Nove kazne za nove elemente pogonske jedinice ovog se vikenda očekuju na obje strane McLarenove garaže. Stoffel Vandoorne je nagovijestio da će momčad vjerojatno promijeniti cijelu jedinicu budući da će svakako startati posljednji zbog komponenti koje moraju biti promijenjene. S druge strane, za timskog kolegu Fernanda Alonsa se spominje kazna od 20 mjesta na gridu, ali oba podatka tek trebaju biti potvrđena.
Time će ionako biti pokvarena užasna statistika Hondine pogonske jedinice. S novim elementima (a predviđa se da će i Alonso kao i Stoffel trebati novi motor, turbo i MGU-H), pokazat će se da dvije najopterećenije komponente, turbopunjač i MGU-H, u Hondinom slučaju mogu trajati tek nešto više od jednog i pol trkaćeg vikenda, što bi značilo da statistički postoji šansa za još jednim uvođenjem ovih komponenti prije posljednje utrke sezone.
Zasad statistika kaže da je McLaren do VN Meksika u prosjeku po jednom bolidu koristio 8.33 pogonske jedinice.
Kod Renaulta se također čeka potvrda treba li Daniel Ricciardo nove elemente nakon kvara s VN SAD-a, a ekipe koje koriste pogonske jedinice francuskog proizvođača su u prosjeku načele 4.58 jedinica po bolidu.
Drugi najpouzdaniji pogonski sklop je Ferrarijev, a ekipe na njihovim motorima su do Meksika koristile 4.13 jedinica po bolidu.
Vrh što se tiče pouzdanosti i dalje drži Mercedes čije su momčadi do ovog trenutka prosječno koristile 3.5 jedinica po bolidu.
Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači dosad nastupali s točno 4 pogonske jedinice.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Mercedes | Bottas | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 5 | 5 | 6 | 3 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 6 | 5 | 6 | 3 | 4 | 4 |
Ferrari | Vettel | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
Ferrari | Raikkonen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Force India Mercedes | Perez | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Ocon | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Massa | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Stroll | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 |
McLaren Honda | Alonso | 8 | 10 | 10 | 8 | 7 | 6 |
McLaren Honda | Vandoorne | 9 | 11 | 11 | 8 | 6 | 6 |
Toro Rosso Renault | Hartley | 6 | 5 | 6 | 3 | 5 | 5 |
Toro Rosso Renault | Gasly | 5 | 5 | 6 | 3 | 3 | 4 |
Haas Ferrari | Grosjean | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Haas Ferrari | Magnussen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Renault | Hulkenberg | 5 | 5 | 6 | 4 | 4 | 4 |
Renault | Sainz | 5 | 6 | 6 | 3 | 4 | 4 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda – okruglo 100 komponenti
Mercedes kod FI ili Williamsa – samo 41 komponentu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš čudno što Mclaren odlazi od Honde
2
0