Izdvojeno

Paul di Resta odradio test za Williams

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sukladno ranijim najavama, jednodnevni test za Williams je jučer nakon Roberta Kubice odradio i rezervni vozač momčadi Paul di Resta.

Britanac je jučer na Hungaroringu također vozio FW36 iz 2014., gdje je već ove sezone za ekipu nastupao na VN Mađarske umjesto bolesnog Felipea Masse. Na istom je mjestu prije dva dana za momčad testirao Robert Kubica, koji je nešto ranije dobio priliku svoje vještine pokazati i na Silverstoneu.

Kao i u slučaju 32-godišnjeg Kubice, Williams nije javnosti iznosio podatke s testiranja, već su u slučaju di Reste samo potvrdili da je Škot odradio dosta posla.

U borbi za mjesto pored Lancea Strolla nalaze se još i aktualni vozač Felipe Massa, te Sauberov Pascal Wehrlein koji zasad ima najmanje šanse.

“Ovi testovi su dio trenutnog posla vezanog za našu vozačku postavu za 2018., ali momčad nije u žurbi kako bi potvrdila planove uoči 2018. dok vrši svoje interne procjene”, tvrdi Williams.

Komentiraj

3 komentara

  1. Moram priznati da me vrlo interesira tko će biti vozač – mentor mladcu Strollu pa bi bilo lijepo da se stave usporedna vremena Kubice i Di Reste, jer čini mi se da njih dvojica imaju više šanse od Masse i Wehrleina, pod uvjetom da su dvojica testiranih (ili barem jedan od njih) uspjeli napraviti neko konkurentno vrijeme kruga. Zato molim novinare i korisnike portala da stave podatke ukoliko ih imaju. Čini mi se da Kubica ima veći marketinški potencijal, ali je važno koliko je brz i da li može opstati u igri cijelu utrku.



    4

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    Schumi Prikaži

    Ako Martini nije problem, a nije kako su rekli iz tima, onda po meni najviše šanse ima upravo Wehrlein. Ovi testovi ne moraju značiti ništa. Kubica je i za Renault odradio nekoliko testova, čak i sa ovogodišnjim bolidom. Pa opet ništa. Ne vjerujem da su performanse bile problem. Vjerovatnije je da su zabrinuti hoće li moći izdržati čitavu utrku. I kako će reagovati sa jednom rukom u gužvi. Jedno je kružiti sam na praznoj stazi, a utrka je potpuno druga stvar.
    di Resta isto po meni ima male šanse. Da ima nekog jakog sponzora već bi bio u nekom timu. A po performansama je vjerovatno najlošija opcija. Massa je prošle godine otjeran u penziju, a u timu je trebao biti Bottas uz Strolla. Massa samo vozi zato što ga ove godine Mercedes plaća, zato što su im oteli Bottasa. A i po Massinim izjavama se vidi da nema nikakve šanse da vozi sljedeće godine.
    Wehrlein je najkompletnija opcija. I po performansama, i po tome što nema dileme kakav će biti u utrci, kao u Kubicinom slučaju. A ima i sponzora u Mercedesu. Mislim da se samo vode pregovori koliko će im Mercedes odbiti od cijene motora. Jedino što vidim protiv Wehrleina je stariji Stroll. On bi mogao blokirati njegov dolazak, ako je zabrinut kako bi njegov sin izgledao pored Wehrleina…



    4

    0
    • vjerovatno bi sin starog strolla izgleda loše uz wehrleina jer je pascal u Q deklasira ericssona 8 Vs 5 , a u 5 Q zaostatak šveda je bija 0,2 ( u jedinim Q ) i sve ostale Q ispod 0,2 S . znači li to da pascal i nije baš “nadigra” marcusa koji i ne kotira baš ka neka “vozačina” ? ipak , treba priznat da je pascal osvojia 5 , a ericsson 0 bodova za sauber pa je time uspješniji . zašto bi lance izgleda loše uz pascala ka mogućeg kolegu ? pa mladac ne izgleda loše ni uz preiskusnog massu . felipe ima tek 2 boda više od početnika ;)


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni