Mercedes je nakon četiri petine sezone jedina ekipa prvenstva čiji korisnici (uključujući i tvorničku momčad) nisu dobivali kazne za prekoračenje od četiri pogonske jedinice po sezoni. Odnosno, momčadi koje s njom nastupaju su do VN SAD-a u prosjeku koristile 3.39 jedinica po vozaču. Ipak, u nešto povoljnijoj situaciji su Williams i Force India koji su posljednju specifikaciju motora načele nešto kasnije, te ukupno gledano imaju nešto manje korištenih određenih komponenata ERS-a i kontrolne elektronike.
Druga najpouzdanija ekipa je Ferrari koji je na posljednje dvije utrke imao velikih tehničkih problema na svojim bolidima vezano za pogonski sustav. Moguće je da Scuderia do kraja sezone ne posegne za novim elementima, a zaključno s VN Japana momčadi s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom su u prosjeku koristile 4.04 jedinice po bolidu.
Slijede ih Renaultove ekipe s prosječno korištenih 4.25 jedinica po bolidu, a začelje i dalje uvjerljivo drži McLaren Honda sa 7.92 jedinice za svakog od svojih vozača. Čak i da sezona sada završi, Honda je koristila dvostruko više elemenata nego što je to dopušteno pravilnikom, pa će japanska kompanija imati dosta posla kako bi svoj motor učinila snažnijim za 2018., uz smanjenje na samo tri motora, turbopunjača i MGU-H, te samo dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike za sljedeću sezonu s Toro Rossom.
Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači u prosjeku nastupali s točno 4 pogonske jedinice.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Mercedes | Bottas | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 5 | 5 | 6 | 3 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 |
Ferrari | Vettel | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
Ferrari | Raikkonen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Force India Mercedes | Perez | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Ocon | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Massa | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Stroll | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
McLaren Honda | Alonso | 8 | 10 | 10 | 8 | 7 | 6 |
McLaren Honda | Vandoorne | 7 | 10 | 10 | 7 | 6 | 6 |
Toro Rosso Renault | Hartley | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 |
Toro Rosso Renault | Kvjat | 5 | 5 | 6 | 3 | 3 | 4 |
Haas Ferrari | Grosjean | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Haas Ferrari | Magnussen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Renault | Hulkenberg | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 |
Renault | Sainz | 5 | 6 | 6 | 3 | 4 | 4 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!