovku?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
letjet će ovaj halo već nakon jedne sezone, mark my words
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda i nakon jedne/dvije utrke dok netko ne nastrada zbog smanjenja vidljivosti (znatnog ili neznatnog) .
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja isto mislim da će to maknuti a već ako su radili zaštitu za glavu ne kužim zašto nije stavljen neki vizir jer te opet može pogoditi feder kao Massu u Mađarskoj.
Nije mi taj HALO baš jasan
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Senna se okreće u grobu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dao Bog da bude samo nekoliko utrka pa da ga maknu ali cisto sumnjam… Vjerojatno bi ga mozda mogli maknuti 2019.
3
0