F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Brazila

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon brojnih otkazivanja Renaultovih pogonskih jedinica s VN Meksika kada francuski proizvođač nije dobro balansirao između performansi i pouzdanosti, na stazi gdje je zbog rijetkog zraka i slabijeg hlađenja odustalo četiri od šest bolida pogonjenih s R.S.17, mnogi od vozača s Renaultovim motorom očekuju kazne ovog tjedna zbog novih elemenata pogonske jedinice. U prvom redu to su Daniel Ricciardo u Red Bullu, te Toro Rossov dvojac Hartley i Gasly. Službenih potvrda još nema, ali se očekuju u nastavku vikenda.

Ekipe koje koriste Renaultove motore su dosad u prosjeku načele 4.86 jedinica po bolidu, čime su i dalje dvostruko pouzdanije od McLarena koji je u 18 utrka koristio 9.08 Hondinih jedinica.

Drugi najpouzdaniji pogonski sklop je Ferrarijev, a ekipe na njihovim motorima su do Brazila koristile 4.13 jedinica po bolidu, dok je u vrhu i dalje Mercedesov M08 EQ Power+ čije su momčadi do ovog trenutka u prosjeku koristile 3.53 jedinice po bolidu.

Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači dosad nastupali s točno 4 pogonske jedinice.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 4 3 3
Mercedes Bottas 4 4 4 4 3 3
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 6 6 7 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 6 5 6 3 4 4
Ferrari Vettel 5 5 5 4 4 4
Ferrari Raikkonen 4 4 4 4 4 4
Force India Mercedes Perez 4 4 4 4 2 2
Force India Mercedes Ocon 4 4 4 4 3 3
Williams Mercedes Massa 4 4 4 4 3 2
Williams Mercedes Stroll 4 4 4 4 2 2
McLaren Honda Alonso 9 11 11 8 7 6
McLaren Honda Vandoorne 10 12 12 9 7 7
Toro Rosso Renault Hartley 7 6 7 3 5 5
Toro Rosso Renault Gasly 5 6 7 3 4 5
Haas Ferrari Grosjean 4 4 4 4 4 4
Haas Ferrari Magnussen 4 4 4 4 4 4
Renault Hulkenberg 5 5 6 4 4 4
Renault Sainz 5 6 6 3 4 4
Sauber Ferrari** Ericsson 4 4 4 4 4 4
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 4 4 4

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Renault i Honda sramota..



    1

    0
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Znači, Honda na 109 komponenti.
    Benz kod Willya 41 a kod FI 42 komponente.
    Benz kod samog sebe 44.
    Benz ukupno (na 6 bolida) 127 komponenti.
    :prcnjau:



    2

    0