Izdvojeno

Steiner podupire Hornera: Suci nisu dosljedni

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haasov šef Gunther Steiner slaže se s Red Bullovim kolegom Christianom Hornerom kada je u pitanju konzistentnost sudaca na trkaćim vikendima. Talijan nije ulazio u to zaslužuje li Verstappen kaznu, već na to da suci općenito imaju dvostruke kriterije kada je riječ o jako sličnim incidentima.

Steiner se tako osvrnuo i na incidente svojih vozača u kvalifikacijama za VN SAD-a. Lance Stroll je tada zasmetao Romainu Grosjeanu koji je morao otići izvan staze, za što je Kanađanin dobio tri mjesta na gridu i jedan kazneni bod.

S druge strane, Kevin Magnussen je istu kaznu dobio za blokiranje Sergija Pereza, ali Steiner smatra da su suci tu trebali biti blaži jer je u prvom slučaju bila puno veća brzina dolaska bolida koji je u brzom krugu.

“Ne želim da Strolla kažnjavaju, ali sljedeći puta želim znati je li to pet ili tri mjesta kazne. Ta dva slučaja nisu usporediva, ali dobili smo istu kaznu za ono s Perezom kao i što je Stroll dobio za ono što je učinio nama. Ono što se nama dogodilo je bilo opasno jer je razlika u brzini bila golema, a ono s Perezom se dogodilo na sporijem dijelu staze. Perez je mogao vidjeti da se Magnussen neće pomaknuti jer nije znao da je on tamo.”

“Pitam se kako možemo biti konzistentniji, isto je i s onim što se dogodilo Verstappenu. Postoji nekoliko incidenata kao što je Christian govorio spominjući par drugih bolida koji su izašli izvan staze i prošli bez kazni. Neću o tom suditi jer to nisam vidio.”

“Prošle godine je Gutierrez kažnjen na Spa-Francorchampsu s pet pozicija i tri kaznena boda zbog izguravanja Pascala Wehrleina, to je bilo opasno, prihvatili smo to i ispričali se. Jučer je situacija bila slična, a Stroll je otišao s tri pozicije i jednim bodom. Nije dosljedno.”

“Ne želim da Stroll dobije više, ne želim da itko bude kažnjen, ali ne znamo što očekivati. Isto je i za Christiana jer se čini da neki to mogu raditi, a drugi ne.”

“Moramo biti dosljedni jer je jako teško interpretirati pravila ako se suci ne drže jednog kriterija i bez objašnjenja zašto je tome tako.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Po meni nije isto preteći bolid skraćujući zavoj i jednostavno “proširiti” putanju pri izlasku iz zavoja što su baš svi radili tamo u predzadnjem zavoju.
    A za pravila u vezi blokiranja u brzom krugu, mislim da bi kazna za svaki takav prijestup trebala biti ista. Na kraju krajeva blok je blok i kaznu dobivas jer taj vozac nije uspio nastaviti brzi krug zbog tebe



    14

    0
  2. Kako biti dosljedan kad ima previše rupa u pravilima.. samo je razlika u tome što neki mnogo bolje iskorištavaju rupe, neki malo lošije, a neki uopće ni ne znaju gdje su rupe pa se čude i pretestiraju.. ;)
    možda je jedno od rješenja uvesti stalnu i nepristranu komisiju sudaca (recimo moćnu petorku) te da se ne miču s tih pozicija tijekom cijele sezone.. i sve se odluke moraju donositi jednoglasno.. takoreći, demokracijski.. :D



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni