Vijesti

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN SAD-a

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes je nakon četiri petine sezone jedina ekipa prvenstva čiji korisnici (uključujući i tvorničku momčad) nisu dobivali kazne za prekoračenje od četiri pogonske jedinice po sezoni. Odnosno, momčadi koje s njom nastupaju su do VN SAD-a u prosjeku koristile 3.39 jedinica po vozaču. Ipak, u nešto povoljnijoj situaciji su Williams i Force India koji su posljednju specifikaciju motora načele nešto kasnije, te ukupno gledano imaju nešto manje korištenih određenih komponenata ERS-a i kontrolne elektronike.

Druga najpouzdanija ekipa je Ferrari koji je na posljednje dvije utrke imao velikih tehničkih problema na svojim bolidima vezano za pogonski sustav. Moguće je da Scuderia do kraja sezone ne posegne za novim elementima, a zaključno s VN Japana momčadi s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom su u prosjeku koristile 4.04 jedinice po bolidu.

Slijede ih Renaultove ekipe s prosječno korištenih 4.25 jedinica po bolidu, a začelje i dalje uvjerljivo drži McLaren Honda sa 7.92 jedinice za svakog od svojih vozača. Čak i da sezona sada završi, Honda je koristila dvostruko više elemenata nego što je to dopušteno pravilnikom, pa će japanska kompanija imati dosta posla kako bi svoj motor učinila snažnijim za 2018., uz smanjenje na samo tri motora, turbopunjača i MGU-H, te samo dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike za sljedeću sezonu s Toro Rossom.

Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači u prosjeku nastupali s točno 4 pogonske jedinice.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 4 3 3
Mercedes Bottas 4 4 4 4 3 3
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 5 5 6 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 5 5 5 3 3 3
Ferrari Vettel 5 5 5 4 4 4
Ferrari Raikkonen 4 4 4 4 4 4
Force India Mercedes Perez 4 4 4 3 2 2
Force India Mercedes Ocon 4 4 4 3 3 2
Williams Mercedes Massa 4 4 4 3 3 2
Williams Mercedes Stroll 4 4 4 3 2 2
McLaren Honda Alonso 8 10 10 8 7 6
McLaren Honda Vandoorne 7 10 10 7 6 6
Toro Rosso Renault Hartley 5 5 5 3 4 4
Toro Rosso Renault Kvjat 5 5 6 3 3 4
Haas Ferrari Grosjean 4 4 4 4 3 3
Haas Ferrari Magnussen 4 4 4 4 4 4
Renault Hulkenberg 4 4 5 3 4 4
Renault Sainz 5 6 6 3 4 4
Sauber Ferrari** Ericsson 4 4 4 4 4 4
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 4 4 4

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni