F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Carey: Promjena pravila 2021. dolazi iz potrebe da privučemo nove ekipe

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kontroverzni planovi za nove pogonske jedinice 2021. godine dolaze iz potrebe privlačenja novih ekipa – tvrdi direktor Liberty Medije – Chase Carey.

Čim je prijedlog za nove jedinice iznesen, stigle su i kritike od Ferrarija i Mercedesa. Carey tvrdi da su ovi koraci nužni da bi u sport ušle nove momčadi.

“Mislim da je najvažnija stvar koju možemo napraviti upravo poboljšati model kako bi vlasništvo nad ekipom bilo isplativije.”

“Danas kad razgovaram s nekim ljudima koje bismo htjeli u Formuli 1 ili koji razmišljaju o ulasku – uvijek kažu ili da su troškovi previsoki ili da će nižim troškovima završiti boreći se za posljednje pozicije.”

“Ako su to njihove dvije mogućnosti onda taj izbor nije baš privlačan,” tvrdi Carey.

“Zato ciljamo na smanjenje troškova i iniciramo promjene po pitanju pogonske jedinice. I dalje bi imali razlike u bolidima, svaki od njih je unikatan, ali konkurencija je izjednačenija, a ekonomijska strana predvidljivija.”

“Ako možemo napraviti naš model poslovanja to će ići na ruku trenutnim momčadima, ali mislim da će također biti puno zanimljivije nekim potencijalnim kandidatima da se također uključe.”

Kako Ross Brawn, tako i Chase Carey shvaća da će po pitanju novih pravila morati doći do određenih kompromisa.

“U prošlosti je vrijedilo pravilo da se svatko bori za sebe. Lagati, varati, ukrasti od onog drugog. To je od biznisa napravilo situaciju da je jedan plus jedan jednako jedan i pol.”

“Želimo konkurenciju na stazi, ali također zajedničku viziju gdje želimo da ovaj sport ide. I želimo sve povući zajedno s nama.”

“Naravno, različitosti će i dalje biti, ali moramo pronaći prave kompromis. Možemo učiniti da je jedan plus jedan jednako tri.”

“Danas imamo ekipe na gridu koje plaćaju više od pola milijarde dolara kako bi imali dva bolida na stazi. To ne doprinosi navijačima, to je čisto da se natječu s drugim dečkima.”

“Potičemo inicijative po pitanju troškova, motora, aerodinamike, a i neke druge. Imat ćemo priliku poboljšati konkurentnost i učiniti ekonomiju boljom.”

Carey kaže da žele profitabilan posao za ekipe i onda od tog profita da i oni imaju pozitivnu bilancu.

“To će biti zdravija atmosfera za ekipe i sasvim sigurno puno privlačnija okolina za ulazak novih natjecatelja.”

Kao posljednji rok za odluke navodi 2020. godinu, odnosno sezonu prije primjene novog pravilnika. Također kaže da su mu legalni i financijski savjetnici koji su ostali nakon odlaska Bernieja Ecclestonea pomogli da izbjegne zamke koje je bivši vlasnik ostavio.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar