F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Gdje je nestao i čime se bavi bivši šef McLarena Martin Whitmarsh?

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Martin Whitmarsh

Martin Whitmarsh

Martin Whitmarsh, nekad nezaobilazna ličnost paddocka nestao je preko noći iz svijeta Formule 1 nakon što je postao žrtva revolucije Rona Dennisa u McLarenu. Englez je postao glavni izvršni direktor Ben Ainslie Racinga koji se natječe u jedrenju. Martin je dao poveći intervju za web stranicu svoje nove momčadi.

“Nije to bio logičan nastavak karijere,” objasnio je Whitmarsh koji je prije priključenja Mclarenovoj momčadi bio perspektivni inženjer u British Aerospaceu na mjestu inženjera strukturalnih analiza. 1988. godine promaknut je na poziciju direktora proizvodnje. Bio je jedan od glavnih ljudi zaslužnih za razvoj vojnih lovaca i lovaca na nosaču aviona koji uzlijeću vertikalno.

Godinu kasnije uočio ga je McLaren i učinio ga glavnim čovjekom tehničkih operacija 1989. godine. Ostao je u ekipi iz Wokinga punih 25 godina. Napredovao je do mjesta glavnog izvršnog direktora McLaren Racinga.

Whitmarsh je objasnio:

“Bila je to prilika koja se ne propušta i ne odbija. Svi su mislili da sam lud što napuštam takav posao. Imao sam sjajnih uspjeha u zrakoplovstvu, veliku organizaciju sa više od 1000 ljudi koji su radili za mene. Priključio sam se maloj momčadi, ali ni u jednom trenutku nisam zažalio.”

Kada se priključio McLarenu, ukupni broj zaposlenih je bio tek nešto veći od 100 sa godišnjim prometom od 19 milijuna funti. Dva desetljeća kasnije, pod Whitmarshovim upravljanjem, kompanija je zapošljavala preko 3000 ljudi sa godišnjim prometom preko 650 milijuna funti.

“McLaren je odrastao u Formuli 1. Mi smo shvatili da je utrkivanje nestabilan posao, ako želimo održivu kompaniju, moramo diverzificirati naša sredstva i tehnologiju, naše sposobnosti. Morali smo proširiti naš brend na razna područja. Tako smo pokrenuli McLaren Automotive, Applied Technologies, Electronics i sve ostalo. Značajna je to metamorfoza od jednostavne trkaće ekipe kojoj sam se pridružio. Bio je to interesantan i uzbudljiv put. Morali smo se uvjeriti da ćemo uspjeti i pobijediti. U svakome od tih okruženja, da bi stekao kredibilitet i pouzdanost, moraš riskirati i razvijati se. Sljedeći korak je kad kažeš – O.K., imamo organizaciju koja posluje dobro, funkcionira, ima tehnologiju, kako da unovčimo to? Kako da iskoristimo mogućnosti i zadovoljimo dioničare? U McLarenu, naši početci su bili strogo tehnološki, prodavanje tehnoloških usluga, tada smo dosegli točku kada je brend postao prepoznatljiv sam po sebi. Živimo u svijetu u kojem prevladavaju brendovi, ako želite nešto prodati trebate brend.”

Whitmarsh vidi slične prilike i mogućnosti u Ben Ainslie Racingu.

“America’s Cup je sjajna platforma s koje ova kompanija može demonstrirati svoje mogućnosti u visokoj tehnologiji, performansama i slično. America’s Cup može biti katalizator za veća tehnološka rješenja.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Moram priznati da sam oduševljen radom portala i ovim velikim člancima unazad tjedan dana.
    Svaka čast ekipa, izvrsni ste :)


    0

    0
  2. Meni je žao Martina. On je itekako sposoban i talentiran lik. Otišao je sad iz momčadi kao glavni krivac za neuspješnu borbu s Red Bullom.

    Mislim da iz današnje situacije možemo Martinovo doba vladavine nazvati dobrim. Možda nije imao agresivnosti i čvrstine za šefa, ali je svakako trebao ostati u momčadi. Takvi ljudi, s takvim znanjem i sposobnostima se ne rađaju svaki dan.


    0

    0
    • Mclaren raca Prikaži

      Točno tako. Žao je i meni Martina, ali zatu funkciju nije bio. Bio je prepošten, ali i premekan. Za McL je bilo bolje da ga nisu ni stavljali na tu funkciju, već žrtvovat nekog drugog pa, ako treba past glava, nek padne manje sposobnom. Sad šta je-tu je. Ma svejedno se nisu trebali odreć njegove sposobnosti, mjesta je bilo


      0

      0