Jacques Villeneuve je prije par dana kritizirao svog sunarodnjaka Lancea Strolla zbog još jednih osrednjih performansi, ovoga puta tijekom trkaćeg vikenda u Brazilu kada je završio posljednji, a njegov timski kolega Felipe Massa sedmi. Međutim, odgovor je ubrzo stigao od Williamsovog tehničkog direktora Paddyja Lowea koji tvrdi da za slab nastup u utrci postoji opravdan razlog, a to je povratak na staru specifikaciju potrošenog motora.
“Lanceova priča ovog vikenda nije dobra i on za nju nije kriv. Imao je problem s mjenjačkom kutijom na trećem slobodnom treningu koji je nastao zbog problema nekih od elektroničkih kalibracija. Tijekom tog procesa, dok je motor bio u visokim okretajima, mjenjač je odabrao neke niže stupnjeve, zavrtio motor preko 18 000 okretaja u minuti, tako da je taj motor bio gotov.”
“To je motor broj četiri (posljednja specifikacija), pa smo u bolid ugradili motor broj tri i to je vjerojatno onaj koji će koristiti do kraja godine. Treći motor je nažalost zbog brojnih razloga slabijih performansi od četvrtog.”
Još jedna negativna strana bila je nemogućnost korištenja nekog od načina rada koji daju više konjskih snaga za potrebe pretjecanja.
“Najveći peh je bio što je predugo bio zaglavljen iza Grosjeana. A bez načina rada motora koji mu je nedostaje, s obzirom na to da smo ga dosta potrošili jer više nije postojala namjera za njegovo ponovno korištenje, pretjecanje je postalo jako teško. Nakon toga je oštetio gumu prilikom blokiranja kotača na kočenju u očajničkom pokušaju pretjecanja Grosjeana, a to je onda samo dodatno uništilo njegovu utrku.”
Lowe priznaje da je Williams razmišljao o ugradnji potpuno novog, petog motora u Strollov bolid u nedjelju ujutro, ali da je na kraju ipak ustanovljeno kako beneficije ne bi bile dovoljne da se poništi kazna od 10 mjesta na gridu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako je negativno jedino dobivanje kazne onda su očito krivo procijenili jer ugradnjom novog motora bi sigurno napredovao nekoliko mjesta možda bio i u bodovima. Gore od ovoga nemoze. S obzirom da je jedini downside ugradnje novog motora kako kaže 10mjesta na gridu
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
e pa da. znaci nebi krenio (bez veze velim) 15. nego mozda 18. posto ionako hrpa ljudi ima kazne. i hamilton je letio stazom s novim motorom. i jos kad se uzme u obzir da ce u abu dhabiju imatu jednako los nastup… ne kuzim. bolje dva losta nastupa nego jedan potencijalno los i jedan dobar?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, komentar je na mjestu. Jedino jos ne znamo koliko bi kostao taj “novi” peti po redu motor Williams. Ako je procjena da Stoll ne može do poena uprskos novoj pogonskoj jedinici, onda i ima smisla ne uzimati novi motor koji treba platiti i to samo zbog jedne ili dvije utrke.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se dejane. Ali to nije u izjavi pa ih možda ne košta ništa :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On ima lose performanse tokom cijele sezone…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stari motor ili novi motor neće napraviti razliku u tome hoće li on pogoditi apex zavoja i zone kočenja…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://streamable.com/6cjh8
Bogami ga je junački zavrtio do 18k rpm :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dokaz da ni 18 000 o/min neće bitno popraviti zvuk ovih pogonskih jedinice. Nije stvar u decibelima, ako se ne varam razine su slične kao i tijekom V8 ere. Jednostavno fali cilindara, a time i dubine u zvuku.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smeta i mgu-h.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I turbo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a jbg, ne možeš bez turba kad imaš 1,6 motor.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon toga je oštetio gumu prilikom blokiranja kotača na kočenju u očajničkom pokušaju pretjecanja Grosjeana, a to je onda samo dodatno uništilo njegovu utrku.”
ako se ne varam na istom mjestu je blokirao kotače više puta, a ako i pogledate njegov onboard, izgleda kao da se hrva s bolidom čije su gume stare 850 krugova. On ne zna voziti taj bolid, tako da priče ove o motoru ne drže vodu.
6
0