Izdvojeno

Force India drugu godinu zaredom osigurala četvrto mjesto konstruktorskog poretka

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iako su mnogi mislili da će Force India imati težak zadatak još jednom osvojiti četvrto mjesto konstruktorskog poretka zbog novog tehničkog pravilnika koji je na snagu stupio ove godine, ispostavilo se da je momčad iz Silverstonea to ostvarila puno lakše nego 2016.

Petoplasirani Williams dvije utrke prije kraja sezone kasni čak 99 bodova za indijskom ekipom tako da Force India nastavlja s impresivnim nizom i izvrsnim rezultatima s obzirom na budžet kojim raspolažu.

Komentar na utrku dali su Esteban Ocon i Sergio Perez koji su završili na petom, odnosno sedmom mjestu.

“Odličan dan za momčad. Peto mjesto u utrci i osiguravanje četvrtog mjesta u prvenstvu su fantastično postignuće nakon dobre sezone. Jedno vrijeme sam vjerovao da je postolje bilo moguće jer sam dugo bio treći. Imao sam odličan start i onda sam pritiskao koliko sam mogao u čistom zraku. Nažalost, VSC je Kimiju dao prednost tijekom odlazaka u boksove te nas je mogao prestići. Posljednjih par krugova sa Strollom iza sebe nisu bili lagani. Imao je svježije gume, ali dao sam sve da ostanem naprijed. Kada radite tako naporno, osjećate se dosta zadovoljno pa se veselim večerašnjem slavlju”, rekao je Ocon.

Timski kolega Sergio Perez je dodao:

“Unatoč lošim kvalifikacijama, danas smo se vratili jači te smo imali jako dobru utrku s kompetitivnim tempom. Šteta je samo što se VSC dogodio u krivom trenutku jer je to Strollu omogućilo da me prestigne. U suprotnom mislim da smo mogli završiti šesti. Cilj za ovaj vikend je bio potvrditi četvrto mjesto u prvenstvu pa sam izuzetno sretan što smo to uspjeli dvije utrke prije kraja. Bio je ovo još jedan poseban vikend s tako puno podrške navijača, te moram reći ‘veliko hvala’ svima njima za energiju koju su mi dali.”

Operativni direktor Otmar Szafnauer komentirao je napore svoje ekipe koja funkcionira s relativno malim budžetom u odnosu na svoje suparnike.

“Mislim da imamo najmanji budžet u Formuli 1. To nas prisiljava da neke stvari radimo drugačije, te da na stvari gledamo drugačije za razliku od nekih drugih. Nije lako, sljedeće godine će biti još teže. Zahvalan sam svima u Silverstoneu, tamo se odvija najviše posla.”

Force India tako praktički svake naredne sezone popravlja svoj rezultat. U sezonama kada su ostvarili isti plasman u poretku konstruktora, mogu se pohvaliti da su osvojili veći broj bodova nego u prethodnom slučaju. Savršeni niz kvari jedino sedmo mjesto iz 2012.

 

Sezona Plasman Bodovi
2008. 10. 0
2009. 9. 13
2010. 7. 68
2011. 6. 69
2012. 7. 109
2013 6. 77
2014. 6. 155
2015. 5. 136
2016 4. 173
2017. (u tijeku) 4. 175

Komentiraj

13 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    eh da im je budžet kao u RB-a, Merca ili Ferrarija…. svaka čast timu i vozačima.



    11

    0
  2. hvale vrijedan uspjeh!
    valjda će se sad smjet poklat u zadnje dvije utrke. :)



    10

    0
  3. Svaka im čast, pogotovo ako je istina da imaju najmaji budžet. Udravlju da nastavve nizati dobre rezultate i da se skine potjernica i ljaga sa gazdinog imena :D



    4

    0
  4. F1puls Portal
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Svjetski prvaci u omjeru budžeta i bodova, svaka čast.



    17

    0
  5. Da se i ja pridružim čestitkama.
    Stvarno, respect za ovu ekipu.
    Još da Dr. nema problema sa zakonom…..
    …. gdje bi im bio kraj. :mrgreen:



    7

    0
  6. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Svaka čast, zaslužili ste.
    Nadam se da ćete dogodine biti još jači.
    Koliko sponzora…..neka se ugleda dosta momčadi na njih.



    6

    0
  7. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Moji za koju godinu bit cemo 3 ?



    3

    0
  8. Definitivno druga omiljena ekipa, krenuo sam ih gotiviti od debija, u nekim situacijama baš nisu imali sreće… Sjećam se još one pp iz Spa kao da je juče bila. Nadam se da će i dalje nastaviti sa odličnim poslom, kao i prethodnih godina!



    1

    0
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Šta imaju manji budžet od Saubera i Haasa?
    Jako mi se sviđa taj njihov kontinuitet, brend koji su stvorili i ova roza boja od ove godine

    Sumnjam da mogu zadržati to mjesto sljedeće godine
    Apetiti i ulaganja se povećavaju i biće tijesnooo



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni