F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA postavila uspornike u određenim zavojima staze u Meksiku

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Međunarodna automobilistička federacija odlučila je postaviti uspornike na stazi Hermanos Rodriguez kako bi se poštovalo pravilo o granicama staze.

Upravo je na ovom mjestu Lewis Hamilton prošle godine nakon starta produljio ravno u prvom zavoju te se na stazu vratio na poziciji koju je držao i prije izleta, ali suci nisu smatrali da je Lewis nakon incidenta dobio prednost. Kasnije je na istom mjestu zavoj presjekao i Max Verstappen koji se branio od Sebastiana Vettela, ali Red Bullov vozač je nakon utrke svoje treće mjesto morao (privremeno) prepustiti Ferrarijevom kolegi.

FIA je ovoga puta, pogotovo nakon nepoštivanja pravila na prošloj utrci, stvar uzela u svoje ruke te je na određene lokacije postavile ‘ležeće policajce’.

Visoki su 5 cm te su instalirani s lijeve strane između zavoja jedan i dva, dok je druga serija instalirana između zavoja dva i tri.

U noti koju je direktor F1 utrka Charlie Whiting poslao momčadima uoči VN Meksika, pojašnjeno je da će vozači sada morati obići drugu seriju uspornika prije nego što se mogu vratiti na stazu, što će ih stajati vremena.

“Iz sigurnosnih razloga, bilo koji vozač koji prestiže s lijeve strane ili vozi preko narančastih rubnjaka s lijeve strane između zavoja 1 i 2, ili koji prestiže s lijeve strane stupa na vrhu zavoja 2, na stazu se mora vratiti prolaskom oko posljednje sekcije narančastog rubnika s vozačeve lijeve strane između zavoja 2 i 3.”

Dodatna ograničenja vrijede u zavojima 8 i 11.

“Iz sigurnosnih razloga, svaki vozač čiji bolid u potpunosti prijeđe iza rubnjaka na vrhu zavoja 8, na stazu se mora vratiti držanjem desne strane od narančastog rubnjaka paralelnog sa stazom na kraju zavoja.”

“Iz sigurnosnih razloga, svaki vozač čiji bolid u potpunosti prijeđe iza rubnjaka na vrhu zavoja 11, na stazu se mora vratiti držanjem lijeve strane od narančastog rubnjaka paralelnog sa stazom na kraju zavoja.”

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Hajde, neka su se sjetili…..
    Pozdravljam odluku.



    3

    0
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    You know what here is the message for Charlie…fuck off honestly fuck off ?? kad se samo sjetim definitivno najlegendarniji team radio u dugo dugo vremena…Nadam se da ce opet biti neki sou ove godine, ali vec vidim Merc top s ferrarijem, onda rbr pa svi ostali osim Alonsa koji starta iz Donjeg Miholjca



    11

    0
  3. FIA se posipa pepelom nakon godina tumačenja pravilnika “kako se nađe”.
    Vratite šljunak i travu, kao što traže svi fanovi i većina normalnih vozača na legendarnim stazama.



    14

    0
  4. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Može.
    Ajde bar se može reći da su brzo reagirali nakon incidenta,
    kada već nisu bili dovoljno pametni reagirati prije početka utrke – utrka – sezone,
    pa takvih incidenta ne bi niti bilo.



    3

    0