F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Na današnji dan: Tri vozača postižu identično vrijeme u kvalifikacijama za VN Europe 1997.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

VN Europe 1997. koja se tada održavala na Circuito Permanente de Jerez, bila je zadnja utrka sezone te je odlučivala o novom prvaku Formule 1, a za titulu su se borili Michael Schumacher i Jacques Villeneuve.

Okršaj Nijemca i Kanađanina, odnosno događaji u utrci među glavnim protagonistima za naslov, ishod utrke i kasnije diskvalifikacija Ferrarijevog vozača iz prvenstva, uglavnom su poznati velikoj većini navijača Formule 1. Ono što je možda manje poznato kada se spomene VN Europe iz 1997. je svakako subota 25. listopada, dan kada su se prije 20 godina održale kvalifikacije za nedjeljnu utrku.

Ostale su upamćene po tome što su čak trojica vozača, uključujući Schumachera i Villeneuvea, ostvarili identično vrijeme, što je do dan danas ostao najtjesniji kvalifikacijski rezultat u povijesti Formule 1, te prvi i jedini takav slučaj do sada.

Svaki vozač je tada na raspolaganju imao 12 mjerenih krugova u 60 minuta, a najbrži krug bi se uzimao za određivanje startnog grida. Mjerilo vremena bio je sustav kompanije TAG Heuer koji, poput onih koji se koriste u današnjoj Formuli 1, imaju razlučivost do jedne tisućinke.

Prvi je svoje najbrže vrijeme postavio Jacques Villeneuve u Williams Renaultu 14 minuta nakon početka kvalifikacija, a ono je iznosilo 1:21.072. Desetak minuta nakon njega identično je vrijeme postavio Michael Schumacher u Ferrariju, a 9 minuta prije kraja kvalifikacija Villeneuveov momčadski kolega Heinz-Harald Frentzen postavlja također 1:21.072.

Sukladno sportskom pravilniku Formule 1, prednost će u ovom slučaju imati vozač koji je prvi odvozio svoj najbrži krug, pa je Villeneuveu pripao pole position, Schumacheru drugo, a Frentzenu treće mjesto.

Četvrto vrijeme je odvozio tada aktualni svjetski prvak Damon Hill u Arrows Yamahi. Britanac je imao zaostatak od samo 0.058 sekundi, ali tko zna što bi se dogodilo (možda pole position ili četvrto identično vrijeme) da u posljednjem zavoju nije morao usporiti zbog žutih zastava, koje su redari pokazali zbog izvrtanja Ukya Katayame na startno-ciljnoj ravnini poslije zadnjeg zavoja…

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

30 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Uvijek me zanimalo kolika je vjerovatnoća za ovako nešto
    Ono 1: xxxxxxxxxxxxxxxxx



    4

    0
  2. Mclaren KERS Prikaži

    To sam gledao uživo mislim da je bio njemački RTL2, a tek utrka onaj gnjusni Šumaherov potez..od onda sam ga prekrizio. Te sezone je Mclaren postao prava ljubav a mislim da je to i bila prva Mikina pobjeda..



    11

    0
  3. Ayrton Senna lujo44 Prikaži

    Ovo je bio lijep dana jer JV osvojio naslov prvaka a ne on s…e od vozača MS koje je još jednom pokaza pravo lice i da je spreman sve učiniti za rezultat!


    0

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      a ne on s…e od vozača MS koje je još jednom pokaza pravo lice i da je spreman sve učiniti za rezultat

      Za razliku od čovjeka iz tvog nadimka koji je namjerno lagao sucima kako bi ušićario jednu poziciju za zelenim stolom; ili za razliku od čovjeka čiju kacigu držiš koji se namjerno sudario kako bi izbacio konkurenta iz utrke i osvojio naslov?

      Važno je od MS napraviti negativca. :thumbs:



      6

      0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        Taj kojeg ti pokušavaš ocrnit je imao razloga za takav čin u Suzuki, ali to se ne napominje.

        @avetma, ima li goreg od onog iz Bakua ove godine kod aktualnih vozača?



        1

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ako misliš isključivo na ovu sezonu – vjerojatno nema, ne pada mi ništa na pamet tako drastično glupo. Ako misliš inače kod ovogodišnjih aktualnih vozača, Baku je mala beba :) Ali opet, to ovisi kako tko gleda na te situacije.



        3

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        Mislim općenito na poteze vozača, ali ništa tipa Singapore 2008. i sl.



        1

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Kako kome, to je već subjektivno. Baku je izuzetno glup potez, ali realno skoro bezopasan. Ja recimo najteže prožvačem podmukle poteze. Primjer Hungaroring 2007. :)



        1

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        Da, subjektivno, ali subjektivno može biti sve na svijetu.
        U Hungaroringu 2007. vidjeli smo dva podmukla poteza, ili točnije – tri. Dva su bila potpuno bezopasna, nitko nikog nije s namjerom udario i bilo je unutar momčadi. Onaj teći je bio opasan i skup, ali za momčad.
        Meni recimo teško padaju opasni podezi tipa Turska 2010.



        1

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        @Avetma poceo si da koristis trolerske fazone
        Uvodis nove likove u raspravu.
        Kao fan LH moram spomenuti i prljavi potez Glock-a na VN Brazila. :)
        Blue Flags je definitivno najruzniji potez ove sezone.



        1

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Za opasne ne moraš ići u Tursku 7 godina unatrag, imaš i ove sezone “dive-bomb” na sve strane, Perez-Ocon u Bakuu i u Belgiji pogotovo, prošle godine pomicanje prilikom kočenja prije nego što je ušlo u modu i tako dalje.

        Zato i kažem, meni opasno u principu ne smeta. Smeta mi ako jedan vozač stavi drugog u opasnost, a da je pritom on siguran. Kao grub primjer je ona promjena pravca na Kemmel pravcu. Tu je VER vozio opasno, ali samo za onog iza sebe. Jer, da ga je Kimi zajahao zbog razlike u brzini onda bi mu suci tražili ostatke tijela po šumama, a VER bi eventualno izgubio stražnje krilo na bolidu i to je to. Uzeo sam opet Maxa kao primjer jer mi je to idealno za pokazati što želim reći pod “podmukli potez”.

        A i ono s ljudske strane, smeta me kad svi vidimo da je netko namjerno zadržan u boksu (opet aludiram na MAĐ ’07), a onda dobiješ objašnjenje “sometimes you wait 10 sec, sometimes you wait half a minute”, kao – sve pet, nema problema, zašto pitate. Podmuklost, varanje, laganje, ili da se izrazimo politički nekorektno – ciganluk.



        1

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @Avetma poceo si da koristis trolerske fazone

        Npr? Daj citat, stvarno ne znam na što točno misliš. Sve što napišem ću rado obrazložiti. :) Ionako pišemo o subjektivnim dojmovima što kome smeta od vozačkih poteza…


        0

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Hehehehe,
        Lik je pricao samo o MS. :)
        Sto se tice subjektivnih dojmova,
        otvori nam temu najruzniji vozac svih vremena (ko spomene Laudu brise mu se post ;)).
        Ovo najprljavi vozac postaje dosadno :)


        0

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        @avetma
        U pravu si za svako slovo u zadnjem komentaru. Maxov trademark je podmuklost i bezobrazluk i to bez premca u F1. Ako bi pogledali sve poteze svih ostalih vozača u posljednjih par godina i stavili ih na jednu hrpu, na drugu stavili Maxa i njegove poteze – vaga bi propala u zemlju od Maxove gomile. Zaista je pravo čudo što još nitko nije stradao zbog njega. Moje je mišljenje da je Max (kada već pričamo o njemu) tek u začetku stvaranja problema kroz opasne situacije na stazi s obzirom koliko godina ima i koliko je još vremena ispred njega u F1. Kao vozač odličan dok nema nikoga oko sebe i kada napada za poziciju. U obrani pozicije smrtno opasan (ne zaj…..m se) vozač koji je daleko pomaknuo granice opasnog, iako je u F1 pri tim brzinama gotovo sve opasno. O Maxu će se još puno toga ružnog čuti po tom pitanju, a nadam se samo da nitko u međuvremenu neće stradati radi njega.

        Kao što znamo, Hungaroring 2007. je Ham izazvao prvi izašavši na stazu suprotno dogovoru, a ono što je uslijedilo u “najboljoj” je maniri FA, plus još cinkarenje. Za jedan GP vikend puna šaka brade
        Mislim da u povijesti F1 niti jedan vozač nije izazvao toliko negativnosti kao FA tog vikenda. Dugo sam smatrao da Prosta po podmuklosti nitko nikada neće skinuti s trona, ali uvijek ima i dođe gori. FA je kao vozač ekstra kvalitete – nevjerojatan. Dalje ne bih pisao.

        O ovakvim stvarima je jako nezahvalno pisati, barem meni, i volim se klonit od toga.


        0

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Kog briga koji je vozač ružan, sve se nešto mislim uskoro staviti još jedan onaj članak s ljepšim spolom. :mrgreen:


        0

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @1883: Uglavnom se slažem s napisanim.

        O ovakvim stvarima je jako nezahvalno pisati, barem meni, i volim se klonit od toga.

        Ovo su teme dušu dale za raspravu uz piće, jer ovako na internetu se lako zapali rasprava pa ode u krivom smjeru. Uživo je to puno veći gušt, čak i ovako trolerske/trash teme. :)


        0

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        @avetma

        Da, baš tako ;)

        Organizirajte nekakvo okupljanje… rado ću doći.


        0

        0
      • Ayrton Senna lujo44 Prikaži

        Vetma simbolu objektivnog novinarstva, ne možeš se suzdržat komentara ako se dirne u Ferrari ili MS a tvoj je doseg ovakav portalčić i da glumiš šerifa, da si takav i kad se govori o drugim momčadima i vozačima pa nebi riči reka e onda si glavni urednik i administrator i nepristran ali kad se dirne u gore navedene onda nastupa Vetma odvjetnik Feraria i MS ali glavni uredniče njih nebi obranili i oprali Prodanović & Nobilo zajedno a kamoli portalski novinarčić ko ti s argumentima koji su smješni, uspoređivati laganje LH za koje je sigurno dobio instrukcije od Mclarena i ako mu je to jedini mrlja u karijeri onda neka, Vetma ti sigurni nisi nikad lagao u životu! A sad spominjanje Senne nakon što su mu oteli prvenstvo 88 i u toj utrci PP stavili na “šporku” stranu staze to je najmanje šta je triba napravi i sramotno da ti ova dva slučaja uspoređuješ sa vožnjom ilegalnog bolida, namjerno zabijanje u Hilla pa zatim u JV, crna zastava Silverstone, blokiranje Alonsa u Monacu, pokušaj zabijanja Barrichela u pit wall u Mađarskoj i pokušavaš relativizirati i izjednačavati ove slučajeve, dno novinarstva! E sad me možeš banirati jer sam iznio mišljenje koje ti ne odgovara!



        2

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        E sad me možeš banirati jer sam iznio mišljenje koje ti ne odgovara!

        Eto kad si mi već dopustio, onda si baniran.

        Ako naučiš razgovarati onda se registriraj pod novim imenom, i nastoj ne dobiti 3 upozorenja u tri prva komentara koja objaviš na portalu.

        Edit: Sad vidim da si već registriran na ban listi, samo mi ne piše pod kojim imenom si bio ranije, stoji samo mail. :mrgreen: Onda mi je jasno zašto ovako trolaš, to je osvetnički pohod da dokažeš kako portal ne valja. Preseli se negdje drugdje slobodno. :)



        1

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        @lujo44
        Ayrtonu nitko nije pomaknuo PP mjesto s čiste na prljavu stranu kako ti kažeš, PP je ostao tamo gdje je i bio ali uz jednu bitnu stvar! Ayrton je dogovorio sa sucima i vodstvom utrke da se PP stavi na čistu lijevu stranu staze kako bi to u stvarnosti i bio PP, ali Balestre (FISA tadašnja) tu je odluku poništio.
        Ayrtonu nitko nije oteo naslov 1989. jer ga još nije bio niti osvojio, iako je bio praktički osvojen tom politički otetom pobjedom iz Suzuke.


        0

        0
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Ovo vracanje na portal nakon bana mi nije jasno.. Jednog dana kada dobijem ban, nema me vise xD



        1

        0
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      Haha.. Troll alert :D



      1

      0
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Nikad nisam volio MS.
      Uvijek Sam imao slicne argumente koje Ferrarijevci danas koriste kad se spomene LH.
      Ali nikad ne bih sebi dozvolio da kazem da je smece, kako za njega tako za bilo koga drugog.
      Uzevsi u obzir zdravstveno stanje MS i tvoje rijeci, ne mogu da vjerujem da ti uopste repliciram.
      Ali Eto …
      I jos da znas. Danas znam da Sam u krivu bio.
      Nadam se da ces i ti s vremenom odrasti.



      1

      0
  4. Ayrton Senna lujo44 Prikaži

    Jebote tek sam sad vidio Hill 4 s ovako malim zaostatkom u Arrowsu svaka čast porasta mi je u očima uvik sam mislio da je truba od vozača ali ovo nije za zanemarit!


    0

    0