Fernando Alonso nije odmarao ove nedjelje, već je bio na stazi u Bahreinu, na rookie testiranju i to u Toyoti TS050 Hybrid, njihovom LMP1 automobilu. Alonso je Toyotu #8 dijelio s njihovim regularnim vozačem, Sebastienom Buemijem.
Alonso je u jutarnjem dijelu testiranju odvozio 37 krugova s najbržim vremenom 1:43.709, 1.6 sekundi sporije od Buemija, da bi u drugom dijelu testiranja popravio vrijeme za čak 7 desetinki te ostvario brojku od 113 krugova.
Toyotin tehnički direktor Pascal Vasselon naglasio je kako Alonso ni u jednom trenutku nije lovio brza vremena, dok je u drugom dijelu testiranja odrađivao testiranje Michelinovih guma kao i Mike Conway u Toyoti #7.
“Nismo odradili nijednu vožnju s malo goriva, niti smo radili kvalifikacijske krugove – danas nije bilo trofeja za osvojiti. Odradili smo nešto više posla s Fernandom. Nakon što se bolje upoznao s automobilom, popodne je odradio određena testiranja guma, nadopunjujući ono što je Mike [Conway] radio u drugom automobilu.”
Alonso je opisao testiranje s Toyotom kao “sjajan dan”, ali nije htio komentirati mogućnost nastupa na Le Mansu 2018.
“Mislim da je test u LMP1 uvijek dobra stvar za svakog vozača; ovi automobili su sjajni za vožnju i vrlo su konstantni tijekom stintova.”
“Jednog dana bi bilo lijepo utrkivati se ovdje. Ne znam kad, ali utrke izdržljivosti su zasigurno jedan od ciljeva za mene u budućnosti nakon F1.”
Sljedeće Toyotino testiranje na rasporedu je početkom idućeg mjeseca u Aragonu, no iz Toyote nisu htjeli komentirati šanse da Alonso nastupi na njemu, no Vasselon je izjavio kako “imaju vremena za razmisliti o budućnosti”.
Jedno je sigurno, nakon potvrđenog nastupa na Daytoni i ovog testiranja, Alonso se definitivno priprema za jedini dio trostruke krune u kojem se još nije okušao – za 24 sata Le Mansa.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
He lako sad kad Toyota nema njemačke konkurencije :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On se k’o mutav zalijepio za japance :ROFL:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
začudo, izabrao je pravi trenutak, za razliku od zadnjih 10ak godina i biranja krivih timova u krivo vrijeme…
ostaje mi navijat za lm p1 privatnike…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma crknuće nešto na “njegovoj” Toyoti negdje tamo oko 22-23 sata trke :rofl:
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta nije Porsche tamo kao konkurencija. Ne pratim pa ako sam rekao krivo zanemari.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Povlače se nakon ove godine
1
0