F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN SAD-a

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes je nakon četiri petine sezone jedina ekipa prvenstva čiji korisnici (uključujući i tvorničku momčad) nisu dobivali kazne za prekoračenje od četiri pogonske jedinice po sezoni. Odnosno, momčadi koje s njom nastupaju su do VN SAD-a u prosjeku koristile 3.39 jedinica po vozaču. Ipak, u nešto povoljnijoj situaciji su Williams i Force India koji su posljednju specifikaciju motora načele nešto kasnije, te ukupno gledano imaju nešto manje korištenih određenih komponenata ERS-a i kontrolne elektronike.

Druga najpouzdanija ekipa je Ferrari koji je na posljednje dvije utrke imao velikih tehničkih problema na svojim bolidima vezano za pogonski sustav. Moguće je da Scuderia do kraja sezone ne posegne za novim elementima, a zaključno s VN Japana momčadi s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom su u prosjeku koristile 4.04 jedinice po bolidu.

Slijede ih Renaultove ekipe s prosječno korištenih 4.25 jedinica po bolidu, a začelje i dalje uvjerljivo drži McLaren Honda sa 7.92 jedinice za svakog od svojih vozača. Čak i da sezona sada završi, Honda je koristila dvostruko više elemenata nego što je to dopušteno pravilnikom, pa će japanska kompanija imati dosta posla kako bi svoj motor učinila snažnijim za 2018., uz smanjenje na samo tri motora, turbopunjača i MGU-H, te samo dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike za sljedeću sezonu s Toro Rossom.

Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači u prosjeku nastupali s točno 4 pogonske jedinice.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 4 3 3
Mercedes Bottas 4 4 4 4 3 3
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 5 5 6 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 5 5 5 3 3 3
Ferrari Vettel 5 5 5 4 4 4
Ferrari Raikkonen 4 4 4 4 4 4
Force India Mercedes Perez 4 4 4 3 2 2
Force India Mercedes Ocon 4 4 4 3 3 2
Williams Mercedes Massa 4 4 4 3 3 2
Williams Mercedes Stroll 4 4 4 3 2 2
McLaren Honda Alonso 8 10 10 8 7 6
McLaren Honda Vandoorne 7 10 10 7 6 6
Toro Rosso Renault Hartley 5 5 5 3 4 4
Toro Rosso Renault Kvjat 5 5 6 3 3 4
Haas Ferrari Grosjean 4 4 4 4 3 3
Haas Ferrari Magnussen 4 4 4 4 4 4
Renault Hulkenberg 4 4 5 3 4 4
Renault Sainz 5 6 6 3 4 4
Sauber Ferrari** Ericsson 4 4 4 4 4 4
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 4 4 4

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj