Izdvojeno

Toro Rosso potvrdio Hartleyja za Meksiko, Kvjat out

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toro Rossov vozač Pierre Gasly se za VN Meksika vraća u bolid Toro Rossa nakon što je (na kraju ipak bespotrebno) propustio VN SAD-a u nadi da će voziti posljednju utrku japanske Super Formule kako bi pokušao osvojiti naslov prvaka. Francuz je već imao dva nastupa ove godine, u Maleziji i Japanu, a u kokpitu Toro Rossovog bolida je bio siguran za VN Meksika.

Ono što nije bilo poznato je tko će mu praviti društvo s druge strane garaže, Daniil Kvjat ili debitant s VN SAD-a Brendon Hartley. Šansu je ipak dobio Novozelanđanin, što znači da je Kvjat drugi puta ove sezone poslan na hlađenje.

Hartley je svoju prvu utrku u Formuli 1 završio na 13. mjestu, što je dobar rezultat s obzirom na gotovo nikakve pripreme za natjecanje u oktanskom cirkusu, tim više što je posljednju utrku u jednosjedima imao prije pet godina.

Kvjat je VN SAD-a završio na 10. mjestu, što je bilo tek treće osvajanje bodova za Rusa ove sezone.

Toro Rosso nije želio objaviti planove za posljednje dvije utrke sezone, VN Brazila i VN Abu Dhabija.

Budućnost Daniila Kvjata u Formuli 1 tako ostaje pod sve većim upitnikom kako se sezona bliži kraju.

Toro Rosso se trenutno nalazi na šestom mjestu konstruktorskog poretka sa samo pet bodova prednosti nad Renaultom.

Komentiraj

18 komentara

  1. F1puls Portal
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Stvarno se nadam da Toro Rosso ima dobrog psihoterapeuta…



    23

    0
  2. Praktički dva debitanta na sljedećoj utrci. Teško će zadržati šesto mjesto u konstruktorima.



    12

    0
  3. Fernando Alonso 14
    Kimi Prikaži

    Ako baš žele unazad dobro im ide



    21

    0
  4. Kimi Raikkonen
    Iceman 7 Prikaži

    Mislim da ni Gasly ni Hartley nece osvajat bodove do kraja sezone, ocito su se predali pred Renaultom….



    13

    0
  5. Svojski se trude da budu 8. u konstruktorskom poretku



    15

    0
  6. Nek im je sa srecom.
    Ako ko zna sa ovakvim situacija, to je Red Bul odnosno Toro Roso.
    Ne usudjujte unaprijed .



    1

    0
  7. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    E sad mi ga cak malo zao



    13

    0
  8. Ferrari
    racer 29 Prikaži

    Oscara za najbolje odluke glede razvijanja psihičkih sposobnosti kod mladih F1 vozača dobiva……
    SCUDERIA TORO ROSSO
    u prvom redu u publici mašu: Aguersuarri, Buemi i Vergne, a od sad i Kvyat :D



    22

    0
  9. Charles Leclerc
    Adro Prikaži

    Cekaj cemu ovo znaci covjek se vrati pokaze potpuno drukciji stil voznje osvoji bodove i odmah ga opet posalju ca mslm tesko da ce zadrzat 6. mjesto ali Kvyat bi mogo bar neke bodove osvojit,a ovi dvoje tesko da ce ista



    21

    0
  10. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Zanima me koju je sad seriju gledo….Vec vidim Verstappena kak rsdi party tam negdje u Nizozemskoj on i stari luduju, a jedini nepozvani gost je Kimi Raikkonen ?…uzas Marko i kompanija mu je unistila karijeru kao sto ce i vecini vozaca osim Maxa i Riccia iako kako kazu nikad nije kasno.



    13

    0
  11. Bernie Ecclestone
    Ferrari1345 Prikaži

    Potpuno nelogicna odluka s obzirom da je Kvyat jedini sposoban trenutno od sve trojice da dohvati koji bod i obrani konstruktorsku poziciju u prvenstvu. Čini se da je Kvyatova sudbina u Red Bullu gotova a vrlo izvjesno i u F1.

    No tko zna mozda je ovo s namjerom napravljeno da Verstappen ponovno pobjedi jer prethodna dva puta je do pobjede stigao nakon što je Kvyat bio izbačen iz momčadi :)



    9

    0
  12. Kako god, al gadi mi se to da se taj dečko toliko detronira.. Napravio je dva-tri sranja i otpao u TR, u redu, al max je napravio devet većih sranja pa nikom 5. tata, mama, pare…



    13

    0
  13. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Verstappen pobjeda ko neboder u Dubaiu



    3

    0
  14. Fernando Alonso
    Tab F1 Prikaži

    Nema smisla ovo što rade Kvyatu. Sramota!!!
    Iskreno se nadam da će ga uzeti Williams i da će se osloboditi RedBulla. Puno bi mu značilo za samopouzdanje i vjerujem da bi se vratile dobre vožnje.
    Massa u mirovinu, a Kubica od početka nije po meni ozbiljan kandidat. Jednostavno je ta ozljeda preteška. Velika šteta, ali to je život!



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni