17 SAD – live chat
17 SAD – live chat

Stoffel Vandoorne kažnjen zbog novog elementa pogonske jedinice

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Stoffel Vandoorne kažnjen zbog novog elementa pogonske jedinice

Crankshaft

Iako su se nadali da bi baš na VN SAD-a mogli ostvariti dobar rezultat od svih preostalih Velikih nagrada, stvari su počele naopako na jednoj strani McLarenove garaže.

Honda je odlučila promijeniti motor u bolidu Stoffela Vandoornea zbog velike kilometraže, pa će zbog novog (osmog u sezoni) zaraditi kaznu od 5 mjesta na gridu (ne 10 jer je već ranije korišten osmi po redu element neke od preostalih komponenti pogonske jedinice).

Kako prenosi Motorsport.com, novi motor s unutarnjim izgaranjem ima sitna poboljšanja u vidu boljih performansi.

Vandoorne će novi motor imati od prvog slobodnog treninga nadalje, dok će Fernando Alonso nastupati s motorom kojeg je koristio u Japanu.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica vozača McLaren Honde (prije ove objave) možete pogledati ovdje.

Podrži nas

Zadnji donatori:
fortmer

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9391 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Znači, možemo očekivati Alonsov team radio negdje u 31. krugu: “NO POWER, NO POWER, ENGINE HAVE NO POWER!!”

    – “Ok Fernando, come to the pits, we’ll need to retire the car…sorry…”



    7

    0