F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Horner ne može dočekati da se uklone ovi motori

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov šef Christian Horner kaže da ne može dočekati dan kad će se ukloniti trenutni turbo-hibridni motori, te smatra da će to donijeti samo dobro Formuli 1.

Ispred nas je ključni sastanak u Parizu gdje u ponedjeljak biti predstavljen novi plan za motore nakon 2021. godine, a svi nagađaju o čemu će se točno raditi.

Christian Horner se tako nada da će se raditi o jednostavnijoj i standardiziranoj verziji trenutnog dizajna, te da to treba uvesti što je prije moguće.

“Volio bih vidjeti da se motori promijene iduće godine. Ako mene pitate – ovi motori nisu Formuli 1 donijeli ništa osim štete.”

“Nikako nisu doprinijeli sportu. Oduzeli su zvuk, strast i dodali toliko kompleksnosti…”

“Odstranjeni su od tehnologije cestovnih automobila, a zapravo se u nekim slučajevima pretvaraju u dizelske motore. Ne vidim ništa pozitivno što su donijeli.”

“Nažalost, postoji važeći ugovor između proizvođača i FIA-e koji garantira da će tehnički pravilnik za motore vrijediti do 2020. godine, a ne vidim dovoljno motiva kod proizvođača da se riješe ove tehnologije prije 2021.”

Iako Horner želi da se vratimo na bučne motore iz prošlosti, teško je vjerovati da ćemo se u potpunosti maknuti od hibridnog koncepta.

“Htio bih vidjeti jeftine, standardne V12 motore s 1000 konjskih snaga i odličnim zvukom. Ali, čisto sumnjam da ćemo to dobiti.”

“Mislim da će u ponedjeljak na stol biti stavljen nekakav razuman prijedlog. Nemam nikakve detalje.”

“Čini se da je ovo prvi pravi veliki potez Libertyja kojim će oblikovati budućnost Formule 1. Naravno, pogonska jedinica će biti ključni aspekt onog što će F1 biti idućih deset godina, od 2021. nadalje.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3335 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

32 komentara

  1. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Od povratka V12 nema ništa, čisto sumnjam da će u idućem pravilniku uopšte biti atmosferci, ali nešto se mora učiniti po pitanju kompleksnosti i cijene. Nisam siguran koliko su ljudi svjesni opasnosti da F1 ostane na samo tri proizvođača PU. Honda će svoje neuspjehe trpiti još godinu ili dvije i ako ne dođe do napretka, sigurno će povući ručnu. Pa od ponovnog ulaska u sport ljudi bilježe masivne finansijske gubitke. Zamislite kakvu to sliku šalje potencijalnim novim proizvođačima kada jedan gigant (infrastrukturno i novčano) poput Honde već tri godine ne može sastaviti konkurentnu mašinu. Po trenutnom sistemu, na Cosworth, Porsche, Audi i slične možemo zaboraviti.



    11

    0
    • pa V12 neće biti sigurno. Ali zašto ne bi bio V8 Biturbo sa ovom tehnologijom . Konji bi se lako dobili , a porast potrosnje isl ne bi bio drastičan. Dobili bi toliko željen zvuk a uz to V8 su dugi niz godina usavršavali , tako da nevjerujem da bi prelazak na njih bio skup. Glupo je gledati F1 iz aspkta o potršnji i štednji guma ili zagađenju okoliša. Ako je to najbitnije onda ju ne bi trebali niti održavati. F1 treba jednostavnije motore i pojednostavljenje pravila oko cijelih bolida i neke standardizirane djelove ovjesa ,sasije i aerodinamike. Upravo da se razlike svedu na minimum. A gledati koliko ce koji motor potrositi ili je korak unazad je po meni glupost. Zasto bi V6 bio buducnost. Po čemu je on buducnost? U kojima automobilima imamo danas V6 ili V8 motore? Pa Porsche počinje raditi četverocilindicne turbo motore. Neka netko objasni na osnovu čega je V6 turbo motor buducnosti a V8,V10 ili V12 nisu? Koliko ja vidim novi motor iz 488GTB Ferrarija trosi kao moj Accord Type s…. Znaci cilj je postignut kod motora veceg obujma i koristenjem turbina. No pitanje je zasto to treba Formuli 1? Jeli je F1 poligon za razvoj VW dizel motora? hoćemo onda uskoro dizele gledati? Ili svi kazu struja je buducnos, hocemo li imati elektor motore u F1? A da….imamo Formulu E……e pa tako neka naprave i Forumulu SMLGU (slow motion, low gasoline usage). Meni su to debilna opravdanja za glupe planove onih koji pisu tehnički pravilnik u F1. Cilj je prvenstveno bio jeftiniji motori. I sto su napravili? Najskuplji motori ikad sa nikad losijim zvukom u F1. I nemojte mi prodavat price kako netko nije bio uz stazu i cuo V6. Cuo sam ih ja i jedne i druge. Za jedne mi su trebali cepovi za usi i osjecao sam vibracije dok kraj ovih trebam slusni aparat….. Ovi motori nisu opravdali nista sto se od njih ocekivalo i stim se sa Hornerom slazem. No on plače jer zna da ima najbolji bolid a radi motora ne moze prdnut.



      4

      0
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        Zato jer bi prelazak na bilo šta osim V8 opet bio skup, jer bi se trebala sadašnja tehnologija trebala prilagoditi novom motoru.
        https://www.youtube.com/watch?v=UG_dTl2UvRo
        Ako Nissan sa GTR-om može dobiti ovakav zvuk sa V6 od 560 konja, onda bi trebali i ovi moći sa duplo više.
        Nisam strojar, ali nije valjda jedini način za pojačavanje zvuka dodavanje cilindara?
        A Hornera uopće neću komentirat, on bi da se standardiziraju svi dijelovi bolida u kojima RB ima deficit.
        A standardizirani dijelovi nikad nisu bili niti će biti F1. Zato postoji F2.
        motor je sastavni dio bolida, tako da ako imaju loš motor automtaski ne mogu imati najbolji bolid.
        Da je samo do motora kao što Horner želi da svi mislimo, poredak bi bio Merc, Ferrari, FI, Williams, pa RB.



        1

        0
      • Alonso1983 …. zašto V8 biturbo kad i ovi V6 “monoturbo” imaju oko 1000 KS ? da bi te V8ce “nabile + 1200 ks ? bi li to moglo bit problematično za npr mjenjač ( u sprezi sa povečanim om ) ? kako bi se osiguralo optimalno hlađenje sa biturbom kad je i ovako bilo problema sa time ? “Glupo je gledati F1 iz aspkta o potršnji..? je li ovo sa štednom/limitom količine goriva novina , izmišljotina “sadašnjosti” ? možda bi trebalo znat da je npr 1980.- do 1983. količina goriva bila 250 l , kroz 1984./85. ta količina je iznosila 220 l ( 30 l manje ) , a 1986. 195 l ( 55 tj +20 % manje nego u periodu 1980. – 1983. ) , 1988. su na “raspolaganju” imali 155 l goriva pa je F 1 opet “preživila” , a valjda nije trebala jer se i tada “štedilo” ;) zašto bi V6 turbo bili motori budućnosti ? možda su konstruktori došli do spoznaja da je to optimalan odnos snage/brzine/težine za spotrske jurilice u budućnosti ? objektivno , reci kome treba npr bugatti veyron SS sa 4 turba , 1200 KS ? samo nekome da iskaže prestiž ( kesetinu ) u odnosu na druge “kesaše” . osim toga sa svojih 6400 om valjda nema neki extra zvuk u odnosu na V12 koji se “vrti” 9500 om , a i to je “sića” zvuk u odnosu na npr V10 F 1 koji se “vrtija” na 20 000 om ;) naravno da npr porsche 911 turbo sa svojim 6 cilindarskim boxer motorom , sa sirotih 580 KS i nepunih 330 kmh je nedostatan vikend driverima sa “kesom” jer svaka šuša može priuštit + 190 000 $ , a za veyrona treba “izbrojit” od 2 250 000 $ pa na više . možda zato nisu V10 , V12 turbo motori budućnosti . baš bi me zanimalo koliko se godišnje proda tih monstruma u odnosu na 911 , audija TTs ( ludi njemci su “ugratili” samo 4 cilindra dostatna za “mršava” 292 konja i tek 250 kmh .. 4,6 s do
        100) , BMW M4 sa jadnih 6 cilindara , 430 KS ( twin turbo ) , 4,3 s do 100 i limitiran na 250 kmh itd . ali OK nisu 911 , TTs , M4 baš neka sportska auta i zato ih se valjda proda puno manje nego veyrona , McL P1 ( za vraga i on je hibrid .. 177 “elektro konja” ). a šta se tiče “buke”… ni u prvoj fazi turba F 1 bolidi nisu bili bučni jer se nisu “vrtili” , jednostavno , to im nije i ne treba jer da bi “atmosferac usisa” 650 l zraka u sekundi kod top speed – a treba se “vrtit” ( da osigura dovoljno zraka za “idealnu” mješavinu ) dok turbo to “obavlja” za ove motore pa se ni ne trebaju ” vrtit” , “vrti” se turbo . osim toga imaju 8 brzinski mjenjač pa se brzine ne “rastešu” ka prije sa 6 brzinskim mjenjačem . možda bi broj cilindara više nešto poboljša zvuk ali mislim da to ne bi bilo drastično . ispada da je jedan od največih problema zvuk , a niko ne primječuje da su ovi motori na nekoliko zadnjih trka počeli obarat rekorde onih V10 ;) horner priča ka da mu je gazda mateschitz počeja limitirat financije pa su im ovi motori postali skupi . od uvođenja ovih motora RB je ima tek 11 odustajanja zbog teh problema … u 3 , 5 sezone tj u 76 trka . otprilike svaku 7 trku se nešto kvarilo ili jednom ili drugom vozaču . alesi bi se na to nasmija jer u 5 sezona ferraria ( sa onim ” jednostavnim” motorima ) samo je zbog motora odustaja 13 X ( 2 odustajanja više od obojice vozača RB ;) ) , a bilo je tu još i kvarova ( odustajanja ) zbog mjenjača , hidraulike itd a onda broj motora nije bija limitiran i mogli su se mijenjat svaku trku . možda su zbog toga bili manje pouzdani od ovih današnjih ? sa 4 motora mnogi ( ako nije honda u pitanju ) će odvozit cilu sezonu ;)



        4

        0
    • interesantno kako u odnosu na hondu mali ferrari i renault mogu “složit” konkurentnu PU ?!?!?!? da honda nije zas*ala možda ne bi bilježili gubitke . a slika koja je poslana zbog nekonkurentnosti honde …. možda da ne treba u F 1 uči “grlom u jagode” , sistemom lako ćemo jer već smo se tu jednom ( sa McL ) dokazali već studiozno , oprezno , spremno koliko je to najviše moguće . primjer honde je dobra opomena svima koji imaju namjeru “pristupit” F 1 da se ne razbacuju izjavama tipa kako već u prvoj sezoni idu na pobjede , a onda i na titulu . koliko su ovih FP u speed trapu bili sporiji od najbržih ? + 25 km ? jbte , pa na samom su začelju po brzini ! je li im za to kriv ovi motor koji u zadnjim trkama ruši rekorde V10 ? pa mercedes je učer u speed trapu ima skoro 360 kmh … nije loše za ove slabašne , cilindrima deficitarne motore slabašnog zvuka i nejake po snazi jer po horneru ako bi se vratili močni V12 sa 1000 KS i valjda bar 3000 ccm ( koliko snage i kubika imaju ovi “slabići” u komparaciji ? ) svojom rikom i brzinom bi bacali u nesvjest fanove . btw , koji motor trenutno drži rekord u brzini F 1 ? neki V10 , V12 ?


      0

      0
  2. I Horner isto valja gluposti, da je rekao V8 pa hajde još nekako. Ali on ide na V12. S današnjom tehnologijom i današnjim karakteristikama F1 bolida to bi bio samo korak unatrag. Ogromna je to masa i imam dojam da bi bilo više nedostataka nego prednosti. Pa jedan Renault nikada u Formuli 1 nije koristio V12 motor.



    6

    0
  3. Da Rb dominira i da je Renault najjaci motor pricao bi isto kao i od 2010-2013



    5

    0
  4. Ja jedino na sto bi pristao kod V10 ili V12 motora a to je da imaju sto je vise moguće konja pa da vidimo tko od vozača ima muda do poda…..nešto sa 1500ks+ npr V10 biturbo. Standardizirati dijelove šasije i aerodinamike sa jednostavnijim motorima. Da napokon razlike budu sitne . I naravno ovaj glupi pravilnik mijenjati i da im nikad vise nikakve tokene ne padne na pamet uvoditi. Maknuti limitiranje . A ako ostaju ovi motori onda maknuti limitiranje protoka goriva dodat još jedan turbo , povećati broj okretaja motora i dati vise jedinica po sezoni. I također standardzirati pojedine dijelove bolida da budu sto izjednačeniji i da se ne mogu postici velika odstupanja u aerodinaici ili ovjesu. Ovo je natjecanje ekipa, ali nam ni netreba u 20 godina 15 godina nečije dominacije. Dojadilo mi je po 3,4 godine cekat jednu dobru sezonu.



    4

    0
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Standardiziranje dijelova šasije i aerodinamike nisu u DNK F1…
      Uostalom nitko od većih timova na to ne bi pristao…

      Što se tiče V10 ili V12 oni se nece vracati…koja trkaca serija još koristi takve motore? Ni jedna.

      V8 je nekakav maksimum…a kada bi opet sada mjenjali arhitekturu motora sa V6 na V8 to bi onda opet dignulo troškove.

      Zato ce i ostati V6 koji ce biti jednostavniji…

      Sto se tiče snage motora ovi motori imaju preko 1000 konja…tako da to nije problem. Debelo šisaju V10-tke.



      6

      0
      • na V10 svu ovu tehnologiju i turbo pa ces vidjeti tko koga sisa….



        4

        0
      • David Croft Ferrari Prikaži

        Sa istih 105 kg goriva i ograničenjem protoka goriva?
        V10 ne bi završio pola utrke…

        Uostalom, ajde malo oslobodi te limite na trenutnom V6 motoru pa bi imali 1300 ili 1400 konja…

        Uostalom 80-ih su motori imali po 1400 konja…V10 je na svom vrhuncu imao 950-970 konja…

        Zapamti ovdje govorimo od 1.6 V6 motoru…ova kubikaža je vjerojatno manja od one u tvom autu.

        Dok je V10 imao 3.4 ili 4.0 L…



        3

        0
      • da ali koliko bi konja imao bez kersa i turba? I koliko bi imao V10 sa svom danasnjom tehnologijom koju nekada nije imao ? Ako 1.6V6 moze imati 1000ks vjeruj 3,5 litreni v10 moze sa turbom i 2000ks. uostalom koga briga zapotrosnju. Onda treba od F1 napraviti neku seriju lemansa i utrka izdrzljivosti. Ako se vama to gleda meni se bas i neda. I vec razmisljam neko vrijeme koja je smisao gledanja istog.



        2

        0
      • Mika Hakkinen stoka Prikaži

        Povecanje troskova? Pa mercedes ako je naumio potrosit milijardu eura potrosit ce ju pa makar bili mktori 50kubika jedan cilindar. Pa nije to proracun opcine u rh pa ce ga prenijet u drugu godinu…
        Ko nema love nek se kani f1 nek ide vozit skradin brdo…
        I na kraju jeftiniji je svaki atmosferac ilbilo koji turbo od hibrida tako da nema tu troskova koji su nenadoknadivi. Al stvar je u tome sto ako mjenjaju onda lrijeti mercedes odlaskom prijeti reno, a prijeti i ferari jer svi drugi prijete itd itd.
        Nisam fan ovih motora al samo da maknu ogranicenje protoka goriva, tlaka turba, vrate nadolijevanje , to bi bio pravi show…
        Svejedno nij ni sad lose imamo fva tima koja se bore za prvenstvo a dogodine se vjer. Jos kogod prikljuci….



        1

        0
  5. Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

    Jedan zanimljiv citat s f1today-a:

    Whatever is presented early next week could be highly controversial, particularly as Liberty does not need the teams’ approval for 2021 due to the expiring Concorde Agreement. Mercedes’ Niki Lauda said: “There is no point in being political now. They have decided something, they will tell us, we will listen, and then we will decide if it’s good for us or not.”



    3

    0
  6. Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

    Samo neka oni pojednostave i pojeftine motore. Bilo bi lijepo i kada bi maknuli ograničenje protoka goriva i povećali broj jedinica po sezoni, ali to je vjerojatno samo wishful thinking.

    Koliko cilindara će imati novi motori mi je sasvim svejedno sve dok budu jednake zvijeri kao i sadašnji :chill:



    2

    0
  7. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Gluposti.
    Nema ni jedan proizvodjac motora koji bi pristao na V12. Tako da ne treba trositi vrijeme na nemoguce kombinacije.
    Da se nije dogodila promjena pravilnika ostao bi jedino Ferrari kao dobavljac motora. Nakon toga ni oni se ne bi dugo zadrzali. To je Pravi i jedini razlog promjene pravilnika.
    Svi koji nostalgicno pricaju u V12 motorima ili traze izgovor za lose rezultate ili nemaju pojma o cemu pricaju.
    Tri Godine Mercedove dominacije su zavrsene.
    Ferrari je tu, a nije ni Renault daleko.
    Najbolje bi bilo kad bi poslusali sta ostali proizvodjaci zele, da se motori pojednostave pa da i oni imaju interes da udju u sport.
    Ako CE vec mijenjati pravila nek ih promijene na nacin da privuku jos bar dva proizvodjaca motora.



    7

    0
    • Možda Renault i MErcedes ne bi radili V10 ili V12 ali ja vjerujem da proizvodača ima koji bi to radili. Samo da proizvodnja istih nije toliko komplicirana i skupa. Tj cak bi V8 biturbo bio najbolji izbor po meni. A i McLarenu bi bilo vrijeme da napravi sam svoj F1motor.



      3

      0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Ti vjerujes ili znas? To je velika razlika.
        Pogledaj samo koliko je proizvodjaca motora bilo npr. 2005. A koliko ih je bilo 2010? Dvije godine prije promjene pravila spao je cijeli grid na tri proizvodjaca. Ferrari, Mercedes i Renault.
        Zasto ti koji hoce da se vrate javno to ne kazu?
        Ti pricas o zeljama, a ne stvarnosti.



        4

        0
      • pa na ovakve smjesne v6 nitko nece da dode… na v8 i v10 su dolazili mnogi ali i odlazili jer nisu bili uspjesni. A sada vise ne dolazi nitko jer trebas 5 godina gutat prasinu da uopce smislis nacin kako da motor nekrepava svako malo.



        4

        0
      • Alonso1983 .. da ti možda nemaš namjeru proizvodit neki V10 ili V12 kad se tako zalažeš za njih , a kontra V6 ? s obzirom na tvoje navode o npr 2000 KS , “dodavanje” turba ili biturba na V12/V10 baš me zanima tvoje poznavanje/znanje o motorima :) sigurno si u viziju “jednađbe” tih motora sa biturbom ( može i 4 X turbo ka kod veryona ili čak turbo za svaki cilindar … to bi bila bomba sa bar 5000 KS ) uvrstija i potencjalna mehanička i termo opterećenja , uzeja u obzir težinu , potrošnju , adekvatne kočnice , širinu bolida i guma da tu snagu prenesu na stazu , problem trakcije zbog enormnog OM + ljudsku limitiranost zbog fizike . šteta šta nisi živija u engleskoj za vrime WW II jer bi sigurno unaprijedija RR motor u spitfire – u pošto je on sa V12 i 27 000 ccm , kompresorom razvija tek + 2000 KS , a ti bi motor F 1 sa 2000 KS !?!?!? možda su u spitfire trebali ubacit “bikompresor” ? šta je to smišno kod ovih V6 ? snaga ? brzina ? pouzdanost ? znaš li sa koliko je “snage” , kojim motorom mansell u mexiku odvozija 1:16.788 s ? sa renaultom ( williams ) RS3 V10
        i 3500 ccm koji je razvija tek 700 KS na 12 500 om ; e da mu je bilo ugradit biturbo , “dignit” snagu 300 % tj 2000 KS .. ljudi bi gledali trka samo na TV – u jer bi valjda krug odvozija za 30ak s pa bi trebalo “uključit” slow motion ( ako ne i super slow ) da se vidi prolazak bolida stazom . samo …. ko bi “drža” bolid na stazu ? koje bi gume to izdržale ? mada to sa gumama bi se riješilo češćim izmjenama . npr svaki 5. krug u box , za 71 krug bi odlazili 14 X na izmjenu guma , a to bi podiglo adrenalin , neizvjesnost kod gledatelja . pišeš ” na v8 i v10 su dolazili mnogi ali i odlazili jer nisu bili uspjesni. ” npr 2005. ( koju spominješ ) bilo je 7 proizvođaća motora ( 8. petronas je zapravo “kopija” ferraria 55 ) , 2007. ih je bilo 6 ( otiša cosworth ) , BMW je napustija F 1 2009. za vrime V8 kad je sve bilo jedostavno , jeftino , toyota iste 2009. zašto ? valjda zbog disproporcije ulaganja i (ne)uspjeha … a sve je bilo jeftino , motori jednostavni u odnosu na današnje :) :) :) sljedeće 2010. ih je bilo 4 , a vozile su se V8ce i koliko je novih došlo do 2013. ? NIKO ! zašto kad je to bila odlično vrime za dolazak ? neko je napisa “kad lažemo druge zapravo lažemo sebe” pa bi tu “stavija” ovo “A sada vise ne dolazi nitko jer trebas 5 godina gutat prasinu da uopce smislis nacin kako da motor nekrepava svako malo.” koji to motori ( ako zanemarimo hondu ) stalno krepavaju i ko to 5 godina guta prašinu da bi napravija pouzdan motor ? mercedes , ferrari pa i renault ? u prvoj sezoni V8 vozači su 30 X odustajali zbog problema sa motorom , kvačilom , a u prvoj sezoni V6 su zbog istih problema odustajali 18 X ! ne znači li to da su u prvoj sezoni V8 bili skoro 1¸,7 X nepouzdaniji od ovih koji ti se ne mile ? ;)


        0

        0
  8. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Prije ce doc na ideju na V4 nego na te V10 i V12 xD Ovaj je motor cisto u redu, samo da bude pristupacniji i jednostavniji.. Cjenovno i dizajnom.. Ako je moguce..



    3

    0
  9. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Potpisujem izjavu Hornera od rječi do rječi sve do spominjanja V12,koja je po mom sudu još veća besmislica od današnje PU i koja Horneru garant nije na kraj pameti,već ju je netko ubacio,kako bi se forumaši mogli snebivati.



    1

    0
  10. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Ok, broj cilindara primamljivo zvuči.
    Međutim, ako kojim slučajem dogodine Renault
    napravi bolji motor od Mercedesa onoliko
    koliko je danas Mercedes bolji od Renaulta,
    Točno tako i toliko bi se i njegova tužna priča promijenila.
    Glede zvuka. Kajtijaznam, ali da sam na njegovom mjestu
    i da me s tog mjesta tako jako nervira slab zvuk.,
    probal bi trubu staviti na auspuf.
    Na jubitibi sam vidio da lokalni – nalokalni Rusi čuda rade
    sa Moskvićem i balonom,
    Zvuk, kao u najboljim sezonama 10 i 12 cilindara F1



    1

    0