Izdvojeno

Alonso: Još jedna propuštena prilika

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso odustao je 10. puta u 16 utrka koliko je vozio ove sezone. Na VN SAD-a se to dogodilo dok se vozio na sedmom mjestu.

“Mislim da je to bila utrka u kojoj nam nitko ništa nije dao. Sedmo mjesto nije bilo poklon, borili smo se za to”, rekao je Španjolac britanskim novinarima i nastavio.

“Imali smo dobre performanse u kvalifikacijama i dobar start. U utrci smo se žestoko borili. Mislim da smo bili sedmi jer smo bili sedmi najbrži. I izgubili smo tu priliku. Zadnjih četiri ili pet utrka smo izgubili 20, 30 bodova koji su vjerojatno mogli pomoći mom plasmanu u vozačkom poretku, ali i konstruktorskom poretku za momčadi. Propustili smo ovu priliku. Startali smo zadnji u Japanu. Startat ćemo zadnji i u Meksiku tako da je teško.”

Španjolac je dao svoje viđenje ceremonije predstavljanja vozača koje je vodio Michael Buffer. Mišljenja publike su podijeljena, a Alonso tvrdi da je to bila samo loša kopija Indianapolisa 500.

“Ta je utrka na neki način bila slična sa sličnim rezultatom”, rekao je Alonso koji je odustao i na Indy500 i na VN SAD-a nakon otkazivanja Hondinih motora, a onda je dodao. “Jedina stvar koja nije bila slična je prezentacija vozača, to je bila loša kopija, ali što se tiče ostaloga, ishod je bio prilično sličan.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Prica ove sezone koliko je samo izgubio bodova dok je bio na 6,7,8 pozicijama ove godine.



    5

    0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Zao mi je sto ce na kraju sezone ipak biti na samom zacelju zajedno s dvojicom Saubera i vjerojatno Kvyatom, a odvozio je, po mojem misljenju, jednu od, a ako i ne najbolju svoju sezonu (naravno koliko jr mogao)….Pocetak sezone u onoj krntiji koja se kvarila ko nespasena on prolazi u q2 a utrke provede u bodovima (naravno i odustane) ili u blizini….Tiska u tim kvalama i u utrci a izgleda tako nemocno i zalosno sve to…Bodovno stanje je vec davnih dana trebalo oborit 20 bodova ( zalosno mi je i izgovorit takvu cifru jer je nekad jednom utrkom osvojio vise neg u ovoj sezoni) a nakraju ce za neke ispast da je odvezo katastrofa….Najzalosnije od svega je sto ja jos uvijek svakim vikendom visim po live streamu i pratim treninge, letim po portalima i citam vijesti, a kvale i utrku se okrecem ko nadzorna kamera prema ALO na ekranu i sta se dogodi na kraju…nadas se ko lud i srce ti udara hoce li alonso bit pri vrhu kad ono krah…Ova sezona je zaborav, a sljedece se krece na vece stvari…Prodromou zna posao kao i cijeli Mclaren, Zak ce kad tad naci sponzora jer mi se cini kao super lik za ovaj tim i imam osjecaj da ce on biti jedan od kljucnih ljudi kad Mclaren dode na vrh, a vozaci su zvijeri…Sve je na Renaultu i njihovom motoru. Ako su mogli 2005-2006 i u rbr eri onda mogu i sad



    12

    0
  3. Mclaren
    KERS Prikaži

    Da je netko napisao najcrnji scenarij za Mclaren ovo se nebi ni u njemu dogodilo. Ovo je više nego užas. Ovo nije normalno, Honda je u velikim problemima..prevelikim..jedva čekam da odu. Neka Honda napravi najbolju PU ali negdje drugdje..mozda ce moji unuci navijati za tu pobjedničku Hondinu momčad.



    1

    0
    • Evo ti najcrnji scenarij:
      Alonsu iduće sezone dojadi i McLaren i Honda i Renault i uopće Formula 1, pa ode u mirovinu. Nakon toga McLaren angažira nekog anonimusa i ovaj ostvari dominantnu pobjedu u vozačkom i konstruktorskom poretku. Idući bi dan pisalo kako je u Asturiji pronađeno tijelo F. A. (36 godina) obješeno o stablo, bez ikakvih razloga ili oproštajnog pisma.
      Naravno, ne želim mu to, ali mi se taj scenarij čini vjerojatnijim nego da on osvoji još jedno prvenstvo.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni