F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault ne strahuje od McLarena

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Osim Red Bullu, Renault će svoje pogonske jedinice sljedeće godine isporučivati još jednoj velikoj ekipi koja bi im mogla zaprijetiti i koja bi ih mogla prestići u konstruktorskom poretku. Radi se o McLarenu koji je nakon tri godine izgubio strpljenje i otkazao suradnju s Hondom. Bez obzira na sve, u Renaultu ne strahuju od svog novog partnera.

Direktor Cyril Abiteboul tvrdi da je to na kraju bilo najbolje za obje strane.

“Bilo je nekih briga pa je bilo važno objasniti svima, uključujući ljudima unutar Enstonea, da se filozofija ne mijenja. Ne okrećemo leđa činjenici da je jedina svrha našeg F1 programa postaviti Renaultovu tvorničku momčad na najvišu razinu.”

“Moramo smisliti strategiju, taktiku, i nije tajna da je to stvorilo više opcija, uključujući Carlosa Sainza koji u suprotnom ne bi bio dostupan.”

“Moja način upravljanja je inkluzivan pa ono što radimo i razloge zašto to radimo nastojim dijeliti s menadžmentom u Enstoneu i Viryju. Sada mislim da svi shvaćaju zašto to radimo, ne bojimo se McLarena.”

“Jer na kraju krajeva, ako se želimo držati plana i ostvariti zacrtane ambicije, moramo biti sposobni pobijediti svakoga.”

Ipak, neki uvjeti su morali biti zadovoljeni kod biranja novog partnera.

“Želimo raditi s momčadima koje su profesionalne, lojalne, imamo dugu vezu s Red Bullom i tu i tamo s Toro Rossom. To je odnos koji je imao svoje uspone i padove, ali funkcionira. Zato nismo toliko željni okončati tu vezu.”

“Na promjenu bismo se jedino odlučili kada to ne bi bilo na račun tehničkog projekta, tako da nismo željeli više od trenutna tri dobavljača. A to smo željeli učiniti samo pod određenim uvjetima, posebice ekonomskim. Također, bilo je potrebno pogodovati određenoj strategiji, pozicionirati Renaultovu tvorničku momčad na najvišu razinu.”

“Kada je sve to bilo svrstano, taj posao je bilo prilično jednostavno sklopiti.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj