F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari blokirao Red Bullovu ideju o ukidanju limita od 3 motora iduće sezone

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari je blokirao Red Bullovu ideju da se ukine pravilo koje ih čeka iduće sezone. Naime, Red Bullu se nije sviđalo što ih u 2018. čeka ograničenje od tri motora po sezoni pa su pokušali inicirati odbacivanje tog pravila.

Formula 1 je ove sezone bila pod paljbom zbog žestokih promjena startnog poretka nakon kvalifikacija, a sve zbog kazni koje bi vozači dobili promjenom elemenata pogonske jedinice.

Neimenovani izvori tvrde da je Christian Horner tu temu iznio na sastanku Strateške grupe prije VN Brazila nadajući se kako će se ostale ekipe složiti s njim. No, navodno je upravo Ferrari dao jasno do znanja da se neće povući po tom pitanju jer su već uložili značajan dio vremena radeći na pouzdanosti motora za iduću sezonu.

S ovakvim jasnim stavom Ferrarija, rasprava o tom pravilu se brzo završila jer bi za mijenjanje pravila u ovako kasnom periodu trebalo unisono mišljenje svih ekipa.

Horner je već pokušao nešto slično ranije ove godine, a o tome je pričao na VN Italije u rujnu:

“Pokušao sam inicirati promjenu tog pravila na jednom sastanku ranije ove godine, ali nije bilo podrške. Nadao sam se da će ishod biti drukčiji jer mnoge ekipe očekuju kazne od sad do kraja sezone.”

Novi svjetski prvak Lewis Hamilton je također stao na stranu kritika oko kazni na startnom poretku:

“Ne sviđa mi se ideja o tri motora po sezoni, mislim da je to pušiona. Trebali bismo moći pritiskati više. Nedostaje nam sprintanje u Formuli 1.”

Kaznena mjesta u 2017. po proizvođaču motora

Motor Broj kaznenih mjesta
Honda 380
Renault 310
Ferrari 20
Mercedes 20

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

17 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    šteta.
    strah me pomislit što će bit u drugom dijelu sezone…a zasigurno i u prvom.
    što se tiče komponenti za 2018., citiram.
    each driver may use no more than 3 engines (ICE), 3 motor generator units-heat (MGU-H), 3 turbochargers (TC), 2 energy stores (ES), 2 control electronics (CE) and 2 motor generator units-kinetic (MGU-K).



    10

    0
  2. Formula1 f1zd Prikaži

    Jako šupački, ali svak gleda sebe…i Red Bull bi to napravio da je situacija obrnuta.
    Nadam se da im se neće obiti o glavu.



    15

    0
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Ne bih se slozio da je supacki.
      I meni ovo pravilo nikako nije jasno. Ekipe CE moci bez kazne samo jednom promijeniti komplet PU.
      Ali zaboravio Sam da je ovo pravilo davno doneseno.
      Ferrari je bolju zadacu uradio ocito. Renault ne.
      Sad ne zele pustiti tu prednost tako lako.
      Kao sto @Iceman rece gore biznis je u pitanju
      Volio bih da su se slozili, Ali nije fer govoriti supacki za ekipu koja je ulozila dosta love u nesto, zato sto drugi nisu uspijeli uraditi svoj dio zadatka.



      7

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

        Upravo ovo što si rekao, ovo je pravilo poznato već neko vrijeme, ako se ne varam još prošle godine se znalo što slijedi za 2018. Kao što se danas već znao što slijedi za 2019 itd itd….



        3

        0
      • Formula1 f1zd Prikaži

        Slažem se. Nije šupački, ali ipak…podržavaju nešto što unazađuje sport kako bi sebi stvorili prednost. Ali nisu pa je prihvatljivo…


        0

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Ma govoris kako treba nema sta.
        Sto se tice sportske strane 0 bodova.
        Ante je gore izjavio da nije samo Ferrari u pitanju. Vec i Mercedes. To lici na neku urotu. Ne bi bilo lose sto se mene tice da im se zareda nekoliko kvarova (obje ekipe podjednako) cisto karme radi :)
        I to odmah na pocetku sezone.



        1

        0
  3. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    Okej. Svako gleda svoje. Ferari očito ima neke adute u planu. Računa da će Renault zbog hvatanja zaostatka izgubiti na pouzdanosti



    10

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Nije samo Ferrari u pitanju, neki kažu da je Mercedes također vrlo striktan oko ovog pravila 3 motora za iduću godinu.



      4

      0
      • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

        Pogledati gore tabelu s brojem kaznenih mjesta- sve jasno.
        Uprava F1 treba dobro zapamtit i ucit iz ove situacije- ne ponovilo se da neke ekipe tako drze cijeli sport za muda!
        Sad je tako kako je, logika, svaka bi ekipa na mjestu Ferrarija ili Merca isto reagirala…
        A tolikim stednjama definitivno nije mjesto u ovom sportu… nije ni anarhija dobra, ali jebala ih 3 motora po sezoni!



        13

        0
      • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

        @Beethoven87 – nije ovo sport, ovo je biznis i materijalni interes…. A što se tiče ovog pravila, ja sam protiv njega. U biti ja sam za vraćanje modernog V8 motora, ukidanje silne aerodinamike u svrhu boljeg praćenja bolida ispred itd itd… Ali tko pita mene?
        Ako je Ferrari za 3 PU po sezoni, onda očigledno imaju kartu u svom špilu… Pa sretno im bilo…



        6

        0
      • Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

        Ne mora Ferrari biti za pravilo o 3 motora. To je pravilo odavno donešeno. Ferrari je samo protiv promjene istog. Sa razlogom.
        Nikoga oni ne drže za muda. Nije to pravilo tek donešeno, pa da su Ferrari i Mercedes jednostavno preglasali Hondu i Renault. To je pravilo uvedeno zajedno sa uvođenjem ovih motora. Oni su jednostavno protiv promjene tog pravila, da bi se ugodilo ovima koji nakon toliko godina i dalje imaju velikih problema sa pouzdanosti.
        Sve i da ni sami ne mogu završiti sezonu sa 3 motora, računaju na to, ako dođe do kazni, da će ih biti puno manje nego kod ovih drugih…



        3

        0
  4. Williams Montoya Prikaži

    Baš me briga koliko je motora po sezoni, al me nervira šta se startni poredak totalno ispremješa zbog nakaradnih pravila.
    Ja bi im dao svaki vikend drugi motor, a ako ti vrisne tokom vikenda onda moš metnut samo neki stari



    7

    0
    • Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

      Ispremješta se poredak zbog ovih loših proizvođača što i nakon x godina prave kante od motora. Tabela na dnu članka sve govori. Kod Mercedesa i Ferrarija je kazna više slučajnost nego pravilo kao kod ostala dva proizvođača. I zašto bi pristali na Hornerov prijedlog kada su već uložili i pare i trud u pripremanje izdržljivijeg motora. Ovo pravilo je već davno donešeno. I Ferrari ima potpuno pravo da blokira promjenu toga pravila zato što pojedinci to žele.



      10

      0
  5. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Volim modernu tehnologiju, ali ovo je jednostavno glupo.
    Ovakvim pristupom se ne ostvarije nikakva ušteda jer pogonski sustavi postaju sve kompliciraniji.
    Moraju se platiti 100tine tisuća inžinjerskih sati, vrlo skupi materijali i tehnologije izrade.
    Mislim da bi težište razvoja trebalo ipak biti na perfomansama, a ne na štednji goriva i dugotrajnosti.
    Ionako će proizvođač baciti para koliko želi.
    Za customere treba samo staviti price cap na PU, i uvjetovati da im daju veći pristup softwareu.



    4

    0
  6. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Kako sad moze sve ic pod Renault a u igrici mora bit TAG :)



    5

    0