Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Meksika

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 8 godina 2 min 2 komentara

Nove kazne za nove elemente pogonske jedinice ovog se vikenda očekuju na obje strane McLarenove garaže. Stoffel Vandoorne je nagovijestio da će momčad vjerojatno promijeniti cijelu jedinicu budući da će svakako startati posljednji zbog komponenti koje moraju biti promijenjene. S druge strane, za timskog kolegu Fernanda Alonsa se spominje kazna od 20 mjesta na gridu, ali oba podatka tek trebaju biti potvrđena.

Time će ionako biti pokvarena užasna statistika Hondine pogonske jedinice. S novim elementima (a predviđa se da će i Alonso kao i Stoffel trebati novi motor, turbo i MGU-H), pokazat će se da dvije najopterećenije komponente, turbopunjač i MGU-H, u Hondinom slučaju mogu trajati tek nešto više od jednog i pol trkaćeg vikenda, što bi značilo da statistički postoji šansa za još jednim uvođenjem ovih komponenti prije posljednje utrke sezone.

Zasad statistika kaže da je McLaren do VN Meksika u prosjeku po jednom bolidu koristio 8.33 pogonske jedinice.

Kod Renaulta se također čeka potvrda treba li Daniel Ricciardo nove elemente nakon kvara s VN SAD-a, a ekipe koje koriste pogonske jedinice francuskog proizvođača su u prosjeku načele 4.58 jedinica po bolidu.

Drugi najpouzdaniji pogonski sklop je Ferrarijev, a ekipe na njihovim motorima su do Meksika koristile 4.13 jedinica po bolidu.

Vrh što se tiče pouzdanosti i dalje drži Mercedes čije su momčadi do ovog trenutka prosječno koristile 3.5 jedinica po bolidu.

Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači dosad nastupali s točno 4 pogonske jedinice.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 4 3 3
Mercedes Bottas 4 4 4 4 3 3
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 5 5 6 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 6 5 6 3 4 4
Ferrari Vettel 5 5 5 4 4 4
Ferrari Raikkonen 4 4 4 4 4 4
Force India Mercedes Perez 4 4 4 4 2 2
Force India Mercedes Ocon 4 4 4 4 3 2
Williams Mercedes Massa 4 4 4 4 3 2
Williams Mercedes Stroll 4 4 4 4 2 2
McLaren Honda Alonso 8 10 10 8 7 6
McLaren Honda Vandoorne 9 11 11 8 6 6
Toro Rosso Renault Hartley 6 5 6 3 5 5
Toro Rosso Renault Gasly 5 5 6 3 3 4
Haas Ferrari Grosjean 4 4 4 4 4 4
Haas Ferrari Magnussen 4 4 4 4 4 4
Renault Hulkenberg 5 5 6 4 4 4
Renault Sainz 5 6 6 3 4 4
Sauber Ferrari** Ericsson 4 4 4 4 4 4
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 4 4 4

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

2 komentara

  1. David Croft
    Frantic Prikaži

    Honda – okruglo 100 komponenti
    Mercedes kod FI ili Williamsa – samo 41 komponentu



    2
    2

    0
  2. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    Baš čudno što Mclaren odlazi od Honde



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.