Lewis Hamilton kaže da je njegov proboj na posljednjoj utrci u Brazilu jasno pokazao koja je glavna mana trenutne generacije F1 bolida.
Podsjetimo, Hamilton je krenuo iz boksa i završio na četvrtom mjestu, a pritom je obavio 10 pretjecanja.
Ipak, vjeruje da bi na drugim stazama ta pretjecanja bila puno teža.
“Kad sam bio u GP2 to je bilo jako zabavno, bilo je lakše pretjecati,” kaže Hamilton.
“Njihove podnice su takve da je lakše pretjecati kroz poredak.”
“Interlagos je zapravo staza na kojoj je pretjecanje teško, ali je delta1 malo manja nego na drugim stazama.”
1 delta = razlika u vremenu po krugu između bolida koji prestiže i bolida koji se brani.
“Ako pogledate većinu staza na kojima vozimo – delta je uglavnom sekundu i pol ili tako nešto. Trebate biti sekundu i pol brži da biste prestigli bolid ispred. To je kao cijela drukčija komponenta gume, i još malo na to.”
“Očigledno, to je nedostatak u trenutnom dizajnu F1 bolida. Iako su bolidi fantastični, to je područje na kojem možemo napredovati u budućnosti.”
Na upit bi li nešto popravila ideja o obrnutom redoslijedu grida, Hamilton kaže:
“Niste vidjeli top 4 vozača da se prestižu, zar ne? Ako okrenete grid dobit ćete istu situaciju, samo u obrnutim ulogama.”
Hamilton je također sklon ideji da su ovogodišnje šire gume pomogle njegovom napretku na VN Brazila.
“Volim voziti na ovim gumama. Na neki način mi nije jasno zašto i prije nismo imali ove velike gume.”
“Što je idući korak? Možemo li ih napraviti još većima da dobijemo u budućnosti još više gripa?”
“Na kraju krajeva, više mehaničkog gripa znači više mogućnosti na stazi i više utrkivanja, a to je ono što trebamo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ono sta ricciardo radi su prava pretjecanja, lewis je vecinon samo zaobilazia druge vozace, zapravo prva prava prepreka mu je bia kimi
tako da mi nije jasno sta se buni kad ima najbolji bolid na gridu, plus brutalnu snagu svjezeg motora
36
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar to što Lewis ima dobar bolid znači da se ne smije žaliti na stanje u F1?
Hamilton samo ističe najočitiju manu trenutnih bolida – previše se oslanjaju na ”čisti” zrak.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj nebudi naivan ko da mi neznamo sexyboya
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se slažem sa Lewisom.
Napraviti bolide da se lakše mogu pratiti.
Napraviti više tog “mehaničkog gripa” (iako ima osoba, puno stručnijih od mene koji tvrde da “ne postoji nešto što se zove mehanički grip”).
Eh da, ja bi nešto i dodao (tj. oduzeo). DRS.
Možda će mu (svima njima) onda biti lakše preticati i probijati naprijed. :mrgreen:
Kao u GP2, sa boljim podnicama i bez DRSa.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic
Ja sve svoje nade polažem u Brawna. Ako on ne uspije riješiti problem ”dirty air-a”, nitko neće.
Što se tiče DRS-a, prvo treba stvoriti uvjete za njegovo micanje (jednostavnija krila), a tek onda ga se smijemo eventualno riješiti. Nikako obrnuto.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dave ne zaboravi da je Brawn i najvise odgovoran za “dirty air”.
Samo naravno tad je bio na drugoj strani stola.
@Frantic, neces vjerovati 100 % se slazem sa svim sto si napisao.
Samo je problem mnogo teze rijesiti nego identifikovati.
Kako ukinuti sav prljavi zrak, a da bolidi i dalje budu ovoliko brzi?
Mislim da bi govorili o deficitu nekoliko sekundi Po krugu.
A inzinjeri ne bi bili inzinjeri kad opet ne bi nasli negdje nesto da dodatno “zalijepe” straznju osovinu za pod.
Cim to urade eto zraka opet.
Tako da se nadam da ce nuzno zlo zvano DRS biti Jos Neko vrijeme u F1.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako maknut ili smanjit dirty air?
pojednostavnit krila, generirat više downorcea podnicom, difuzorima.
slično kao novi indycar bolid za 2018.
u najekstremnijem slučaju maknut dasku ispod i vratit ground effect.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh Zeko :)
Mislio Sam da zadrzimo ovu brzinu, …. i formulu 1 :)
Mada ti je ideja za ukidanjem daske jako dobra. Tu bi se svasta nesto moglo uvaliti, naustrb krila. ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har
Možeš li malo pojasniti zašto je Brawn kriv za dirty air?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj @zeko dirat daske živ bio.
Kako ćeš maknuti taj visoko tehnološki, profinjeni “high-tech” uređaj sa bolida?
Kako bi F1 bez daske?
To bi bilo katastrofalno za F1.
Sve mogu shvatiti, uvođenje PU, MGU ovog-onog, sharka, DRSa, pa čak i Haloa,……
Na sve sam se navikao (ili ću se navići), ali mislim da bi ukidanjem daske prestao pratiti F1. :rofl: :rofl:
`Bemti dasku i onog ko se sjeti da je stavi ispod bolida. :facepalm:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
daska je road relevant tehnologija, uložili smo ogromna sredstva u njen razvoj, protivimo se nascarizaciji daske…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dave
Mozda sam malo pretjerao (nije mozda nego jesam ali eto … :prcnjau: ).
Nije najviše ali jeste dijelom :)
Mislio sam da nije ni on razmišljao u tom pravcu dok je bio inzinjer konstruktor.
Njegovi dvostruki difuzori su pravili velike vrtloge zraka iza bolida.
Ne znam sad u kojoj mjeri (uspoređujući sa ostalim aero pomagalima), ali siguran sam da udio nije mali :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima jedna dobra američka izreka koja glasi : “There’s no replacement for displacement“. Eto kako riješiti brzinu – lots of power….unlimited power :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Preslab motor svih ne-Mercedesovih bolida? :prcnjau:
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O famozoznom gumbiću ni riječi?
2
0