F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault priprema potpuno novi bolid za 2018.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Najveća novost u tehničkom pravilniku za 2018. je halo zaštita kokpita, dok će ostatak biti gotovo zanemariv budući da smo zadnju veliku promjenu imali početkom ove godine. Unatoč tome, Renault će za narednu sezonu pripremiti potpuno drugačiji bolid, a rad na njemu je započet dosta rano te će momčad određene dijelove isprobati i u ovoj sezoni.

“Jako napredujemo u Enstoneu i to je mjesto našeg fokusiranja”, rekao je Renaultov tehnički direktor Nick Chester. “Bolid je potpuno novi unatoč relativno malom broju promjena u pravilima. Puno smo naučili o aerodinamičkom paketu i balansu bolida za 2017. pa bi novi bolid trebao predstavljati veliki korak prema naprijed.”

“Odradit ćemo neke aero provjere na slobodnom treningu u Brazilu s raznom aerodinamičkom instrumentacijom kako bismo si pomogli s pripremana za 2018.”

Renault će osim novog bolida za 2018. pripremiti i potpuno novu arhitekturu pogonske jedinice. Upravo je ovogodišnja pokazivala određene znakove nepouzdanosti, posebno na VN Meksika. Napore na tom polju je komentirao direktor Cyril Abiteboul.

“VN Meksika je bila naročito teška s brojnim neprihvatljivim mehaničkim problemima te imamo jasnu namjeru poduzeti brze i jake mjere. Posebnosti Meksika su naglasile naše slabosti, ali očito je da nismo bili uspješni u balansiranju između pouzdanosti i performansi.”

“Performanse našeg motora su jako poboljšavanje ove godine čemu svjedoče i rezultati u utrkama, sada moramo pronaći pouzdanost, za nas i naše kupce, iako je Max sjajno dobio utrku u Meksiku.”

“Momčad zadržava samopouzdanje i ujedinjenost, što je ključno kako bismo napredovali do kraja sezone i u našim pripremama za 2018. Imamo sredstva: organizacija je stabilna, snažna i kompetentna.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Nadam se da neće biti “tresla se brda, rodio se miš”.



    4

    0
  2. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Svi će imati nove bolje brže bolide, očito memo nije stigao do Renaulta od ostalih ekipa.

    P.s. Naravno i njihovi će biti (r)evolucije sadašnjih bolida.


    0

    0
  3. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Dolaskom Budikowskog ideje naviru li naviru :) Kao Čkalji znanje :)
    Još kad im se u januaru pridruži bivši uposlenik Mercedesa …
    Kako god to može biti samo dobro za F1. Dvije ekipe više u konkurenciji za vrh :)



    5

    0