Massa sumnja u mogućnosti Roberta Kubice i Paula di Reste

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 6 godina 2 min 38 komentara

Momčad iz Williamsa nema lak zadatak u odabiru timskog kolege Lanceu Strollu za 2018., a tehnički direktor Paddy Lowe je prije par dana ponovio da se i dalje razmišlja o četvorici vozača: Felipeu Massi, Robertu Kubici, Paulu di Resti i Pascalu Wehrleinu.

Kubica je Williamsov jednosjed iz 2014. testirao dva puta ovog mjeseca, na Silverstoneu i na Hungaroringu, ali Massa smatra da će njegovi fizički nedostaci još više doći do izražaja u aktualnoj specifikaciji bolida.

“Prije svega, nemam pojma kako on vozi. Da budem iskren, ja ne mogu raditi ono što on radi, voziti samo jednom rukom. Teško mi je povjerovati da na nekim utrkama neće patiti u ovom bolidu koji je fizički puno teži za vožnju. Uistinu poštujem to što radi, to je jednostavno nevjerojatno. Ali nemoguće je vjerovati da neće imati nekih problema.”

Drugi kandidat za mjesto u momčadi, Paul di Resta koji je Felipea ove godine mijenjao na VN Mađarske i koji je također dobio priliku testirati FW36 na Hungaroringu, također ne kotira dobro ako se pita Massu. Razlog su neuvjerljive predstave u DTM-u gdje vozi otkako je izgubio mjesto u Formuli 1. Di Resta je u četiri sezone tamo završavao 15., 8., 5. i 11.

“Ne vjerujem da je on pravi vozač za momčad, za razvijanje bolida, pokazivanje rezultata i svega. Uz to, ne vjerujem da radi odličan posao tamo gdje se utrkuje.”

“Uglavnom, nisam ovdje kako bih se žalio ili govorio o nečemu, to je samo moje mišljenje.”

Massa se trenutno nalazi na 10. mjestu vozačkog poretka s 36 bodova, četiri više od momčadskog kolege Strolla.


Odgovor

38 komentara

  1. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Nekad simpatican momak postaje gundjavi “starac”



    7
    7

    0
  2. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Sto je Massa postigao ove sezone? Vratio se iz mirovine da bi drugim mlađim ili boljim vozačima blokirao mjesto. I ne, ne govorim za Kubicu i Di Restu vec Wehrleina koji je itekako zasluzio nesto bolje od Saubera. Zasluzio je i vise od ovog Williamsa, ali jbg to je druga priča.

    Eh moj Massa mislim da bi i limitirani Kubica i Di Resta napravili dobar posao i to dobro znas. Da mu se ne trese mjesto u momčadi nebi ovakve izjave davao.

    ja bi se zapitao da me neko zeli zamijeniti kako kaze: limitiranim Kubicom koji vozi jednom rukom. Legenda si i uvijek ces ostati, ali ovaj povratak iz “mirovine” mi nikada nece biti jasan.



    10
    10

    0
  3. Kimi Raikkonen
    Iceman 7 Prikaži

    Koga briga za Williams , sva 4 vozaca su bolji izbor od Strolla koji je trebao ostat van F1 jos bar 2 godine, a da sam na njihovom mjestu dao bi Kubici ugovor na 4 utrke, i ako se dokaze, upada. Massa je imao dosta nesreca ove sezone ali da njegove voznje nisu bajne pokazali su mu Bottas i pogotovo Alonso. Massa nije vozac koji bi nekom trebo govorit da nije dobar …



    7
    7

    0
  4. Fernando Alonso
    Tab F1 Prikaži

    Massa je rekao istinu, a istina ponekad boli.
    Žao mi je Kubice, ali F1 je na previsokom nivou da bi on u ovakvom stanju mogao odgovoriti zahtjevima.
    Ovo je moje mišljenje, gledajući ga kako se drži i odnosi prema ozljeđenoj ruci.
    Mislim da bi bilo neozbiljno, bilo kojoj momčadi, upustiti se u rizik njegova angažmana.
    Obožavam Kubicu, ali jednostavno te život ponekad spriječi.
    Jedini problem u ovoj priči je Stroll koji je trenutno daleko od naziva F1 vozač.
    Trenutno je Palmer je za njega institucija !!!



    5
    5

    0
  5. Formula1
    f1zd Prikaži

    Na što je spao…
    On je svojim vožnjama od 2011-2013 zaslužio da ga se izbaci iz sporta, a ni poslije toga nije briljirao…
    Bilo bi najbolje da se dogovore s Martinijem pa da uzmu Pascala.



    3
    3

    0
  6. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    4 vise od Strola.

    A svi znamo kakav je mali ostvio utisak…
    Pa generalno naredna bi bila bas teska za njih. Pored standardne 3jke, ispred njih bi bili FI, Reno i Meklaren. Odnosno sa TR bi se borili za 7 mjesto.
    Tako da opasan posao je pred njima.

    Sve sto je rekao upravu je. Ali isto tako ni on se ne uklapa u tu pricu. Daleko je i on od onog sto treba Vilijamsu. Ali sa kakvim vozacima raspolazu, i Masa im je odlican.

    Al fakat Vehrlein bi bio idealan. Al godine…



    2
    2

    0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Navodno rekoše iz Martinija da godine više nisu problem.
      Pročitah negdje.
      Svaka čast Kubici i njegovoj želji, ali i po meni je Pascal najbolje rješenje.



      4
      4

      0
      • F1puls
        Krstas Donator Prikaži

        Strol i Paskal.
        I eto im vozacke postave za narednih 10 sezona ?



        4
        4

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        prije par dana:
        Lowe, however, admitted that Williams is having to consider the wishes of main sponsor Martini, who would prefer that only drivers over 25 advertise their alcoholic drinks.
        “Yes,” Lowe confirmed, “but I’m also sure Martini realise how important the drivers are to us.
        “We will choose the option that is best in terms of results, rather than the one that works best for the sponsors.”



        2
        2

        0
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        E da hoce uzeti Pascala…to je idealno rješenje.



        4
        4

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Postoji mogućnost da se dovede Wehrlein, a da marketinške obaveze obavlja Massa kao veteran ekipe. Nešto slično je radio McLaren s Hakkinenom i Johnnie Walkerom.



        5
        5

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        @vetma
        oćeš reć wehrlein vozi, massa pije? :D



        16
        16

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Tako se čini :mrgreen:



        3
        3

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Ante, kad si već spomenuo to ime “Mika iz šljivika”
        Fora Slavka Cvitkovića nakon Mikinog plakanja u grmlju zbog odustajanja.
        Ok, bilo je to pomalo zlobno, ali isto tako, nikad viđeno.
        Čovjek se pred naletom Ferrarija, tim odustajanjem u MCL- u oprostio od sna o tri uzastopna naslova prvaka.
        Zapravo, od sna o lijepom kraju karijere – to mu je mislim bila predzadnja sezona,
        s tim da se u zadnjoj ionako nije proslavio (bar tako mislim )

        Uglavnom:
        Ta kampanja sa Mikom Hakinnenom koju si spomenuo je prošla kroz Zagreb
        prije 4 -5 godina. 2012 ili 2013 . Tako nekako.
        Cilj kampanje je zapravo bio teški alkohol – J.W. točnije, kompletni asortiman vlasnika tog branda.
        Zabrani reklamiranja alkohola su doskočili standardnom forom.
        Cijela ta kampanja je išla pod nekim geslom ala:
        “dok piješ ne voži – ja nišam nikada, majkemi hik hek hok ”

        Sjećam događaja zbog toga jer su mi iza zgrade u kojoj živim nekako baš te godine završili proširenje i novi asfalt na komadu Radničke ulice. Taman za Mikinu pokaznu vježbu.
        Dok je hrpa radnika marljivo radila na postavljanju prepreka, reklama….
        predradnika sa ozbiljno namještenim facama, zbog dojma pred
        “visokim dužnosnicima” dotične kompanije koji su došli provjeriti predradnike
        kako provjeravaju radnike.
        Zapravo, plašila ih je neugodna spoznaja da su možda napravili glupost kada su
        pred + radnicima prije početka posla podijelili poklone u vidu alkohola.
        Najviše ih je zanimalo da li su dečki poklone spremili za kasnije ili utamanili unaprijed ………..

        Oni su tako radili, jedni druge nadgledali, a ja sam morao svojom Hondicom Civc 1991. g otići nekim poslom.

        Vrag nije dao mira.

        Autom sam se potiho došuljao do parkinga dugačkog 50 -100 m kojeg od
        “ceste događanja” dijeli samo veliki rinzol.
        Zaklonjen parkiranim autima usred relativne tišine gledam tu domaće-stranu ekipu
        kako su potpuno predani poslu i fokusirani da što profesionalnije i bez greške odrade stvar.
        Ipak , ne dolazi svaki dan Mika.

        Nafrljio sam gas i jedno 10 -15 sekundi driftao prednjim kotačima.
        Kunem se, nisam ručnu nisam dirao. Možda maaalooo.
        Kazaljka “rpm” brojčanika stajala je na 7.000.
        Jadni motor br:2 zvukom je odavao da moli milost u vidu otpuštanja papučice kuplunga ako već gas ne puštam.
        BUKA JE U MODI (taj dan definitrivno bila)
        Gume su škripale, gume su se dimile, a auto polaaako dobivao na brzini.

        Reakcija zaposlenih je bila naravno nagla ali…… kao da su izveli dijelić neke prekrasne baletne koreografije.
        Svak je bio u nekom svom položaju – zadubljen u posao.
        Iz tog položaja – svi su u isto vrijeme poletjeli, ne, poskočili, poletjeli u zrak….. kao ptice.
        Dan je bio tako sunčan, a je se nisam mogao prestati smijati.

        Mika je kasnije naravno pokazao kako se to ispravno i profesionalno radi,
        ali nitko nije poletio.



        3
        3

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        pero, ovo sam mikom u zagrebu je dobra priča , s guštom sam je pročitao. stvarno. i to ne samo što si vozio hondu.
        ali, opet krive podatke davaš na počektu komentara:
        1. nije mika iz šljivika nego iz vrbika (manje bitno)
        2. to se dogodilo u monzi ’99. , u sezoni u kojoj je mika osvojio drugi naslov (više bitno)



        1
        1

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        p.s.
        Motor br:1 zamijenio sam malo jačim motorom br:2 kojeg sam kupio u jednom Austrijskom “šrot-placu” onkraj Graza.
        Boktemlatno, taj “schrottplatz” – bar tada krajem 90-tih – izgledao je bolje i bio je svim mogućim, za Honde potrebnim dijelovima opskrbljeniji, nego svi tadašnji Hrvatski dućani
        zajedno.
        O kvaliteti nema smisla ni govoriti. Isključivo cijeli ili testirani dijelovi. Nikakvi talijanski zamjenski djelovi.
        Jednom sam bio u žurbi, usput mijenjap disk pločice
        i budala mi je uvalila talijanske.
        Još me laže. Nisu original, ali nemački 100 posto.
        Skoro sam poginuo. Pretvore se u klizalište čim se ugriju
        Mogao sam birati motor po kubikaži ili kilometraži. od 50 – 200.000 pređenih km.
        (ovi samo sa 50 km su novi motori, ispali sa šlepera u nekoj nesreći)

        Zašto sam mijenjao motor? Ne zbog snage, nego:
        Iz meni tada nepoznatog razloga motor br:1 trošio je ulja u omjeru s gorivom 1 – 10 (1 litra ulja na 10 litara goriva)

        Kasnije mi je njegov bivši vlasnik – moj tadašnji gazda priznao:
        Promijenili bi (ili samo dolili ?) ulje nakon što bi se upalila crvena lampica.
        Na žalost, neki i dan danas misle da ta lampica (slično kao i lampica od goriva)
        govori da si na nuli sa uljem.
        Vjerojatno se i pitaju se zašto nije prvo svjetlila žuta lampica da znaju kako su
        na rezervi.

        Uvijek sam govorio da puno pametnije bilo, umjesto lampice da iskoči poruka – može i crvena:
        Cijenjena vozačice / cijenjeni vozaču.
        Upravo stre uništili motor !!!



        2
        2

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Napisao sam da se točno ne sjećam.
        Vrbik- šljivik? Da, da, može biti, zašto mi je šljivik ostao u glavi, tko zna? Logično da je vrbik.
        Bil je u grmlju a ne ispod stabla.

        Ono s plakanjem.
        Je, bila je Monza, nego, ziher si si da nije bilo 2.000?
        Nekako bih dao ruku u vatru da je bilo 2.000.
        I ne samo to, nego da je tada izgubio šansu za naslov.
        Puno sam radio tih godina.
        Izgleda previše.


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @Pero
        1999.
        1000%
        @zeko je pamti i po tome što je Frentzen u Jordanu pobijedio
        Mika je laganini vodio i onda napravio bezzzze grešku
        Pa se isplakao.
        A Irvine se približio/izjednačio/poveo u poretku (ne znam tačno).



        1
        1

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Je , da, sam je napravio glupost.
        Nije bio kvar.
        Mislim da je nakon onog “flat out” poluzavoja
        gdje se vozi max. brzinom ušao prebrzo ili prekasno zakočio… uglavnom
        izvrtio se u šikani s minimalnom brzinom, ali nije mogao dalje.
        Šljunak ili se zapucao u barijeru, nešto od toga.
        Ne znam da li je vodio ili se probijao naprijed.


        0
        0

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Kada nikako drugačije ne ide.
        Kada zezneš na sve zamislive moguće načine.
        Vrijeme je da probaš sa uputstvom za upotrebu,
        tzv: Manuelom
        Manueeel !!! *

        * Fora iz cjelovečernjeg crtrića “Walle” – 2008.g
        Toplo preporučam djeci, mami, tati, dedi, baki
        dakle sigurna zabava za cijelu familiju bez
        neugodnih filmskih trenutaka garniranih sočnim pitanjima djece.
        https://youtu.be/n_-V4yJ5LFQ?t=31


        0
        0

        0
  7. Sebastian Vettel 5
    Schumi Prikaži

    Stvarno ovaj Massa nisko pada sa ovim izjavama. Ne znam čemu se on nada, kad zna da ni ove godine nebi imao mjesta, da nije bilo specifične situacije. Ima puno boljih opcija od njega, ne računajući Kubicu…



    2
    2

    0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Čuj, to bi se i za tvoj komentar moglo reći.
      Massa je umirovljenik i nema što tu on trolati.
      Istinu govori da je momčadi iz sredine poretka
      glupo zamijeniti njega penzionera sa dva druga penzionera
      i to jednim bez ruke, a drugim skoro bez bodova u svojoj karijeri.
      Moraju staviti bar jednog mladog vozača.
      A sada da li bi To bila varijanta
      Massa – mladi
      Kubica – mladi
      Paul – mladi
      Svaki će vozač za sebe reći da je najbolji.
      A zašto i ne bi?
      Mislim da u toj kombinaciji Paul di Resta nema što tražiti.
      A Kubica ili Massa.
      Volio bih i ja ponovo vidjeti Kubicu.
      Međutim, ne bih volio vidjeti kao se muči, blamira,
      i ugrožava život jednom rukom.



      10
      10

      0
  8. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Massa je na zalasku karijere i nema on što trolati.
    Ionako vozi kao umirovljenik s produženim stažem.
    Sve što je rekao drži vodu.
    Paul di Resta je pokazao što zna, a zna malo.
    A primjedba za Kubicu (osim što nije više mladić),
    da je vožnja bolida F1 jednom rukom sigurno deficit u odnosu
    na vožnju sa dvije ruke.
    Tu nema spora. Tu nema dileme.
    Kada bi uzeli njih dvojicu, dobili bi maksimalno ono što smo već od njih vidjeli
    jer ne mogu više napredovati od onoga što su pokazali do sada.
    Izgubili bi mogućnost da s mladim vozačaem razvijaju i sebe i njega.
    Momčadi iz sredine poretka ne bi smjeli sebi dopuštati nemati mladoga vozača.
    Ne mogu kao najbolji kupiti vrhunskog vozača i onda drugoga po izboru i dogovoru.
    Moraju bacati karte na paralelni razvoj momčadi i vozača.

    Ako je Kubica napravio dobre rezultate ok.
    Ali bi uz njega morali staviti novog perspektivnog mladog vozača i razvijati ga da im postane
    za nekoliko sezona vozač NO.1 na kojega se
    mogu dugoročno osloniti.



    8
    8

    0
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ono kad imaš godine a nisi naučio biti gospodin. a nije da nemaš para pa da ti treba za uzdržati obitelj.
    panj



    5
    5

    0
  10. avalon Prikaži

    e siroti “moj” felipe kako te pojedinci pljuju :( a sve šta si uradija … iznija si svoje mišljenje koje STOJI jer…. ajmo redom , je li kubica testira sa bolidom iz 2014 ? DA ! jesu li ovi novi bolidi fizički zahtjevniji za vožnju ? DA ! ima li problema kubica sa rukom ? DA ! bili mu to moglo bit problem u ovoj spec ? vjerovatno da . je li felipe podcjenija kubicu izjavivši “Uistinu poštujem to što radi, to je jednostavno nevjerojatno. ” ? šta se tiče di reste … u F 1 je u 3 sezone osvaja 13. ( kolega sutil bolji ) , 14.( hulkenberg bolji ) i 12. misto ( bolji od sutila ) . u DTM – u uspješan 2008./09./10. ( do dolska u F 1 ) , a posli odlaska 2014. je bija 15. , 2015. je bija 8. , 2016. je završija 5. i ove sezone je 11. . kosi i se to sa massinom “opaskom” o di resti “Uz to, ne vjerujem da radi odličan posao tamo gdje se utrkuje.” ? valjda da jer paul za vodećim u DTM – u zaostaje samo 80 bodova šta znači da felipe laže jer di resta odlično radi posao :) :) :) a ova pljucačina zbog massinog povratka … pa da je bottas osta u williamsu felipe bi danas bija “umirovljenik” ( makar za F 1 ) no odlaskom valtteria koga iskusnog ili iskusnijeg su mogli angažirat uz mladpg strolla ? je li najlogičniji izbor bija massa koji je za williams odvozija prethodne 3 sezone ? uostalom ne bi se massa moga vrtit da to u williamsu nisu želili zar ne ? i onda omalovažavanje njegovih sezona ..hm , interesantno da se katkad veličaju neki koji su omiljeni , a nemaju rezultata ( npr hulkenberg ili nekad “davno” sutil , kobayashi , vergn itd ) , a onaj koji je ostvarija 11 pobjeda ( ova 4 navedena i omiljena zajedno ih imaju 0 ) , 16 PP , 15 FL i 41 postolje je omalovažavan ?!?!? zato jer je pošteno odradija 2007. poštujući dogovor unutar tima čime je pomoga kimiju da osvoji titulu iako je finac bija “rookie” u ferrariu ? “zgazija” je svoj ego zbog uspjeha tima . da su to napravili alonso ili lewis neko od njih dvojice bi bija prvak te 2007. no oni su se umisto suradnje “klali” . je*o tim , ego je bija jači . 2006. je završija 3. , 2007. je bija 4. , 2008. se do samoga kraja borija za titulu ( 6 Vs 5 pobjeda uspoređujući sa lewisom te sezone , a ima je i 2 odustajanja više od lewisa i na kraju bod manje ;) ) posli kobne mađarske i frakture koju je doživija bija je valjda malko “stisnut” no i tada je završava prvenstva 2010./11. na 6. mistu . je*i ga ako je npr 2011. jedan od naboljih i nakompletnijih alonso moga završit prvenstvo 4. šta je OK zašto je onda bila sramota kad je massa završija tu sezonu 6. ? možda zbog 139 bodova zaostatka za fernandom ? pa i kimi je 2015. završija sa 128 bodova zaostatka za sebom pa ? omalovažava li finca neko ka neki sada massu ?



    12
    12

    0
  11. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Ne znam šta toliko pljujete i serete po Massi. Čovjek je realan i nije ništa krivo rekao. Samo glupi zaluđeni fanovi mogu vjerovat da će Kubica vozit full sezonu za neku momčad. Da može već bi vozio preko Renaulta i sl. Isto kao da imaš olimpiske igre i staviš paraolimpica sa njima da se natječe. Mislim da Williams igra igru. Zna za publicitet koji nosi Kubica i to sad koristi i želi ga navuć na sebe. Zato je ostavio odluku za kraj sezone. Što se tiće DiReste on nije nikakav kandidat jer da je onda bi ga uzeli kad se Massa povukao a ne bi Massu zvali nazad. Jedino mali Pascal radi Wolfa i Mercedesa ali on je premlad za Martini i za razvoj bolida a tu je i mali Stroll. Ako su pametni ostavit će Massu iako mislim da to već i oni znaju. Opet će bit tresla se brda rodio se miš.



    3
    3

    0
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      motorsport nije ‘olimpijada’, u motorsportu se osobe sa određenim tjelesnim nedostatkom mogu ravnopravno natjecati sa konkurencijom.
      što se tiče williamsa, možda i kvjata treba ubaciti u cijelu priču.



      1
      1

      0
      • Pirelli Intermedium
        Dia_Vandy Prikaži

        Pročitaj još jednom pa možda shvatiš da je to bila usporedba a ne da se uhvatiš toga zdravo za gotovo … ne umanjujem Kubičin talent ili sposobnost ali nije isto kad netko vozi sa dvije ruke a netko sa “jednom.”


        0
        0

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        loša ti je usporedba, ok?
        on je ‘jednom’ rukom osvojio wrc2 titulu, pobijedio u monza rally showu, uspješno testirao ili utrkivao se sa …dtm mečkom, gt mečkom, kollesom lmp1, renaultom rs01, gp3 bolidom i sad renault i williams f1 bolidom… sigurno sam nešto i zaboravio.
        jedan clip star 4 godine, gledajte kako se vozi ‘jednom’ rukom. uz napomenu da mu se zdravstveno stanje znatno popravilo od tad.
        https://www.youtube.com/watch?v=sA-qt1Rmxa0


        0
        0

        0
      • Pirelli Intermedium
        Dia_Vandy Prikaži

        Nije loša usporedba nego ti favoriziraš Kubicu i misliš da to što ga ti opravdavaš da je dobar vozač kao njegov menadžer da će netko tebe poslušat i uzet ga u tim. Da je tako dobar u F1 kao što pričaš već bi vozio za neki tim ili bio bar test vozač. Pored masu mladih ili iskusnih vozača na gridu da netko uzme Kubicu koji ima hendikep? Svijet formule 1 nažalost nije tako milosrdan, ispadaju vozači koji imaju talenta … A Kubičin uvjet je da ga netko primi za cijelu sezonu jer u protivnom mora vratit odštetu od F1 koju je dobio nakon nesreće … tako da su mu šanse jako male da se vrati u F1.


        0
        0

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        ja ga ne favoriziram, nego me živcira kako ga dio javnosti perceprira kao invalida, koji ove testove odrađuje iz pr motiva, ili nekakve samilosti.
        ‘već bi vozio’ – pa upravo radi na tome, ne može prije.
        ponavljam, u zadnjih godinu-dvije mu se popravilo zdravstveno stanje.
        prije nije mogao voziti formule zbog skučenosti kokpita. šanse za mjesto u williamsu su po meni jedno 30 %.
        može li pojašnjenje o ‘vraćanju odštete’, prvi put čujem za to.


        0
        0

        0
      • Marlboro
        McKruno Donator Prikaži

        Ako sam dobro shvatio, Kubica je dobio osiguranje ili odštetu zbog ozljede na temelju toga da više nikad neće moći voziti F1. Ako će voziti onda mora vratiti lovu. Indicije su da su u pitanju milijuni.


        0
        0

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        evo, pronašao sam:
        According to Germany’s Auto Motor und Sport however, the Pole’s management team – which includes reigning world champion Nico Rosberg – is excluding a one-off return because it would imply the reimbursement of a huge lifetime insurance payout Kubica received for being permanently unable to race in F1.

        zahvaljujem dia_vandy na informaciji.


        0
        0

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        To se odnosilo na mogućnost jedne utrke ove sezone (Toro Rosso ili gdje god), što se Kubici ne isplati. Ali, ta računica ne vrijedi za potencijalno stalno mjesto u Williamsu iduće godine jer bi zaradio puno više nego bi izgubio zbog odštete.


        0
        0

        0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.