Najveća novost u tehničkom pravilniku za 2018. je halo zaštita kokpita, dok će ostatak biti gotovo zanemariv budući da smo zadnju veliku promjenu imali početkom ove godine. Unatoč tome, Renault će za narednu sezonu pripremiti potpuno drugačiji bolid, a rad na njemu je započet dosta rano te će momčad određene dijelove isprobati i u ovoj sezoni.
“Jako napredujemo u Enstoneu i to je mjesto našeg fokusiranja”, rekao je Renaultov tehnički direktor Nick Chester. “Bolid je potpuno novi unatoč relativno malom broju promjena u pravilima. Puno smo naučili o aerodinamičkom paketu i balansu bolida za 2017. pa bi novi bolid trebao predstavljati veliki korak prema naprijed.”
“Odradit ćemo neke aero provjere na slobodnom treningu u Brazilu s raznom aerodinamičkom instrumentacijom kako bismo si pomogli s pripremana za 2018.”
Renault će osim novog bolida za 2018. pripremiti i potpuno novu arhitekturu pogonske jedinice. Upravo je ovogodišnja pokazivala određene znakove nepouzdanosti, posebno na VN Meksika. Napore na tom polju je komentirao direktor Cyril Abiteboul.
“VN Meksika je bila naročito teška s brojnim neprihvatljivim mehaničkim problemima te imamo jasnu namjeru poduzeti brze i jake mjere. Posebnosti Meksika su naglasile naše slabosti, ali očito je da nismo bili uspješni u balansiranju između pouzdanosti i performansi.”
“Performanse našeg motora su jako poboljšavanje ove godine čemu svjedoče i rezultati u utrkama, sada moramo pronaći pouzdanost, za nas i naše kupce, iako je Max sjajno dobio utrku u Meksiku.”
“Momčad zadržava samopouzdanje i ujedinjenost, što je ključno kako bismo napredovali do kraja sezone i u našim pripremama za 2018. Imamo sredstva: organizacija je stabilna, snažna i kompetentna.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da neće biti “tresla se brda, rodio se miš”.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi će imati nove bolje brže bolide, očito memo nije stigao do Renaulta od ostalih ekipa.
P.s. Naravno i njihovi će biti (r)evolucije sadašnjih bolida.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dolaskom Budikowskog ideje naviru li naviru :) Kao Čkalji znanje :)
Još kad im se u januaru pridruži bivši uposlenik Mercedesa …
Kako god to može biti samo dobro za F1. Dvije ekipe više u konkurenciji za vrh :)
5
0