Izdvojeno

Haas u SAD donosi posljednju nadogradnju u sezoni

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Haas F1 Teama, 52-godišnji Talijan Gunther Steiner, potvrdio je da će njegova momčad na VN SAD-a uvesti posljednju nadogradnju u aktualnoj sezoni. Radi se o novoj podnici i bargeboardu, a svi napori bit će usmjereni barem na zadržavanje trenutne pozicije u konstruktorskom poretku.

“Ovo je posljednja nadogradnja za naš bolid ove godine. Promjene su na bargeboardu i podnici bolida. Lako je prepoznati što se promijenilo kada vidite bolid”, rekao je Steiner.

Borba u sredini poretka je dosta napeta te bi američka momčad lako mogla izgubiti ili zaraditi jedno mjesto.

“Kao što sam uvijek govorio, raditi predviđanja ove godine za sredinu poretka je nemoguće. Ljudi su nas otpisali nakon Malezije. Rekli su da smo osvojili naše posljednje bodove ove godine. Onda smo se vratili u Japanu s dva bolida u bodovima. Svašta se može dogoditi.”

“To ne ovisi samo o tome što mi radimo, već i koliko su druge momčadi dobre. To je očigledno, ali u ovako tijesnoj borbi svašta se može dogoditi. Prošle godine smo osvojili bod na COTA-i pa ćemo ove godine pokušati biti još bolji.”

Iako petoplasirani Williams nije daleko, Haas se realno bori za osvajanje šeste pozicije u konstruktorskom poretku koju trenutno drži Toro Rosso. U borbu će uključen svakako biti i Renault koji je trenutno bod iza Haasa.

Situacija je zanimljiva jer će do kraja sezone za Toro Rosso voziti Kvjat koji je ove godine u lošoj formi, te debitanti Hartley/Gasly, tako da Haasovih 9 bodova zaostatka nije puno, kao ni Renaultovih 10 s novim vozačem Sainzom.

Stanje u konstruktorskom poretku:

5. Williams    66
6. Toro Rosso  52
7. Haas        43
8. Renault     42

Komentiraj

3 komentara

  1. Biće zanimljiva ova borba za 5. mjesto do kraja sezone :kokice:
    Tipujem na Renault



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni