Izdvojeno

FIA postavila uspornike u određenim zavojima staze u Meksiku

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Međunarodna automobilistička federacija odlučila je postaviti uspornike na stazi Hermanos Rodriguez kako bi se poštovalo pravilo o granicama staze.

Upravo je na ovom mjestu Lewis Hamilton prošle godine nakon starta produljio ravno u prvom zavoju te se na stazu vratio na poziciji koju je držao i prije izleta, ali suci nisu smatrali da je Lewis nakon incidenta dobio prednost. Kasnije je na istom mjestu zavoj presjekao i Max Verstappen koji se branio od Sebastiana Vettela, ali Red Bullov vozač je nakon utrke svoje treće mjesto morao (privremeno) prepustiti Ferrarijevom kolegi.

FIA je ovoga puta, pogotovo nakon nepoštivanja pravila na prošloj utrci, stvar uzela u svoje ruke te je na određene lokacije postavile ‘ležeće policajce’.

Visoki su 5 cm te su instalirani s lijeve strane između zavoja jedan i dva, dok je druga serija instalirana između zavoja dva i tri.

U noti koju je direktor F1 utrka Charlie Whiting poslao momčadima uoči VN Meksika, pojašnjeno je da će vozači sada morati obići drugu seriju uspornika prije nego što se mogu vratiti na stazu, što će ih stajati vremena.

“Iz sigurnosnih razloga, bilo koji vozač koji prestiže s lijeve strane ili vozi preko narančastih rubnjaka s lijeve strane između zavoja 1 i 2, ili koji prestiže s lijeve strane stupa na vrhu zavoja 2, na stazu se mora vratiti prolaskom oko posljednje sekcije narančastog rubnika s vozačeve lijeve strane između zavoja 2 i 3.”

Dodatna ograničenja vrijede u zavojima 8 i 11.

“Iz sigurnosnih razloga, svaki vozač čiji bolid u potpunosti prijeđe iza rubnjaka na vrhu zavoja 8, na stazu se mora vratiti držanjem desne strane od narančastog rubnjaka paralelnog sa stazom na kraju zavoja.”

“Iz sigurnosnih razloga, svaki vozač čiji bolid u potpunosti prijeđe iza rubnjaka na vrhu zavoja 11, na stazu se mora vratiti držanjem lijeve strane od narančastog rubnjaka paralelnog sa stazom na kraju zavoja.”

 

Komentiraj

4 komentara

  1. Hajde, neka su se sjetili…..
    Pozdravljam odluku.



    3

    0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    You know what here is the message for Charlie…fuck off honestly fuck off ?? kad se samo sjetim definitivno najlegendarniji team radio u dugo dugo vremena…Nadam se da ce opet biti neki sou ove godine, ali vec vidim Merc top s ferrarijem, onda rbr pa svi ostali osim Alonsa koji starta iz Donjeg Miholjca



    11

    0
  3. FIA se posipa pepelom nakon godina tumačenja pravilnika “kako se nađe”.
    Vratite šljunak i travu, kao što traže svi fanovi i većina normalnih vozača na legendarnim stazama.



    14

    0
  4. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Može.
    Ajde bar se može reći da su brzo reagirali nakon incidenta,
    kada već nisu bili dovoljno pametni reagirati prije početka utrke – utrka – sezone,
    pa takvih incidenta ne bi niti bilo.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni