Nakon brojnih otkazivanja Renaultovih pogonskih jedinica s VN Meksika kada francuski proizvođač nije dobro balansirao između performansi i pouzdanosti, na stazi gdje je zbog rijetkog zraka i slabijeg hlađenja odustalo četiri od šest bolida pogonjenih s R.S.17, mnogi od vozača s Renaultovim motorom očekuju kazne ovog tjedna zbog novih elemenata pogonske jedinice. U prvom redu to su Daniel Ricciardo u Red Bullu, te Toro Rossov dvojac Hartley i Gasly. Službenih potvrda još nema, ali se očekuju u nastavku vikenda.
Ekipe koje koriste Renaultove motore su dosad u prosjeku načele 4.86 jedinica po bolidu, čime su i dalje dvostruko pouzdanije od McLarena koji je u 18 utrka koristio 9.08 Hondinih jedinica.
Drugi najpouzdaniji pogonski sklop je Ferrarijev, a ekipe na njihovim motorima su do Brazila koristile 4.13 jedinica po bolidu, dok je u vrhu i dalje Mercedesov M08 EQ Power+ čije su momčadi do ovog trenutka u prosjeku koristile 3.53 jedinice po bolidu.
Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači dosad nastupali s točno 4 pogonske jedinice.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Mercedes | Bottas | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 6 | 6 | 7 | 3 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 6 | 5 | 6 | 3 | 4 | 4 |
Ferrari | Vettel | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
Ferrari | Raikkonen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Force India Mercedes | Perez | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Ocon | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Williams Mercedes | Massa | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Stroll | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 |
McLaren Honda | Alonso | 9 | 11 | 11 | 8 | 7 | 6 |
McLaren Honda | Vandoorne | 10 | 12 | 12 | 9 | 7 | 7 |
Toro Rosso Renault | Hartley | 7 | 6 | 7 | 3 | 5 | 5 |
Toro Rosso Renault | Gasly | 5 | 6 | 7 | 3 | 4 | 5 |
Haas Ferrari | Grosjean | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Haas Ferrari | Magnussen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Renault | Hulkenberg | 5 | 5 | 6 | 4 | 4 | 4 |
Renault | Sainz | 5 | 6 | 6 | 3 | 4 | 4 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault i Honda sramota..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači, Honda na 109 komponenti.
Benz kod Willya 41 a kod FI 42 komponente.
Benz kod samog sebe 44.
Benz ukupno (na 6 bolida) 127 komponenti.
:prcnjau:
2
0