Izdvojeno

Briatore: Teško je osvojiti konstruktorski naslov s Raikkonenom

Piše: Vettel-Ferrari

Prije 5 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Bivši Renaultov šef, Flavio Briatore, osporio je Ferrarijevu odluku da zadrži Kimija Raikkonena u 2018. godini. Po njemu daljnje uparivanje Kimija Raikkonena sa Sebastianom Vettelom nije dobra strategija ako Ferrari želi osvojiti konstruktorski naslov u budućnosti.

“Naravno da je veoma teško osvojiti konstruktorski naslov s Raikkonenom. Da bi ga osvojili morate imati dva vozača koja su konkurentna, a potom bi trebali odrediti vozača koji bi mogao osvojiti vozački naslov.”, izjavio je Briatore za španjolsku Marcu.

Komentirajući još uvijek teoretski ne završenu borbu za vozački naslov, koji će pripasti Hamiltonu na idućoj utrci ako završi u prvih pet, bez obzira gdje Sebastian Vettel završio, Briatore kaže da će Britanac apsolutno zaslužiti taj naslov:

“Pobjeđuješ ili gubiš utrke, ali prvenstvo je više kao Giro d’Italia. Lewis i Mercedes su bili najjači, čak i kad je Ferrari bio veoma dobar na početku. Ali smatram da je Mercedes uradio bolji posao u razvoju.”, dodao je Briatore.

Komentiraj

9 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    Iceman 7 Prikaži

    I ti bi tesko utrku osvojio 2008. da nije bilo Nelsona Piqueta Jra…



    10

    0
    • osvojio je flaviov tim utrku u 2008. i bez pomoći piqueta jr.



      7

      0
    • a japan?, zaboravljas da je alonso u singapuru 2008 na 2 i 3 treningu imao najbolje vrijeme i Pole mu je vjerojatno izmaknuo zato jer mu je krepo motor.
      Tog Kimija jedno sto drzi u f1 je jos “madafaka” stav to sto kako Vettel prdne ovaj pomirisi.



      5

      0
      • F1puls Portal
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Kimija u F1 drže prije svega njegov poštenjački karakter (drugim riječima – timski duh) i marketinški potencijal. Popularnost svih vozača u zbroju ne dolazi blizu Raikkonenu kada se gleda širi spektar javnosti.

        Alonsov problem s motorom je viša sila zbog koje se indirektno i saznalo za Crashgate. Odnosno, da se kvalificirao sa 3 decilitra goriva u prvi startni red bez problema s motorom – ona nebulozna taktika ranog ulaska u boks i razbijanja Piqueta ne bi izgledala toliko nebulozno.



        8

        0
      • Posteno i od tebe sto si i sam priznao a to vidi vecina da Kimija drzi u f1 sve samo ne njegova voznja sto je Briatore i rekao.



        6

        0
      • F1puls Portal
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ma dobro, Briatore laprda svašta jer očito pati od toga da bude relevantan, Villeneuveov sindrom, s tim da Villeneuvea nekad netko nešto i pita.

        Što se Kimija tiče, nitko ne vjeruje da je on još danas “top-tier”, ali ima puno drugih kvaliteta kojima to nadoknađuje. Bilo bi glupo da šefovi ekipa vozače biraju isključivo po tome tko nosi dvije desetinke više ili manje.



        5

        0
  2. S kimijem u ekipi ni Mercedes ne bi vidio konstruktorski naslov…..U biti kad razmislim , za dobrobit prvenstva bi bilo najbolje da Massa i Kimi voze za Merc…. napokon bi imali ludo prvesntvo do samog kraja.



    11

    0
  3. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Došao kao zamjena za Massu a ništa nije bolji od njega.



    3

    0
  4. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Da bi ste osvojili naslov morate osobno biti skloni kriminalu ili bar prevarama.
    Uz to morate imati povodljivoga poluinteligentnoga mladog vozača u prijateljskoj momčadi.
    Ako je moguće neka se zove Nelson Angelo Piquet .
    Ako tako napravite, nema šanse da vas prokuže.
    Garantira svojim imenom:
    Flavio Briatore
    Jedna od dvije osobe doživotno prognane iz Formule 1 – bar se ja ne sjećam nekog tako ………………



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni